Zullen we een van die janksmoelen van hier aanstellen als mod?quote:
Zoiets wilde ik posten, maar ik bedacht me.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we een van die janksmoelen van hier aanstellen als mod?
Ze rennen na een dag al jankend weg
Maar goed, even samenvatten, de vaste kliek vind het niet cool dat er een spamaanval(letje) komt en dat dat hun bagger verstoord en dat het schandalig is dat het niet binnen 5 minuten gesloten is, verder moet er maar een mod uit "hun" midden bijkomen, een die alles sluit, dat die mod dan ook hun : klachten" sluit denken ze niet aan, alles mag dus, zij mogen baggeren, het mag niet gesloten worden, maar als een "ander"baggert moet het binnen een nanoseconde dicht.
Zoiets?
Oh ja en er moet een mod bij die alles sluit behalve de topics van hun.
![]()
Talpa
Ik wilde er eigenlijk een patat-friet paint bij maken.quote:
Tienquote:
Het gaat er meer om dat er heel vaak geen mod te bekennen is in KLB. Dat zou opgelost kunnen worden door een vaste KLB-er als mod aan te stellen die niet aan vriendjespolitiek doet. Nu werd er weer flink gebaggerd en dat is een zoveelste teken van zwakte van de mods, aangezien ze vaak alle 5 afwezig zijn. Nu worden onze topics wel bagger genoemd, maar er word wel geklaagd, misschien op een baggermanier, maar het blijft wel klagen. Er word zelfs over gediscussieerd. Als het echte baggertopics zijn, moeten ze ook gesloten worden. Verder word er hier soms een beetje lacherig gedaan en geouwehoerd, maar dat moet je niet als serieus argument beschouwen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar goed, even samenvatten, de vaste kliek vind het niet cool dat er een spamaanval(letje) komt en dat dat hun bagger verstoord en dat het schandalig is dat het niet binnen 5 minuten gesloten is, verder moet er maar een mod uit "hun" midden bijkomen, een die alles sluit, dat die mod dan ook hun : klachten" sluit denken ze niet aan, alles mag dus, zij mogen baggeren, het mag niet gesloten worden, maar als een "ander"baggert moet het binnen een nanoseconde dicht.
Zoiets?
![]()
Talpa
Joh, de mods hier doen aan vriendjespolitiek?quote:Dat zou opgelost kunnen worden door een vaste KLB-er als mod aan te stellen die niet aan vriendjespolitiek doet. Nu werd er weer flink gebaggerd en dat is een zoveelste teken van zwakte van de mods, aangezien ze vaak alle 5 afwezig zijn
Jullie klagen 20x op een dag, wat een enorm kutleven moeten jullie hebbenquote:Nu worden onze topics wel bagger genoemd, maar er word wel geklaagd, misschien op een baggermanier, maar het blijft wel klagen
Mooi! Dank je, dan kunnen we vanaf nu half KLB sluiten.quote:Als het echte baggertopics zijn, moeten ze ook gesloten worden. Verder word er hier soms een beetje lacherig gedaan en geouwehoerd, maar dat moet je niet als serieus argument beschouwen.
Omg, omg, omg, het wordt met de minuut mooierquote:Het gaat erom dat de mods die nu hun werk doen gewoon niet voldoen aan de KLB eisen volgens ons users, en dat moet verholpen worden door wat vaste KLB-ers aan te stellen die niet aan vriendjespolitiek doen.
Vast niet, en toch sta jij als een van de eerste op de lijst om eraf te vliegenquote:
Oeh... I love it when you talk dirtyquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast niet, en toch sta jij als een van de eerste op de lijst om eraf te vliegen
Ja goed plan: Iedereen is moderatorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:50 schreef Acinonyx het volgende:
Eigenlijk moeten allen fok!kers gewoon mod- en admin-functies krijgen:::: dan is het tenminste eerlijk verdeelt en heb jee ook geen last meer van een tekort aan mods
Weer zo'n lampjequote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
, maar de KLB word duidelijk minder en je kan op z'n minst naar andere mod zoeken
wiewiewiewiewiewiewiewiewie ? WIE ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weer zo'n lampje
Users zijn in eerste instantie verantwoordelijk voor de baggerzooi in KLB, zij en niemand anders.
En wees maar gerust, we hebben ene klb mod nodig en réken er maar op dat het iemand van de baggerbende word,
deze pret laat ik me niet ontgaan.
Dáár zegt ook niemand wat van, maar dat de vaste bende klakkeloos kan en mag doorbaggeren, en als er dan een klein spamaanval(letje) is moet dat binnen notime gesloten worden, zo niet, zijn de mods kut en partijdig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:10 schreef Triptamine het volgende:
Ik vind de bagger juist wel leuk. KLBagger brengt een lach op je gezicht soms.
Dat is idd nutteloosquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dáár zegt ook niemand wat van, maar dat de vaste bende klakkeloos kan en mag doorbaggeren, en als er dan een klein spamaanval(letje) is moet dat binnen notime gesloten worden, zo niet, zijn de mods kut en partijdig.
wat betreft talpa laat ik het maar even in het midden, maar wat ik wel even zo tussen neus en lippen door wil zeggen is dat dat clubje dat zich graag kastekliek noemt een zielig hoopje wanvertoning is. het als is emmers stront naar de gierput dragen en dat vervolgens een zinvolle bijdrage aan een forum maken. maar goed, in sommige gloryholes is het licht nog niet uitgevonden...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoiets?
![]()
Talpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |