Ryan Shaw of Gotye of Sonny J waren heerlijke MH's geweest met dit weerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
jij hier?![]()
[..]
Zolang ze zo`n muziek maken als dit heb ik daar geen problemen mee
Maar waarom is in Godsnaam Ryan Shaw geen MH?![]()
Gelukkig denk je niet alleen aan je zelfquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop dat het volgende week vrijdag slecht weer is, dan mis ik iig de EW-BBQ niet.
Hè, wat? BBQ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop dat het volgende week vrijdag slecht weer is, dan mis ik iig de EW-BBQ niet.
Leuk voor alle anderen ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Ah, jij zegt het net iets duidelijker.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig denk je niet alleen aan je zelf
Subtiel... maar toch een gevalletje GMTAquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:37 schreef TheZapster het volgende:
Tip voor de camera man/vrouw, camera alleen op Elize vanavond en niet op de bankgastes
En nog vulploegmedewerker ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:37 schreef TheZapster het volgende:
Tip voor de camera man/vrouw, camera alleen op Elize vanavond en niet op de bankgastes
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:39 schreef on_air het volgende:
Verhip, heb mijn 4000 jubileum gemist.
Kuthippie, die buitencam.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
Ik denk dat mn buitencam verliefd is op een boom, elke keer zoomt ie daar automatisch op in.
Jeeej!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:39 schreef on_air het volgende:
Verhip, heb mijn 4000 jubileum gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |