Help je me ff dan volgende week?quote:
ja ok maar een hele wijk wakker schudden is toch niet normaal hebben die lui geen bouwvak oid?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:19 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Sommige mensen moeten inderdaad ook wat vroeger werken ja.
als ik maar niet vroeg op hoefquote:
Nou goed plan! Ik ga ff mijn woningbouw bedreigen!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:33 schreef r_one het volgende:
Sla die gemene lui voor zuh bek en neem nieuwe!
Ja sorry het gaat dit keer niet over sex...excuseerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:35 schreef Pony-Lover het volgende:
saai topic
Meid...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben echt boos op de woningbouwvereniging...
quote:Komen er deze week in de vakantie van die simpele zielen je huis wat verbouwen zo her en der.
Dat doen ze omdat ze dan om 15:30 kunnen stoppen, en dus nog een hele middag hebben, slimme vogels zijn het!!quote:Ok kan gebeuren! No problem ware het niet dat die halve zolen om half zeven al beginnen!!!!!!!!!
Gods huis is altijd openquote:
Half zeven! Jeetje de kerk gaat nog niet eens zo vroeg open!
Humor hebben die gasten!!quote:Nou goed komen ze aan, blabla grote bek op straat hele wijk wakker, vinden ze leuk ofzo!
Zo van wij vroeg op , hele wijk vroeg op!
Schreeuw JOOP DIT EN BLA DAT!
JOOP KLOOTZAK ZUS EN ZO!
Dus willekeurig welk tijdstip dan ook, bij jou is het nooit normaal? Maar wanneer moeten ze dan jouw bouwval renoveren?? Je moet wel reeël blijven hoor!!quote:Sorry om half zeven vind ik dit niet normaal, erna ook niet maar goed.
Die waren toch al wakker? De hele wijk was toch al wakker?quote:Dus sukkels rennen je trap op, niet gewoon nee echt stamp stamp! Buren ernaast moeten ook wakker worden nml.
Misschien krijg je nu in plaats van gispwandjes wel echte muren in je huis?quote:nou goed, als eerste pakken ze een boor, in deze huizen is het evil boren want dit hoort dus iedereen!
Lees wel IEDEREEN! In dit blok!
Het dreunt door als een gek nml, dus iedereen is hier al een week wakker voor 7 uur..
Toch kan het!quote:Ik baal hiervan, ik vind dit niet kunnen ik vind het aso etc etc.
Uiteraard! Of ze je serieus gaan nemen is een tweede.quote:Mag ik hierover klagen bij de woningbouw?
Voor een dooie heb je nog aardig wat noten op je zangquote:We zijn hier nu al een week vergast door lui
De schurken! Zomaar een radio meenemen waar ze dan wat arbeidsvitamientjes op luisteren!!quote:die zg je huis komen verbouwen, met daarbij de brutaliteit om een eigen radio mee te nemen met nr's als...GA DANNNNNNNNN waarop keihard meegezongen wordt,
Nou, wat zeur je dan als je er al zin aan hebt?quote:ken het nr niet maar de zin al wel...
Je moet het niet denken, je moet het zingen!! Maak je meteen een goeie beurt bij die bouwvakkers.quote:dus ik denk de hele tijd dan ook
GA DANNNNNNNNNNNN!
Precies, dan word je nog aangeklaagd ook, wegens toebrengen van ernstig lichamelijk letsel!!quote:Maar ze zijn nog niet klaar in ons blok...ik kan ze wel neerschieten met een katapult maar ja?
Dan vráág je of ze je even helpen. Hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Nou goed..ze hebben op zolder een deur eruit gelicht zonder mijn toestemming en hem niet teruggeplaatst nu ik ben best een sterke girlie maar dit kan ik ff niet allone..
Jij wil een pauperhuisje houden??quote:echt kut gewoon die lui!
Wat is dat?quote:Ik heb nooit gediscimineerd
Oei! Discriminatie!!!quote:maar nu wel hoor..wat is dat voor stompzinnig tuig?
Omdat ze om half zeven beginnen!!quote:Zit ff anderhalf uur te pauzeren en om 3 uur zijn ze vrij?
Anders kunnen ze niet om 3 uur naar huihuis!!!quote:Maar wel ff de hele wijk wakker maken om half zeven?
Stoer zeg!!!quote:GVD wat baal ik van ze ik denk dat als ze volgende week ons weer wakker maken om half zeven ik hun banden lekprik oid...
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Meid...
[..]
![]()
[..]
Dat doen ze omdat ze dan om 15:30 kunnen stoppen, en dus nog een hele middag hebben, slimme vogels zijn het!!
[..]
Gods huis is altijd open![]()
[..]
Humor hebben die gasten!!
[..]
Dus willekeurig welk tijdstip dan ook, bij jou is het nooit normaal? Maar wanneer moeten ze dan jouw bouwval renoveren?? Je moet wel reeël blijven hoor!!
[..]
Die waren toch al wakker? De hele wijk was toch al wakker?
[..]
Misschien krijg je nu in plaats van gispwandjes wel echte muren in je huis?
[..]
Toch kan het!
[..]
Uiteraard! Of ze je serieus gaan nemen is een tweede.
[..]
Voor een dooie heb je nog aardig wat noten op je zang
[..]
De schurken! Zomaar een radio meenemen waar ze dan wat arbeidsvitamientjes op luisteren!!
[..]
Nou, wat zeur je dan als je er al zin aan hebt?
[..]
Je moet het niet denken, je moet het zingen!! Maak je meteen een goeie beurt bij die bouwvakkers.
[..]
Precies, dan word je nog aangeklaagd ook, wegens toebrengen van ernstig lichamelijk letsel!!
[..]
Dan vráág je of ze je even helpen. Hoe moeilijk kan dat zijn?
[..]
Jij wil een pauperhuisje houden??
[..]
Wat is dat?
[..]
Oei! Discriminatie!!!
[..]
Omdat ze om half zeven beginnen!!
[..]
Anders kunnen ze niet om 3 uur naar huihuis!!!
[..]
Stoer zeg!!!
Kortom, wat een kuttopic!!
Ze wil me graag ontleden alleen dat lukt haar niet goed, tenzij het haar eigen projectie is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je hebt geen leven of je bent gewoon echt zo zielig om een topic als deze zo te ontleden
Hoi vriendje van Zhe-Devilllquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je hebt geen leven of je bent gewoon echt zo zielig om een topic als deze zo te ontleden
Nou ik vind mijn klacht terecht, dit gaat niet alleen mijzelf aan!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:45 schreef behangplakker het volgende:
Beginnen ze 2u later ga je zeiken dat ze zo laat beginnen, jou ken ik inmiddels wel
En als jij nou je OP in een dergelijke serieus bedoeld topic eens een keer in deze stijl schrijft in plaats van met die achterlijke terminologie en smileys, dan snijdt je post tenminste hout en kunnen mensen je serieus nemen!!!! Want nu maak je wél een punt!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik vind mijn klacht terecht, dit gaat niet alleen mijzelf aan!
Ik denk nog aan anderen, ik stamp niet op mijn trap, ik zet de radio niet snoeihard aan om half zeven.
En om een week lang getergd te worden in je slaap door mannen die moeten boren! Wat ze ook de dag ervoor kunnen doen als begin fase voor de volgende dag.
Dan lijkt me dat toch socialer.
Altijd?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoi vriendje van Zhe-Devilll![]()
Waarom spring jij altijd voor haar in de bres? Ze kan zelf prima schelden hoor.
En wat is er mis met een bepaalde stijl bepaal jij wat goed is of fout?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En als jij nou je OP in een dergelijke serieus bedoeld topic eens een keer in deze stijl schrijft in plaats van met die achterlijke terminologie en smileys, dan snijdt je post tenminste hout en kunnen mensen je serieus nemen!!!! Want nu maak je wél een punt!!
Het is inderdaad knap vervelend als je ruw wordt gestoord in je dagelijkse ritme door overlast van bouwvakkers. Helaas zul je er even doorheen moeten, want de woningbouwvereniging zal er niets aan doen.
En nou nog leren spellen, dan komt het helemaal goed met jequote:
Neem jij je pilletjes nu maar in dombo!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En nou nog leren spellen, dan komt het helemaal goed met je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |