Zojuist werd er door een of andere dropmongool het hele alfabet op KLB vervuild. Als ambassadeur en vertegenwoordiger van alle KLB-users stoorde ik me hier gruwelijk aan.
Echter het duurde weer eens fucking lang voordat er werd ingegegrepen en hoe kwam dit: De KLB-Mods waren weer eens niet aanwezig, iets wat de laatste tijd vaker voorkomt.
Tonks is als laatste aangesteld geworden omdat Bob-B het allemaal niet geregeld kreeg. Echter na 1 maand goed moderaten is onze ONZ vriend ook alweer uit het straatbeeld verdwenen. De enige die nog regelmatig zijn hoofd laat zien is Biogarde, de rest komt eens een keer langs en doet verder geen ene mallemoer.
Het moet Fok (en dan heb ik het over de FA's ) toch wel opvallen dat de moderators het werk niet aankunnen op KLB ? Stel dan eens een paar mensen aan die affiniteit hebben met dit stukje forum, en niet van die aangewaaide losers die d.m.v. een lullige open sollicitatie erin komen rollen. Dat is iets van een maand, dan zijn ze de opties moe en dan loopt het weer uit de klauwen.
Nee dit is geen bashtopic, maar ik wil gewoon eens even aankaarten dat het hier niet helemaal klopt. Wij worden continue afgescheept met van die losers. En indien dit topic weer eens niet in het straatje past van de snel op hun pik en kut getrapte mods zou ik graag eens ergens anders met ze de discussie aangaan.....
Dat dus.
U MAD?