14 doelpunten in een seizoen is heel acceptabel - zeker in 24 wedstrijden. Uiteraard liever meer, maar slecht is het niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Grappig om te lezen inderdaad.
Ben benieuwd naar volgend seizoen, dan weet je of vorig seizoen een positieve uitschieter was of dit seizoen een negatieve.
Het gaat me helemaal niet om de vergelijking met Drogba hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef Doc het volgende:
[..]
14 doelpunten in een seizoen is heel acceptabel - zeker in 24 wedstrijden. Uiteraard liever meer, maar slecht is het niet.
Drogba heeft uiteindelijk maar een uit vijf seizoenen gehad dat hij meer dan 12 doelpunten in een PL seizoen scoorde. Zijn PL gemiddelde is na 5 seizoen 11 doelpunten. Dan doet Torres het vooralsnog niet zo gek.
Op een of andere manier was het niet het seizoen van de spitsen. Anelka was dit seizoen topscorer met 5 minder dan het aantal doelpunten dat Torres vorig seizoen maakte. Ronaldo scoorde ook 13 doelpunten minder dan vorig seizoen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het gaat me helemaal niet om de vergelijking met Drogba hoor
Maar er zitten 10 competitietreffers tussen dit seizoen en vorig seizoen, wat ik een vrij groot aantal vind.
Al is 14 treffers nog gewoon goed voor een spits hoor, begrijp me niet verkeerd.
Adebayor zelfs 14, dus de verschillen waren inderdaad bij iedereen wel groot.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Op een of andere manier was het niet het seizoen van de spitsen. Anelka was dit seizoen topscorer met 5 minder dan het aantal doelpunten dat Torres vorig seizoen maakte. Ronaldo scoorde ook 13 doelpunten minder dan vorig seizoen.
Komt ook omdat veel ploegen echt speelden om niet te verliezen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Adebayor zelfs 14, dus de verschillen waren inderdaad bij iedereen wel groot.
Dit seizoen 14 uit 24 duels.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het gaat me helemaal niet om de vergelijking met Drogba hoor
Maar er zitten 10 competitietreffers tussen dit seizoen en vorig seizoen, wat ik een vrij groot aantal vind.
Al is 14 treffers nog gewoon goed voor een spits hoor, begrijp me niet verkeerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |