abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59900553
Voorop gesteld, ik heb geen gigantisch exemplaar maar gewoon een acceptabele 17 of 18 cm ofzo.

Soms als we sex hebben voelt mijn vriendin een raar, niet fijn gevoel van binnen en ze denkt dus dat ik de baarmoeder raak. Maar soms, in het zelfde standje, heeft ze daar helemaal geen last van...

Ook probeerde ik vandaag de 'hoek' wat te veranderen en dat heeft dan een paar seconden succes maar toen raakte ik em weer.
Ze heeft dit voornamelijk bij doggy (zowel staand als knielend) en als zij bovenop gaat. Maar de ene keer dus niet en de andere keer wel.

Waar kan het aan liggen en wat kunnen we er aan doen?
pi_59900672
Hoe groter de opwinding bij de vrouw, des te dieper wordt de vagina.
Ook verschil in standjes maken verschil in de diepte van de penetratie.
pi_59900802
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:19 schreef patrickt37 het volgende:
Ja daar hadden we dus ook al over na gedacht. Maar ik had het idee dat het daar vandaag niet aan zou kunnen hebben gelegen. (gezien duratie opgewondenheid voor sex en hoeveelheid vocht )
pi_59905303
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:19 schreef patrickt37 het volgende:
Dat dus en ook een paar dagen voor haar menstruatie is haar baarmoedermond wat gevoeliger. Gewoon zorgen dat ze echt opgewonden is, ipv een klodder spuug erop
pi_59905891
Dingen zijn niet elke dag hetzelfde, watd e ene dag heel gevoelig kan zijn kan de volgende dag juist heel erg lekker zijn.

Opwindingsniveau maakt erg veel uit, maar ook of je al hebt geneukt of niet(dus beginnen in een "lastig" standje geeft meer problemen dan eerst wat andere standjes en dan pas die).

Neem het gewoon voor lief, soms moet je gewoon even wat anders gaan doen, kan je later altijd nog wel even dat standje proberen, kans groot dat het dan wel prima gaat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59905978
Goede uitleg erodome ! Ik heb het zelf ook en ik dacht altijd dat ik gewoon een lage baarmoeder had (voor zover dat kan).
  zondag 6 juli 2008 @ 01:34:50 #7
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_59919318
Heb hetzelfde probleem eens aangekaart bij iemand die er verstand van heeft. Ik kreeg de volgende uitleg: De baarmoeder veranderd van positie na gelang de cyclus, tijdens de eisprong is hij een beetje naar beneden gezakt en gekanteld zodat het "toegankelijker" is.

Miss is het een idee om 2 weken na dat je vriendin ongesteld is geweest iets rustiger aan te doen.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_59919497
quote:
Op zondag 6 juli 2008 01:34 schreef Poeke het volgende:

Miss is het een idee om 2 weken na dat je vriendin ongesteld is geweestgeworden iets rustiger aan te doen.
  zondag 13 juli 2008 @ 19:42:30 #9
221478 MaikuuuuI
Dat zeg ik ook altijd
pi_60081005
goeie tip
Jennifuuur O+
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromf
pi_60143777
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:14 schreef andersgezegd het volgende:
Voorop gesteld, ik heb geen gigantisch exemplaar maar gewoon een acceptabele 17 of 18 cm ofzo.

Soms als we sex hebben voelt mijn vriendin een raar, niet fijn gevoel van binnen en ze denkt dus dat ik de baarmoeder raak. Maar soms, in het zelfde standje, heeft ze daar helemaal geen last van...

Ook probeerde ik vandaag de 'hoek' wat te veranderen en dat heeft dan een paar seconden succes maar toen raakte ik em weer.
Ze heeft dit voornamelijk bij doggy (zowel staand als knielend) en als zij bovenop gaat. Maar de ene keer dus niet en de andere keer wel.

Waar kan het aan liggen en wat kunnen we er aan doen?
Als mijn vriendin er last van heeft (inderdaad meestal bij doggy style) dan leg ik mijn hand op haar bil zodat die tussen haar billen en mijn heupen zit ... dat scheelt meestal net genoeg zodat het geen pijn meer doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')