Dat zegt niks. Het zal ongetwijfeld een vooruitstrevende film zijn, maar je erkent dan niet de waarde van het woord 'revolutionair' en de zin 'de filmindustrie voorgoed veranderen'. Wees gewoon terughoudend in je oordeel totdat je de hele film gezien hebt en specifieker kan uitleggen waarom het zo bijzonder is. Voorlopig is het gewoon een film met een hele bijzondere sfeer en special effects. Dat is voorlopig geenszins revolutionair.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Erm, heb je het gezien? Nee. 1250 man industrie in Amsterdam wel en die buzzde er vandaag NOG over.
stel je voor dat je niet meer ziet dat Gollum CGI is, maar je hem net zo echt beleeft (in 3D) als Elijah Wood. Dat noem ik revolutionair.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:28 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dat niet revolutionair. Ik heb zojuist Transformers gezien, en ondanks dat je de CGI herkent als je erop let valt het geen moment op en zijn de special effects zeer geloofwaardig. Het kan daarom nooit een revolutie zijn, aangezien dat echt een schokkende verandering is. Ik kan zo tien films opnoemen met uitmuntende special effects die bijna niet van echt te onderscheiden zijn. Van 'zeer goed' tot 'uitmuntend' is geen revolutionair verschil.
Toch denk ik dat hij meer in een positie verkeerd om te beoordelen of de effecten daadwerkelijk revolutionair zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef TC03 het volgende:
We zullen het zien, maar mijn punt is wel duidelijk denk ik.
Hij had het eerst over de film die in zijn geheel revolutionair was, en nu heb je het over hoe revolutionair de effecten zijn. Er zit al een heel verschil tussen 'de film' en 'de effecten'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:41 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij meer in een positie verkeerd om te beoordelen of de effecten daadwerkelijk revolutionair zijn
Leukquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Op 21 Augustus worden in alle IMAX bioscopen GRATIS 15 minuten van de film (zie het als een verlengde trailer) vertoond. Het kost je geen cent.
Als dit ook in Nederland is, zet ik het nu alvast in mijn agenda.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Op 21 Augustus worden in alle IMAX bioscopen GRATIS 15 minuten van de film (zie het als een verlengde trailer) vertoond. Het kost je geen cent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |