Slaap zequote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:47 schreef Ynske het volgende:
denk dat ik maar op tijd in bed ga liggen vandaag
Kewlquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
Gourmetstel to save the day!
Dan stuur ik je zo nog ff een pmquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:47 schreef Ynske het volgende:
denk dat ik maar op tijd in bed ga liggen vandaag
Xandrosquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Het U3-launchpad wat draait onder WIndows, en wat er voor zorgt dat ik allerlei applicaties vanaf mijn USB-stick kan draaien, werkt dus niet onder Xandros
What a surprise
Het smaakje Linux wat op een EeePC staat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het smaakje Linux wat op een EeePC staat.OhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het smaakje Linux wat op een EeePC staat.Waarom eigenlijk een EeePC en geen normale laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Te groot, te kwetsbaar, te duurquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:38 schreef qu63 het volgende:
Waarom eigenlijk een EeePC en geen normale laptop
Wat heb je voor die EeePC betaald dan?quote:
¤ 366quote:
Hmz, dan geef ik liever nog 40 euro extra uit voor een normale laptop met 120GB harde schijf en 14"..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
¤ 366
De 900, met 9" scherm, webcam en 20 GB storage.
Mwoa, phat chance dat er nogal mee gegooid en gesmeten gaat worden op vakantie. Dan ben ik wel blij met solid state geheugen. En het is gewoon meer gesleep dan nodig.Maar goed, ieder zijn meug hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:48 schreef qu63 het volgende:
Hmz, dan geef ik liever nog 40 euro extra uit voor een normale laptop met 120GB harde schijf en 14"..
Ik neem em ook niet mee op vakantie, maar ga em gebruiken voor schoolquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, phat chance dat er nogal mee gegooid en gesmeten gaat worden op vakantie. Dan ben ik wel blij met solid state geheugen. En het is gewoon meer gesleep dan nodig.Maar goed, ieder zijn meug hoorDit is een ideaal ding voor mij iig. Plus dat ik bovendien en passant nog wat Linux experience opdoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |