quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:02 schreef LasTeR het volgende:
Zet jezelf op offline. Spreek alleen mensen aan als je ze nodig hebt. Probleem opgelost, slotje.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:02 schreef LasTeR het volgende:
Zet jezelf op offline. Spreek alleen mensen aan als je ze nodig hebt. Probleem opgelost, slotje.
In de praktijk blijkt het handig te zijn om msn uit te laten als je daar geen zin of tijd voor hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:56 schreef CodeCaster het volgende:
Heeft iemand nog leuke praktijkvoorbeeldjes?
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:14 schreef CodeCaster het volgende:
Ik denk dat ik gewoon m'n lijst maar eens ga opschonen.
Dan klik je ze weg of negeer je ze gewoon, je staat op afwezig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:14 schreef CodeCaster het volgende:Nee, jezelf op bezet of afwezig zetten helpt. Juist de kneuzen die zichzelf het meest vervelen gaan lullen tegen mensen die op bezet of op afwezig staan.
Ik denk dat ik gewoon m'n lijst maar eens ga opschonen.
quote:
rebelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:34 schreef kyraaa het volgende:Herkenbaar!!!
Verder vind ik bezet; ook echt bezet...![]()
Ik zie mensen wel praten, maar doe net of ik ze niet zie, al is het alleen maar vanwege het principe
En dan krijg je een SMS: "waarom ben je niet online?" of "ben je MSN weer vergeten aan te zetten".quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:02 schreef LasTeR het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:49 schreef Megumi het volgende:
Op het werk hebben we sametime. Me MSN is gewoon prive. En op wat collega's na krijgen ze die niet.
Klopt wat is daar mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |