Ze kunnen wel over je bril. Ging met iemand die brildragend was naar Up toe, en de 3D-bril ging gemakkelijk over de eigen bril heen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:48 schreef AnusPolijster het volgende:
Hoe gaat het in de bioscoop eigenlijk als je zelf al een bril draagt? Hebben ze dan speciale dingetjes die je aan je bril klikt? Ik neem aan dat je zo'n 3d-bril niet over je eigen bril kan doen. Zonder m'n eigen bril op zie ik ook geen zak verder dus dan zou het weinig nut hebben om naar een 3d-voorstelling te gaan.
Die komt ookquote:Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef jaap1068 het volgende:
vette trailer, tvp
hoewel ik eigenlijk bij de titel eerst hieraan moest denken:
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou ook weer wat ver gaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:40 schreef Shoombak het volgende:
Net de trailer bekeken, na die enorme diss in de nieuwste South Park, maar het ziet er uit als een of andere videogame
Kan we weinig boeien in ieder geval.
Same here, gisteren voor het eerst de tweede trailer in de bios gezienquote:Op donderdag 12 november 2009 21:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
vandaag de nieuwe biostrailer gezien... moet zeggen ziet er best ok uit
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:40 schreef Shoombak het volgende:
maar het ziet er uit als een of andere videogame
Kortom om het verhaal in zijn geheel beter te "begrijpen" moet je de film zien en de game kopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
dat is nou ook net de bedoeling. De game komt op dezelfde dag uit en de verhalen van de game en de film lopen door elkaar. Althans, dat is wat Cameron zelf zegt.
ja nu heeft die film wat potentie en heb ik minder het "oh god deze film gaat zoooo tegenvallen" gevoelquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Same here, gisteren voor het eerst de tweede trailer in de bios gezien
Meestal twee lenzenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:52 schreef Mirel het volgende:
Hoe moet ik die 3D techniek nou zien? Het is met 2 camera's in 1 behuizing opgenomen zodat er diepte ontstaat, maar verreweg het meeste van de film is dan ook nog eens CGI. En het schijnt dus dat het in speciale bioscopen gaat draaien. Het is ook geen traditionele 3D zeggen ze.
Ik vraag me af hoe goed de trailers de film laten zien, als je deze op je laptop scherm bekijkt zoals we tot nu doen.
Precies. Gisteren de trailer in de bios gezien, maar het spreekt mij niet echt aan. Al ziet het er wel erg mooi uit..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:00 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah, ik heb nog steeds zoiets van: ziet er leuk uit, maar meer niet
Er stond 2 maanden geleden een heel stuk daarover in Empire. Alle technieken die zijn gebruikt voor het maken van Avatar zijn speciaal voor deze film ontwikkeld. Zowel een nieuwe manier van motion capture als speciale camera`s en nog meer van die technische dingen. Het wordt nu al in meer films gebruikt, oa. in de Spielberg versie van Kuifje die er aan komt.quote:Op zondag 15 november 2009 00:35 schreef Mirel het volgende:
Motion Capture is niks nieuws. Ik vind (denk) wat nu anders is dat de omgeving meebeweegt zoals met bomen en gras het geval is, en meer van dat soort technische ongein. Al dat gebrabbel die ze in interviews geven, is dan voor het máken van de film vernieuwend. Is het bij het terugkijken op het scherm allemaal een gróte vernieuwende stap in vergelijking met het kijken naar de oudere films die dezelfde soort technieken gebruiken? Niet zo groot neem ik aan.
Is er iemand die naar de bioscoop is geweest voor de trailers die er uitgebreid over kan vertellen?
Blijkbaar gaat dat wel het geval zijn. Ik ben iig. benieuwdquote:Op maandag 16 november 2009 23:14 schreef Mirel het volgende:
Het gaat me erom of het kíjken van deze film anders is dan bij de oudere.
Mwah, dat is gewoon PR gelulquote:Op maandag 16 november 2009 23:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Er stond 2 maanden geleden een heel stuk daarover in Empire. Alle technieken die zijn gebruikt voor het maken van Avatar zijn speciaal voor deze film ontwikkeld. Zowel een nieuwe manier van motion capture als speciale camera`s en nog meer van die technische dingen. Het wordt nu al in meer films gebruikt, oa. in de Spielberg versie van Kuifje die er aan komt.
Wat dat aan gaat is Avatar dus absoluut een vernieuwende, wellicht wel revolutionaire film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |