Maar ehhh, er zit wel caramel in hoor..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:14 schreef Karammel het volgende:
Ik weiger producten te gebruiken die geen suiker bevatten of op een andere manier hip en gezond willen over komen terwijl je voor een ander product zou kiezen als je echt voor het gezonde zou gaan.
Coco Cola Zero staat daarom ook bovenaan mijn lijstje met producten die ik afkeur en nooit zelf zou drinken.
Achterlijk gedoe dat men überhaupt dat spul op de markt heeft gebracht. En nog achterlijker dat mensen het kopen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:14 schreef Karammel het volgende:
Ik weiger producten te gebruiken die geen suiker bevatten of op een andere manier hip en gezond willen over komen terwijl je voor een ander product zou kiezen als je echt voor het gezonde zou gaan.
Coco Cola Zero staat daarom ook bovenaan mijn lijstje met producten die ik afkeur en nooit zelf zou drinken.
Achterlijk gedoe dat men überhaupt dat spul op de markt heeft gebracht. En nog achterlijker dat mensen het kopen.
Sorry, maar je verhaal slaat als kipfilet op een dronken pool.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:29 schreef Loontjah het volgende:
Coca cola zero vind ik gezonder en lekkerder dan regular.
Op 3 dagen per dag wordt je daar niet ziek van hoor.
Drink je liters dan is veel aspartaam gevaarlijk.
Komt door de aspertaamquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Sorry, maar je verhaal slaat als kipfilet op een dronken pool.
"3 dagen per dag"...ok, kewl.
"drink je liters, dan is veel aspartaam gevaarlijk"...oh, anders is veel aspartaam niet gevaarlijk ofzo
Conclusie; Loontjah is danwel simpel of dronken.
Ze beweren dat het het zelfde smaakt als normale cola, maar met de 'voordelen' van lightquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:13 schreef Reflectionne het volgende:
Ze beweren ook dat het hetzelfde smaakt als coca cola light.. Laatst testje op school en Coca cola zero smaakt zeker weten zoeter!
Ja, vele malen zoeter.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:59 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Ze beweren dat het het zelfde smaakt als normale cola, maar met de 'voordelen' van light
Kan je dat onderbouwen met iets?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:38 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Als je heel veel light producten zou gebruiken dan zou je per jaar max 2 gram aspartaam binnen krijgen ofzo. You do the math.
Cola is niet zo gevaarlijk..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:29 schreef Loontjah het volgende:
Coca cola zero vind ik gezonder en lekkerder dan regular.
Op 3 dagen per dag wordt je daar niet ziek van hoor.
Drink je liters dan is veel aspartaam gevaarlijk.
Lijkt me sterkt dat ze dat beweren, want dan zou Zero gewoon overbodig zijn. Zelf vind ik zero beter smaken dan light, maar mijn voorkeur gaat nog altijd naar de reguliere cola.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:13 schreef Reflectionne het volgende:
Ze beweren ook dat het hetzelfde smaakt als coca cola light.. Laatst testje op school en Coca cola zero smaakt zeker weten zoeter!
Ik had dat ooit ergens gelezen. Het kan ook wel aardig kloppen omdat aspartaam in zéér kleine hoeveelheden voorkomt in producten. Aspartaam is namelijk een actieve zoetstof.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:14 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Kan je dat onderbouwen met iets?
Ik drink liters light per dag, ben ooit gestopt en op regular overgegaan maar toen ging mn strakke buik ook over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |