Dat volg ik eerlijk gezegd niet heel erg.. Vroeger had je Michael Indurain en Armstrong, maar wie het tegenwoordig is? Ik zou het niet weten. Daarnaast het hele doping circus van vorig jaar heeft bij mij ook wel een stuk enthousiasme weggenomen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:22 schreef borisz het volgende:
Voor mij de komende tijd tussen 1200of1400 en 1800 geen 3fm.
Radio Tour de France
Van hoe laat tot hoe laat is de proloog? Dat kan ik nog wel meepakken. Vlieg pas om half 7.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:22 schreef borisz het volgende:
Voor mij de komende tijd tussen 1200of1400 en 1800 geen 3fm.
Radio Tour de France
Proloog is nu bezigquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat is de proloog? Dat kan ik nog wel meepakken. Vlieg pas om half 7.
Maar goed dat ik de Sportweek bij me heb. Had me nog niet in het parcours verdiept.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Proloog is nu bezig. In tegenstelling tot afgelopen jaren is het geen tijdrit, maar een 'gewone' etappe
.
Aha, je hebt 'm dus alquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:22 schreef Feivel1 het volgende:
@Hans: Ik heb mn mic, ik ben een blij kindje.
Kan ik nog niet over oordelen, moet nog een fantoomvoeding aan, en hij moet hier nog ff opgehangen worden..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, je hebt 'm dus alen bevalt 'ie??
Just for tonight
Ooh okay. Uitdaging dus (betreft aansluiten ezo)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:39 schreef Feivel1 het volgende:
Kan ik nog niet over oordelen, moet nog een fantoomvoeding aan, en hij moet hier nog ff opgehangen worden..
En anders heb ik altijd nog een top-technische vader die me helptquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh okay. Uitdaging dus (betreft aansluiten ezo)
Futuristische micquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:01 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En anders heb ik altijd nog een top-technische vader die me helpt.
Zo ziet ie er in het echt uit (die mic)
[ link | afbeelding ]
Ik ben verliefd.
Ik ben het de laatste jaren meer gaan waarderenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
eet smakelijk !![]()
* -Hans- is geen Chinees eten liefhebber..
Voordeel van Chinees eten is wel dat je veel hebt voor een aardige prijs, maar dat is dan ook direct een nadeel als je niet echt een liefhebber bent.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben het de laatste jaren meer gaan waarderen.
Wij hebben een paar heerlijke Chinese restaurants hier..
20.00 volgens 3fm.nl.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
...
Straks trouwens ook nog Michiel Veenstra maar ik weet niet precies wanneer.
Thanks! goedenavondquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
20.00 volgens 3fm.nl.
Goedenavond trouwens
Jep voor morgen heb ik ook al etenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voordeel van Chinees eten is wel dat je veel hebt voor een aardige prijs, maar dat is dan ook direct een nadeel als je niet echt een liefhebber bent.![]()
Straks trouwens ook nog Michiel Veenstra maar ik weet niet precies wanneer.
straks maar opde achtergrond aanzetquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[TV-tip] Hans Teeuwen - Dat dan weer wel (20.25u @ Ned. 1)
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
straks maar opde achtergrond aanzet
quote:
Haaaaaaaaaaansquote:
"de Josti band. KUT....MUZIEK"quote:Hans T is f*cking briljant ! " maar het meest bang ben ik toch voor de Jostiband "
we hebben het hier over muziekquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:10 schreef borisz het volgende:
Sensation stream
http://www.bnn.nl/page/sensation
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Dancemuziek
Alleen we beginnen straks metChucky
Had deze afl. van Hans T nog niet gezien maar er zaten toch wel een hoop geweldige stukken in.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Haaaaaaaaaaans![]()
![]()
"de Josti band. KUT....MUZIEK"![]()
![]()
Weet iemand toevallig nog een site waar ik coole "Make Love Not War" t-shirtjes vandaan kan halen?
Welke?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Maar zometeen begint op rtl7 een horror film en ben wel benieuwd of het wat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |