Nou, nou.. Kut..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat is wel een slimme opmerking idd.
Kut
Ach, boeiend ook. Jammer van Sulejmani, maar zijn vervanger staat al klaar verwacht ik. En het duurde ook een paar seizoenen voor Hunter scoorde tegen SCHquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, nou.. Kut..
Hij was voor een prikkie gekocht toch? Sowieso gaat er 10+ miljoen direct het laatje in bij Heerenveen.
Je kan er stiekem van uit gaan dat ie met winst verkocht wordt dus ook dan gaat het laatje weer open. Dat weten ze in Heerenveen ook wel.
Je kan zeggen wat je wil, maar het bestuur (en scouting) in Heerenveen is van een ongekend niveau. Al jaren.
Genoeg, maar hij wil zelf niet weg en het schijnt zelfs zo te zijn dat hij tegen zijn zaakwaarnemer heeft gezegd met niemand te praten tot er een club zich meldt met een bod dat AEK niet af kan slaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:58 schreef RayMania het volgende:
@Daggla; heb je niks meer gelezen van die Griekse verdediger?
Goed nieuws! Alhoewel, de term Ajax-insider is natuurlijk discutabelquote:Komt niet, Ajax heeft ook nooit interesse getoond. Net als Aimar. Met Cvitanich, Perez en evt. Sulejmani is die positie al prima opgevuld.
Kan jullie vertellen dat Henrique wordt gehuurd van Barcelona, voor minimaal één seizoen. Hij volgt Heitinga op.
Pavlychenko komt ook niet, Ajax is tevreden met een voorhoede met Suarez, Huntelaar, Sulejmani als beoogde basisspelers. Martina krijgt een kans voorin, net als een (her)kans(ing) voor Leonardo.
Alleen wanneer Huntelaar vertrekt, kan er nog een spits komen (Pavlychenko mogelijk), maar Van Basten gaat er vanuit dat hij blijft. Wil zelf ook waarschijnlijk blijven, bij Real/Barça/United gaat hij twijfelen. Heeft zich ook nog geen club gemeld. Ajax vraag 25 miljoen voor hem.
Er wordt nog naar een verdediger en verdedigende middenvelder gezocht.
Tot hier de updates, doe er je voordeel mee. Allen 100 procent waarheid.
Bij Ajax Netwerk worden meestal het een en ander geverifiëerd. Zoniet is die post binnen no-time weer weg van het forum..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:05 schreef El-Salvador het volgende:
Van AN:
[..]
Goed nieuws! Alhoewel, de term Ajax-insider is natuurlijk discutabel
Toen Suarez voor 8 miljoen werd gehaald was de wereld ook te klein. Na 3 wedstrijden hoorde je niemand er meer over.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:07 schreef Roflbroek het volgende:
16,25 mijloen voor een man met 34 eredivisie wedstrijden achter z'n naam.
Hoe vaak blijven mensen nou nog roepen dat het Ajax 16.25 miljoen gaat kosten?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:07 schreef Roflbroek het volgende:
16,25 mijloen voor een man met 34 eredivisie wedstrijden achter z'n naam.
Ook voor jou geldt, zie mijn post.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:11 schreef Chadi het volgende:
16 miljoen sorry hoor maar te gek voor woorden. We lijken chelsea wel
Tussen 8 en 16 zit een hoop verschil. Suarez was gewoon een zeikerheidje . Je weet dat die jongen er wel komt. Sulejmani komt er ook wel alleen 16 miljoen ik hoop dat er een goede afkoopsom in zit en dat het niet direct 16 is maar dat ie wel wat moet laten zien voordat heerenveen die 16 krijgt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Toen Suarez voor 8 miljoen werd gehaald was de wereld ook te klein. Na 3 wedstrijden hoorde je niemand er meer over.
Fantastische aankoop waarvan we gaan genieten en die z'n aankoopbedrag op zeker gaat terug verdienen.
Bruto netto .. het komt uit de zak van Ajax.. dus ik zie het verschil niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt, zie mijn post.
Er is niet voor niets bruto gezegd. Als ie 16 miljoen had gekost, had dat woord er niet gestaan.
Simpel zat.
Aan welke speler refereert hij met dat "Komt niet?"quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:05 schreef El-Salvador het volgende:
Van AN:
[..]
Goed nieuws! Alhoewel, de term Ajax-insider is natuurlijk discutabel
Maar niet allemaal in 1xquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bruto netto .. het komt uit de zak van Ajax.. dus ik zie het verschil niet.
Als er geen verdediger bij komt dan heb je hetzelfde probleem als vorig jaar. Meer dan wie dan ook scoren maar toch overal naast zitten omdat je de nul niet kan houden.quote:
Je hebt mij niet horen zeuren over de bedrag van Suarez, maar dit is echt belachelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Toen Suarez voor 8 miljoen werd gehaald was de wereld ook te klein. Na 3 wedstrijden hoorde je niemand er meer over.
Fantastische aankoop waarvan we gaan genieten en die z'n aankoopbedrag op zeker gaat terug verdienen.
Ik ben natuurlijk erg blij dat zo'n speler bij Ajax komt spelen .. anyway goed medisch team neerzetten zodat we er wat aan overhoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |