Ik heb ook gereserveerd, maar dan in Antwerpen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nederlandse site is er ook: www.avatarmovie.nl
Heb gereserveerd, zal mij benieuwen...
En dan zit er ook nog een verschil tussen wat jij revolutionair vind en wat iemand anders revolutionair vindt. Zo veel mensen, zo veel meningenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij had het eerst over de film die in zijn geheel revolutionair was, en nu heb je het over hoe revolutionair de effecten zijn. Er zit al een heel verschil tussen 'de film' en 'de effecten'.
Als het maar niet zo een Beowulf film isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef Fantasi het volgende:
Nee. Heel veel van de film is CGI. Het zou net echt moeten lijken.
Nee, het wordt veel spectaculairder. En dit keer is het een mengeling van echte acteurs en CGI waarbij de CGI niet van echt te onderscheiden is. Wat natuurlijk bij Beowulf wel het geval was.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als het maar niet zo een Beowulf film is
Dan is het goed!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, het wordt veel spectaculairder. En dit keer is het een mengeling van echte acteurs en CGI waarbij de CGI niet van echt te onderscheiden is. Wat natuurlijk bij Beowulf wel het geval was.
Bij Metropolis of een andere bioscoop?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb ook gereserveerd, maar dan in Antwerpen.
Metropolis, daar kun je inschrijven voor 19.00 uur, 19.30 uur of 20.00 uur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Bij Metropolis of een andere bioscoop?
Ik zag dat Pathe Arena ook Avatar gewoon in 3D vertoont?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:17 schreef Mike het volgende:
Kaartjes zijn uitgeprint en meteen daar achteraan gaan we nog even naar Inglorious Bastards. Kan een leuke avond worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |