Nee, een flink aantal bioscopen draait hem in 3Dquote:Op maandag 14 december 2009 18:02 schreef planethugo het volgende:
vraagje, is Avatar alleen in een IMAX bios in 3D? Zo niet, heeft iemand een lijst met bioscopen die hem dan wel in 3D uitzenden
Nee. Heb nu 2 keer een 3D film gezien en beide keren geen last gehad (Coraline en UP)quote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef AnusPolijster het volgende:
Hoe zit het nou als je zelf al een bril draagt? Is het dan vervelend om die 3D-bril er dan nog eens bovenop te moeten doen?
quote:Op maandag 14 december 2009 18:07 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nee, een flink aantal bioscopen draait hem in 3D
http://www.pathe.nl/film/6174/avatar-3d/bioscoopagenda/
Haha, dan ben ik er ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef TJLinden het volgende:
Morgen, 20.00, Pathé Schouwburgplein, IMAX 3D!![]()
Heb er zin in!
Had ik eigenlijk wel van je verwacht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Haha, dan ben ik er ook![]()
Ik zit nu nog te twijfelen of ik niet gewoon 9:30 al ga...
Ik heb de voorstelling van 13.30, ik zal je plek warmmakenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef TJLinden het volgende:
Morgen, 20.00, Pathé Schouwburgplein, IMAX 3D!![]()
Heb er zin in!
Volgens mij zijn er nu maar 2 IMAX zalen in NL. En de 2e wordt vanaf morgen in gebruik genomenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:54 schreef Toad het volgende:
Ik ga vrijdag naar de IMAX 3D. Lekker duur doen. A'dam heeft trouwens nog altijd de beste IMAX zaal als ik me niet vergis.
Ja, ik denk dat ik er geen hol aan vind, maar ik ben wel benieuwd hoe de 3D eruit ziet. Ik vind 3D erg cool, maar in de bioscoop vind ik het vaak tegenvallen.quote:
Ik vind 3D erg cool, maar in de bioscoop vind ik het vaak tegenvallenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik er geen hol aan vind, maar ik ben wel benieuwd hoe de 3D eruit ziet. Ik vind 3D erg cool, maar in de bioscoop vind ik het vaak tegenvallen.
Maar ik ben vooral benieuwd naar de boxoffice.
Ja, je ziet het meer in pretparken enzo en da's geen bioscoop.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind 3D erg cool, maar in de bioscoop vind ik het vaak tegenvallen
Um...oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |