Klagen? Dat zal er bij moeten komenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jeee, wat ben jij zorgzaam en lief voor je vriendin.
Een longontsteking is niet niks, ze zal zich flink beroerd voelen en veel pijn hebben. Da's toch zielig?
Zíj heeft reden tot klagen, jij niet.
Beterschap voor je vriendin.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik ontkom er dus niet aan. Leek het donderdag nog of ik naast een stervende crackhoer zat, met al dat gehoest en gesteun en gekreun, nu is het met al die voorgeschreven pillen en hoestdranken net of ik midden in Fear and Loathing Leaving Las Vegas zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
Kutnoob.quote:
Inderdaad... longontsteking is toch redelijk kut hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jeee, wat ben jij zorgzaam en lief voor je vriendin.
Een longontsteking is niet niks, ze zal zich flink beroerd voelen en veel pijn hebben. Da's toch zielig?
Zíj heeft reden tot klagen, jij niet.
Beterschap voor je vriendin.
Dat is een paar letters te veel: Fear and Loathing Leaving Las Vegasquote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
nu is het met al die voorgeschreven pillen en hoestdranken net of ik midden in Fear and Loathing Leaving Las Vegas zit.
Oh had ik niet aan gedacht, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:02 schreef immortalsean het volgende:
dus nu mag je niet meer je pielemuis in d'r keel steken?
goede klacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |