Ja daar hadden we dus ook al over na gedacht. Maar ik had het idee dat het daar vandaag niet aan zou kunnen hebben gelegen. (gezien duratie opgewondenheid voor sex en hoeveelheid vochtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:19 schreef patrickt37 het volgende:
Hoe groter de opwinding bij de vrouw, des te dieper wordt de vagina.
Ook verschil in standjes maken verschil in de diepte van de penetratie.
Dat dus en ook een paar dagen voor haar menstruatie is haar baarmoedermond wat gevoeliger. Gewoon zorgen dat ze echt opgewonden is, ipv een klodder spuug eropquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:19 schreef patrickt37 het volgende:
Hoe groter de opwinding bij de vrouw, des te dieper wordt de vagina.
Ook verschil in standjes maken verschil in de diepte van de penetratie.
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:34 schreef Poeke het volgende:
Miss is het een idee om 2 weken na dat je vriendin ongesteld is geweestgeworden iets rustiger aan te doen.
Als mijn vriendin er last van heeft (inderdaad meestal bij doggy style) dan leg ik mijn hand op haar bil zodat die tussen haar billen en mijn heupen zit ... dat scheelt meestal net genoeg zodat het geen pijn meer doet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:14 schreef andersgezegd het volgende:
Voorop gesteld, ik heb geen gigantisch exemplaar maar gewoon een acceptabele 17 of 18 cm ofzo.
Soms als we sex hebben voelt mijn vriendin een raar, niet fijn gevoel van binnen en ze denkt dus dat ik de baarmoeder raak. Maar soms, in het zelfde standje, heeft ze daar helemaal geen last van...
Ook probeerde ik vandaag de 'hoek' wat te veranderen en dat heeft dan een paar seconden succes maar toen raakte ik em weer.
Ze heeft dit voornamelijk bij doggy (zowel staand als knielend) en als zij bovenop gaat. Maar de ene keer dus niet en de andere keer wel.
Waar kan het aan liggen en wat kunnen we er aan doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |