Murp, Het Woord is al verkondigt door De_boswachter, hij zit te wachten op die gasten te wachten die voor een complete chaos hebben gezorgd vandaag.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:59 schreef murp het volgende:
[..]
negeer die rasmongool gewoon en ga gewoon verder ontopic
HA, mijne KLB, met het Ajaxtopic, en heel klein beetje vbl, onz, gc en af en toe probeer ik een relatie in r&p te verneukenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Same here. Mijn posthistory is VBL/KLB met af een toe een beetje ONZ en Gc
Ik heb gemailed, kreeg nul op rekest.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je eerder moeten mailen
[..]
Misschien, als je een heel erg overtuigende sollicitatiemail kan sturen aan ons.
Ow ja, je kloonde, da's waar ook. En dat hoeven we niet te bewijzen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb gemailed, kreeg nul op rekest.
Yvonne zei dat ik kloonde terwijl dat niet waar was en bewijs had ze niet
Dussssssssss, ik wil graag excuses of bewijs dat ik kloonde![]()
Aan mods zonder genoeg tijd hebben we inderdaad niks.quote:En ik wil niet solliciteren aangezien ik vanaf volgende week ga werken
Ik kloonde met FrituurKoning en heb daar een week extra van je gekregen. Daarna zei Yvonne ''De_Ananas' ban tot nadere orde verlengd'', waarom weet ik dus niet en dat wil ik graag weten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, je kloonde, da's waar ook. En dat hoeven we niet te bewijzen.
[..]
Aan mods zonder genoeg tijd hebben we inderdaad niks.
waarom zou iemand jaloers op jou zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:39 schreef right_turn het volgende:
Wat is het nut van het modden van KLB zoals dat nu gebeurt? Topics worden bijna net zo snel geopend als gesloten. Ik stel voor alle mods op één na te ontslaan en alleen topics die in strijd met de wet zijn om die te sluiten. Topics zonder kwaliteit zakken automatisch wel weg in de vergetelheid. Nu is het gewoon een machtspelletje van op macht beluste moderatoren of een topic open blijft of gesloten wordt. Of is het een kwestie van vriendjespolitiek. Of jaloezie, zoals in één van mijn laatste topics! Ik zeg, modden door niet modden!
R&P Lurk ik meer. Vbl idd Ajax Topic. Maar vooral KLB, het meest Nederlandse forum van Nederland toch? Heerlijk klagen op allesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
HA, mijne KLB, met het Ajaxtopic, en heel klein beetje vbl, onz, gc en af en toe probeer ik een relatie in r&p te verneuken
In R&P slikken ze alles, de helft daarzo is gekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
R&P Lurk ik meer. Vbl idd Ajax Topic. Maar vooral KLB, het meest Nederlandse forum van Nederland toch? Heerlijk klagen op alles
HOVJquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:58 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb 1 post in ONZ omdat een beverton topic daarheen getrapt werd en de rest allemaal in KLB!
KLB voor het leven[ afbeelding ]
Haha, daarom bleef mijn topig 9 pagina's open whahaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:43 schreef Biogarde het volgende:
Men, ik moest werken enzo![]()
Dan ben je weleens afwezig
De-le-geren, weet je wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:43 schreef Biogarde het volgende:
Men, ik moest werken enzo![]()
Dan ben je weleens afwezig
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:51 schreef floris.exe het volgende:
Ik draag mij zelf bij deze dan voor om een functie als KLB moderator te vervullen. Ik zal de bezem er dan eens flink door jassen.
Ik denk dat Bob-B zich even wil gaan bewijzen tegenover onsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:58 schreef Agiath het volgende:
Bob-B sloot net een topic.![]()
Daar gaat de lol
Ik zal deze reactie van jou onthouden voor als ik straks word aangesteld als mod. Jij bent de eerste die de vlijmscherpe varkensharen van mijn bezem door de bilnaad zal voelen snijden.quote:
Lemmings sluiten is heiligschennis.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Bob-B zich even wil gaan bewijzen tegenover ons![]()
Laten zien aan Danny dat hij een goede mod is ofzo
Danny voert geen controles uit hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Bob-B zich even wil gaan bewijzen tegenover ons![]()
Laten zien aan Danny dat hij een goede mod is ofzo
Jahoor, een .EXE als modquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:01 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik zal deze reactie van jou onthouden voor als ik straks word aangesteld als mod. Jij bent de eerste die de vlijmscherpe varkensharen van mijn bezem door de bilnaad zal voelen snijden.
Machtsspelletje? Man, ik ben allang blij als ik geen 85 topics hoef te sluiten en gewoon als user kan reageren in KLB en elders op het forum. Of gewoon even wat anders kan gaan doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:39 schreef right_turn het volgende:
Wat is het nut van het modden van KLB zoals dat nu gebeurt? Topics worden bijna net zo snel geopend als gesloten. Ik stel voor alle mods op één na te ontslaan en alleen topics die in strijd met de wet zijn om die te sluiten. Topics zonder kwaliteit zakken automatisch wel weg in de vergetelheid. Nu is het gewoon een machtspelletje van op macht beluste moderatoren of een topic open blijft of gesloten wordt. Of is het een kwestie van vriendjespolitiek. Of jaloezie, zoals in één van mijn laatste topics! Ik zeg, modden door niet modden!
Dat kan dan nooit veel soeps zijn, want heb je wel eens het resultaat gezien van een met Paint opgeslagen JPG?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jahoor, een .EXE als mod.
Je moet toch minimaal een .BMP zijn, of een paint opgeslagen als .JPG.
Hmmmja, ik zie het, dat hebben ze in Vista nog steeds niet gefixtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:08 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat kan dan nooit veel soeps zijn, want heb je wel eens het resultaat gezien van een met Paint opgeslagen JPG?
Zonder een EXE was jij helemaal niet in staat om dit forum te bezoekenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmmmja, ik zie het, dat hebben ze in Vista nog steeds niet gefixt.
Maar dan nog, altijd beter dan een EXE
Niet? Volgens mij kan heel de *nix wereld prima functioneren zonder EXEnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:12 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Zonder een EXE was jij helemaal niet in staat om dit forum te bezoeken. EXEn zijn erg belangrijk. En EXEn sexen.
Hmmm, dat is dan wel weer waar. En je zou het zo kunnen zien dat een BMP wat dat betreft superieur is, want die wordt door verschillende platformen ondersteund, terwijl een EXE alleen functioneert op DOS en Windowsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij kan heel de *nix wereld prima functioneren zonder EXEn.
BMP for modquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hmmm, dat is dan wel weer waar. En je zou het zo kunnen zien dat een BMP wat dat betreft superieur is, want die wordt door verschillende platformen ondersteund, terwijl een EXE alleen functioneert op DOS en Windows.
Dat zijn de huidige mods niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:01 schreef classpc het volgende:
Eensch... schop alle huidige mods eraf en stel vaste KLB gebruikers/posters aan als mods.
Zullen we een van die janksmoelen van hier aanstellen als mod?quote:
Zoiets wilde ik posten, maar ik bedacht me.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we een van die janksmoelen van hier aanstellen als mod?
Ze rennen na een dag al jankend weg
Maar goed, even samenvatten, de vaste kliek vind het niet cool dat er een spamaanval(letje) komt en dat dat hun bagger verstoord en dat het schandalig is dat het niet binnen 5 minuten gesloten is, verder moet er maar een mod uit "hun" midden bijkomen, een die alles sluit, dat die mod dan ook hun : klachten" sluit denken ze niet aan, alles mag dus, zij mogen baggeren, het mag niet gesloten worden, maar als een "ander"baggert moet het binnen een nanoseconde dicht.
Zoiets?
Oh ja en er moet een mod bij die alles sluit behalve de topics van hun.
![]()
Talpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |