Oh, niks hoor, in principe niets, maar dan moet jij het niet raar vinden dat half FOK! je niet serieus neemt, nooit.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En wat is er mis met een bepaalde stijl bepaal jij wat goed is of fout?
Maar ik erger me niet, ik vind het uiterst vermakelijk dat een vrouw van over de 40 dergelijke taal bezigt.quote:Dus waar jij je aan ergert moet de hele wereld zich aan ergeren?
Nee, dat is vermaak.quote:
Dit is toch puur egoisme of niet soms?
Ja, dat zei ik al, als het je dan maar niet stoort dat half FOK! je nooit serieus neemt. En dat doet het je wel, want in serieuze topics, waar jij 'raad geeft' neemt ook niemand je serieus, en dat lijkt me vervelend.quote:Mag ik gvd zelf bepalen hoe ik schrijf of niet???????![]()
Oh, maar dat mag je gerust hoor!! Be my guest!quote:Ik bemoei me ook niet met jouw saaie schrijfstijl of wel...dat zijn jouw zaken truthola
heeft zij een tatoe?quote:
]quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, niks hoor, in principe niets, maar dan moet jij het niet raar vinden dat half FOK! je niet serieus neemt, nooit.
[..]
Maar ik erger me niet, ik vind het uiterst vermakelijk dat een vrouw van over de 40 dergelijke taal bezigt.En nogal beschamend eerlijk gezegd.
[..]
Nee, dat is vermaak.
[..]
Ja, dat zei ik al, als het je dan maar niet stoort dat half FOK! je nooit serieus neemt. En dat doet het je wel, want in serieuze topics, waar jij 'raad geeft' neemt ook niemand je serieus, en dat lijkt me vervelend.
[..]
Oh, maar dat mag je gerust hoor!! Be my guest!
Nou dat lijkt me vreemd!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ik denk dat ie jou bedoelt hoor, ik heb geen tattoo.
Het topic gaat nu over Elizabeth R!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:09 schreef kraakvandaal het volgende:
Waar gaat dit over?
Ja als ik die elizabeth r tegenkom wordt het topic wel kut ja...zeg dat welquote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:09 schreef Paaskonijn het volgende:
kuttopic
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het topic gaat nu over Elizabeth R!
Ik dacht mijn stalker op fok niet zou komen maar helaasch...ze moet weer zieken inclu friends..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:12 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Maar waarom open jij dan het topic?
Die heb je al van elizabeth sukkel!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:18 schreef jordeeeh het volgende:
Aidsch voor de TS!
Wie?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe was je date met Breathtaking Jordeeeh?
Ik wens jou ook het allerbeste en ook arbeidsvitaminen want die heb je hard nodig zo blijkt uit je opmerkingen,quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
Het lijkt mij ook vreemd dat ik ineens een tattoo zou hebben. Aangezien ik die niet heb.
En wat enorm kortzichtig en super discriminerend van je om iedereen die een tattoo heeft maar meteen een aso te noemen.
Verder wens ik je aanstaande maandag een heel prettige vroege ochtend. Met veel arbeidsvitamientjes.
Is nog niet gebeurdquote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe was je date met Breathtaking Jordeeeh?
Wie?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die heb je al van elizabeth sukkel!
1: vriendjequote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoi vriendje van Zhe-Devilll![]()
Waarom spring jij altijd voor haar in de bres? Ze kan zelf prima schelden hoor.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
...en die leuters uit je kuthol
Jij hebt toch geneukt met half fok? Nee ok dan snap ik het!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |