Zoals?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:25 schreef Anniie het volgende:
Klopt, soms zitten ze met kei veel lui in zo'n busje en als het raam dan openstaat vinden ze het ook nog normaal om dingen te roepen wanneer ze je voorbij rijden.
Juist.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
"MURDOCK, GET IN THE CAR!!!! FACE, STOP BEING THE CASANOVA AND DRIVE!"
wehehequote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kut, ik lolde. En dat om een Rickokun post. Kut. Kut.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hihiquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik ga altijd 30 voor ze rijden als ze dat doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:38 schreef cdneger het volgende:
Ze moeten ook altijd bumperkleven bij mij. Stelletje lutsers.
ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:39 schreef cdneger het volgende:
Op de snelweg ja?
Postmortum dus ook héquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:45 schreef reetveter het volgende:
Ik dacht dat alleen Polen dat soort busjes bestuurden
Het fenomeen bumperkleven word vaak misgeinterpreteerd... Het bumperkleven zoals wij dat kennen (een auto dicht achter je) bestaat niet, het enige wat we onder bumperkleven zouden moeten verstaan is auto's die voor een andere auto blijven hangen!! Daar heb ik trouwens wel een hekel aan...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:38 schreef cdneger het volgende:
Ze moeten ook altijd bumperkleven bij mij. Stelletje lutsers.
Alleen wanneer die lui rijden is er nooit file, komen die kantoorlummels de snelweg op staat het gelijk vast omdat die denken van weet je wat, waarom 1 baan er zijn er 3 laten we gewoon gaan zigzaggen door het verkeer, en ja hoor de file is er weer.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Goede klacht!
Die lui rijden 's ochtends in een achterlijk traag tempo naar het werk, omdat ze er geen zin in hebben en 's middags scheuren ze als bezetene naar huis.... grrrr...
Heb zo'n vermoeden dat Ab zelf in zo'n busje rijdt...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:31 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Alleen wanneer die lui rijden is er nooit file, komen die kantoorlummels de snelweg op staat het gelijk vast omdat die denken van weet je wat, waarom 1 baan er zijn er 3 laten we gewoon gaan zigzaggen door het verkeer, en ja hoor de file is er weer.
Beter die busjes dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |