quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:36 schreef omyfalzer het volgende:
Dennis had trouwens een nieuw vriendje gevonden. Zie foto.
[ afbeelding ]
OMFG. 2 dezelfde !quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:36 schreef omyfalzer het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter is wel goed geshoptquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:36 schreef omyfalzer het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:36 schreef omyfalzer het volgende:
[ afbeelding ]
Wehehequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:36 schreef omyfalzer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:36 schreef omyfalzer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:44 schreef Zamehada het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: Eerste poging tot gifje, moet toch wat doen
[ afbeelding ]
HIJ IS DEAUD!
Dat is het geniaalstquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef Stofje het volgende:
Eeeeeeeeeeerg mooi gemaakt, die lipjes gaan echt mooi mee.
Ik mag geen topics meer openen anders krijg ik een ban, daarom post ik ook zo weinig.quote:
Die thumbs up ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:16 schreef omyfalzer het volgende:
Ik had een tijd geleden een 2e gif gemaakt, maar ik was nog niet helemaal tevreden over (en too much of a good thing is a bad thing). Ik zal bij deze de 'un-tuned' versie maar posten.
[ afbeelding ]
daarom is de kwaliteit van de topics tegenwoordig zo laagquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik mag geen topics meer openen anders krijg ik een ban, daarom post ik ook zo weinig.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:16 schreef omyfalzer het volgende:
Ik had een tijd geleden een 2e gif gemaakt, maar ik was nog niet helemaal tevreden over (en too much of a good thing is a bad thing). Ik zal bij deze de 'un-tuned' versie maar posten.
[ afbeelding ]
Niet alleen op dit moment. Het is al een hele tijd heel erg slecht.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:06 schreef Buckel het volgende:
[..]
daarom is de kwaliteit van de topics tegenwoordig zo laag(in KLB is de kwaliteit laag op het moment)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |