hAHAquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef behangplakker het volgende:
Waarom laat je je moeder niet gewoon door zonder klagen dan?
TS pwnd. Slotjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef behangplakker het volgende:
alsin: jij bent vakkenvullertje?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:38 schreef Hyman het volgende:
had ik laatst ook, moest ik een heel winkelwagentje terugleggen in de winkel, omdat een paar jonge mensen "vakkenvullertje pesten " gespeelt hadden.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef behangplakker het volgende:
Een 37-jarige die 'OMFG' gebruikt...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:47 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
OMFG, vind je dat echt grappig? Ben je ook 12 ofzo?
tenzij ts een internet held is natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:42 schreef Ezechielk het volgende:
Je bent toch niet aan de kant gegaan voor ze de inhoud van het mandje geheel teruggezet had hè?
Tja, wie is dat nou niet tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tenzij ts een internet held is natuurlijk
Antwoord op beide vragen is nee. Jouw reactie vind ik dan wel weer vermakelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:47 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
OMFG, vind je dat echt grappig? Ben je ook 12 ofzo?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:53 schreef RickoKun het volgende:
of van die onverlaten die babylijkjes in de winkel achterlaten
er bestaan wel pedos die het taalgebruik van jongeren en kinderen overnemen omdat zij veel chat-sessies met hen doorbrengenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een 37-jarige die 'OMFG' gebruikt...
Ben jij nu weer al over jezelf bezig in tweede persoon?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:59 schreef MLF het volgende:
Loopt ze daar met kinderwagen en trekmandje hele tijd te kutten, loopt ze mij in de weg, weet niet wat opzij gaan is enz.
Sta ik bij de kassa af te rekenen, wordt er op mijn rug getikt: mag ik ff door?
Dat zelfde mens weer, heeft ze haar winkelmandje tussen de schappen gezet en peert 'm de tent uit.
(mandje zat vol spullen)
Klacht:
1 wijven met kinderwagens die in de weg lopen in de super
2 niet op zij gaan
3 spullen niet terug zetten als niets wilt kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |