We zijn tegenwoordig heel goed in het beoordelen van films aanhand van 1 foto of een minuutje filmquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:44 schreef Daskaar het volgende:
zo apart is dat.
12 jaar is er gewerkt aan deze film.
12 jaar lang hebben mensen moeite en heel veel geld hierin gestoken.
en na die 12 jaar krijgen we 2 minuten te zien van het eindresultaat en moet je zien hoeveel mensen beginnen te zeiken.
ik heb nog steeds geen idee wat ik zal zien in de bios later dit jaar, maar veel hebben hun mening nu al klaar.
hoe verwend kan je zijn, als je deze special effects slecht noemt?
Ja, om 17.00quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:53 schreef Jeeh het volgende:
De trailer krijgt enorm veel kritiek online.
Als ik heel eerlijk ben snap ik werkelijk waar niet waarom. Het verhaal valt nog niet hieruit op te maken, de effecten zijn fantastisch, het zit propvol gave actie en het is gewoon een goede trailer.
Het is volkomen logisch dat het niet zo gaaf eruit ziet als op een groot scherm in 3D, dus damn, waar janken sommigen over![]()
Ik heb in elk geval nu nog meer zin in vanmiddagNog meer mensen in Almere?
Het verhaal is in 20 minuten samengevat door Cameron gedurende de E3 dit jaar, maar bleef wel op het dances with wolves niveau hangen: man loopt door kennismaking andere cultuur over naar de "tegenstander".quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:53 schreef Jeeh het volgende:
De trailer krijgt enorm veel kritiek online.
Als ik heel eerlijk ben snap ik werkelijk waar niet waarom. Het verhaal valt nog niet hieruit op te maken, de effecten zijn fantastisch, het zit propvol gave actie en het is gewoon een goede trailer.
Het is volkomen logisch dat het niet zo gaaf eruit ziet als op een groot scherm in 3D, dus damn, waar janken sommigen over![]()
Ik heb in elk geval nu nog meer zin in vanmiddagNog meer mensen in Almere?
Vooral die grote ogen zorgen ervoor dat ze al vrij snel ´comic-achtig' ogen. Jammer ergens, want de effecten zijn wel erg mooi gelukt. Ben na de preview ook wel zodanig aan het uiterlijk gewent dat ik me aan de Na'Vi in elk geval niet meer stoor.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:47 schreef victorinox het volgende:
Daarbij zullen een hoop mensen het alsnog nep vinden omdat de Na'vi en beesten in de film nogal vrolijk gekleurd zijn, wat niet strookt met de werkelijkheid zoals we die kennen.
Wat ik me dan afvraag, in de trailer zie je dat Jake via een of andere tank met veel glasvezel verbinding maakt met zijn N'avi, kunnen ze hem dan niet gewoon loskoppelen en klaar ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het verhaal is juist dat ze de originele bewoners v/d planeet Pandora, de N'avi, hebben kunnen klonen met half N'avi en half menselijk DNA. Jake met z'n Avatar keert zich uiteindelijk zelf tegen de mens en sluit zich aan bij de N'avi. Dat is wat ons verteld werd door Cameron iig.
Misschien wordt zijn "brein" compleet overgezet naar dat Na'vi lichaam en is zijn menselijk lichaam op dat moment een leeg omhulsel. Of ala The Matrix dat als ze hem loskoppelen dat ie dan dood gaat (hoewel ze dat waarschijnlijk goed uit komt).quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:43 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, in de trailer zie je dat Jake via een of andere tank met veel glasvezel verbinding maakt met zijn N'avi, kunnen ze hem dan niet gewoon loskoppelen en klaar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |