quote:
op 11-11-1999 om 12:41 AM schreef smallsister het volgende:
Ruud zegt wat HEEL mannelijk Nederland denkt en ja hoor: weer niet OK.....
Ruud plaatst zo'n opmerking in het kader van: "Zoals de waard is...". Een beetje overdreven om te stellen dat 9 van de 10 mannen vreemd zou gaan als ze de kans kregen. Behalve Ruud denken alleen vrouwen die zelf zijn bedrogen zo. Maar klein zusje, NIET alle mannen zijn zo, en ook niet 90 procent.
En ik? Ja, ik wel, natuurlijk.
quote:
op 11-11-1999 om 12:41 AM schreef smallsister het volgende:
Ruud zegt wat HEEL mannelijk Nederland denkt.
Spreek voor jezelf Smallsister (waar slaat dat 'small' eigenlijk op?
-----------
Voor Sombie even off-topic een cursus voor het betere knip-en-plak werk:
- ga naar de topic die je wil quoten
- druk op het 'quote en reageer' icoontje
- selecteer de tekst in het reactie-scherm (linkermuis knop ingedrukt houden en over de tekst bewegen)
- kopieer de tekst (rechter muisknop)
- verlaat de topic zonder het bericht te verzenden (bijvoorbeeld door de back/vorige toets boven in je menu te gebruiken.
- ga naar de topic waar je je tekst wilt plaatsen
- open het reactiescherm zoals je normaal ook altijd doet en plak daarin je gekopieerde tekst (rechter muisknop)
- in feite is het gewone tekst die vorm wordt gegeven door een paar codes tussen []. Je kan dus net zoveel van de gekopieerde tekst deleten of bewerken als je zelf nodig acht. Dat geldt trouwens ook voor normale quotes: soms quoten mensen hele lappen tekst terwijl ze maar op 1 zinnetje reageren. Neem dan de moeite om de rest even te deleten. Dat maakt het wel zo leesbaar!
- duidelijk genoeg zo?
Ik denk dat het precies andersom werkt: Anouk voortdurend in beeld, iedereen stoort zich aan haar semi-corporale baby-gedrag (ik in ieder geval wel), Cyrill valt niet op (vergelijk Maurice, ze praten met alle winden mee), Anouk wordt eruit gestemd, Cyrill mag blijven zitten.
Maar toch zou ik het leuker vinden als Cyrill zal verdwijnen, Anouk maakt het allemaal wel wat levendiger!
[Dit bericht is gewijzigd door Twinny Sister (Datum 11 November 1999).]
De strekking lijkt me duidelijk. Dit is niet zozeer een manipulatie van VOO, meer een gebruiksaanwijzing voor een apparaat wat je toch al snapte.
quote:
op 11-11-1999 om 10:26 AM schreef Tonto het volgende:
Een beetje overdreven om te stellen dat 9 van de 10 mannen vreemd zou gaan als ze de kans kregen. Behalve Ruud denken alleen vrouwen die zelf zijn bedrogen zo. Maar klein zusje, NIET alle mannen zijn zo, en ook niet 90 procent.En ik? Ja, ik wel, natuurlijk.
Tonto, volgens Willem is het ook geen 90 procent, maar 72 procent. Enne... wat betreft jouw stelling dat alleen vrouwen dat denken die zelf bedrogen zijn... Nee hoor, ben nooit bedrogen, maar ik geloof wel dat het waar is.
En toch maar weer kijken omdat je hoopt dat er nu wel wat gaat geburen....
De streams regie zie je elke avond zowat...die vrouw was nieuw.
quote:
op 11-11-1999 om 01:00 PM schreef Re het volgende:
wat ik voor het eerst zag was de streams regie.. ook iemand opgevallen de monitor met streams erop en een vrouw ervoor?
quote:
op 11-11-1999 om 01:34 PM schreef Re het volgende:
ohhh, nou ik knipper nogal veel met m'n ogen
quote:
op 11-11-1999 om 11:11 AM schreef Athena het volgende:
Tonto, volgens Willem is het ook geen 90 procent, maar 72 procent. Enne... wat betreft jouw stelling dat alleen vrouwen dat denken die zelf bedrogen zijn... Nee hoor, ben nooit bedrogen, maar ik geloof wel dat het waar is.
Ik had het niet over Willem, maar over Ruud en die zei negen van de tien mannen. Ik heb door wat kennissen uit laten rekenen dat dat 90 procent is. En als inderdaad zo'n hoog percentage van de mannen, zelfs al heb je het over 72 %, vreemdgaat, de meesten doen dat met vrouwen, wil dat dan niet zeggen dat veel vrouwen het ook niet zo nauw nemen, en het alleen minder naar buiten brengen, of is het soms elke keer die ene vrouw per regio die met al die mannen meegaat?
quote:
op 11-11-1999 om 03:03 PM schreef Tonto het volgende:
En als inderdaad zo'n hoog percentage van de mannen, zelfs al heb je het over 72 %, vreemdgaat, de meesten doen dat met vrouwen, wil dat dan niet zeggen dat veel vrouwen het ook niet zo nauw nemen, en het alleen minder naar buiten brengen, of is het soms elke keer die ene vrouw per regio die met al die mannen meegaat?
Je vergeet hier dat het ook vreemdgaan heet als mannen naar de hoeren gaan. Het is dus niet steeds dezelfde vrouw.
Tenzij er in sommige regio's maar 1 hoer is natuurlijk, dan is het steeds dezelfde .
quote:
op 11-10-1999 om 09:57 PM schreef Loekie het volgende:
[QUOTE][b]op 11-10-1999 om 09:37 PM schreef En ze krijgen opvallend veel zendtijd, heb Maurice en Bart bijvoorbeeld nauwelijks gehoord de laatste dagen.Ik heb die hele Maurice eigenlijk nog nooit iets zinnigs horen zeggen.Ik heb geen flauw idee wat voor een jongen dat is en wat hij uberhaupt voor visie heeft. Ik vind hem een meelopertje, hij lult maar een beetje dom met iedereen mee. Ze vergeten hem gewoon te nomineren omdat je geen last van hem hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |