Heb diegene maar eens de huid volgescholden en een link naar Rick gestuurd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
En was jij het?
trèsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb diegene maar eens de huid volgescholden en een link naar Rick gestuurd.
Ik voelde me trés voldaan.
Net kreeg ik wel deze door op msn:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:48 schreef Renesite het volgende:
Ja hoor, het heeft een tijdje geduurd, maar ik heb hem weer mogen ontvangen
J. zegt:
He, ben jij dit? www.jouwfoto........jpg.exe
Wanneer leren mensen het nou eens. Ik verwacht binnen nu en 24 uur een telefoontje of ik degene zijn/haar pc wil ontdoen van een virus!
Gelukkig vraag ik tegenwoordig een bijdrage voor dat soort zaken!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:55 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens care ik wel!
grammarnaziquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:55 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens care ik wel!
Je wilt het gewoon niet op je pc!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:04 schreef Blistering het volgende:
Punt is tho, is het schadelijk. Ja of te nee.
Ja, kennis van me had het ook al. Die ging er natuurlijk op klikken omdat ie een computern00b is.. Nu istie helemaal over de zeik omdat ie bang is dat z'n pc kaputs is. Wat ik ten zeerste betwijfel, maar goed.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:05 schreef Renesite het volgende:
Geen idee, maar ik krijg net het 3e berichtje met dezelfde zaken. Dus ik denk een msn virus
* Renesite lachtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:26 schreef kleinetrom het volgende:
dochterlief heeft geklikt...
Ja toen ik dat voor de eerste keer zag dacht ik ook van: "WTF is dezequote:Op maandag 7 juli 2008 22:04 schreef tuxepux het volgende:
Ik klik altijd gewoon. Erg komisch. Vooral als je een kwartier later een sms krijgt met 'help' erin
Hoeveel weken was die ban ook alweer, voor het posten van "plaatjes" buiten het SC topic?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:55 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens care ik wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |