Wat is een nudge?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef RickoKun het volgende:
Fucking hekel aan inderdaad,
of van die bitches die een heel verhaal tegen je gaan lullen op MSN als je aan het fappen bent en dan ook nog eens 'nudges' gaan sturen waardoor je ze gewoon blocked en je weer een minuut langer moet fappen om tot een hoogtepunt te komen!
Hier werd het pas interessantquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:51 schreef Knekwurst het volgende:
Met je tieten.
Ik vind toch dat je in deze de hand in eigen broek boezem moet steken. Als je weet dat je met een MBO chickie aan het praten bent, zou jij daar op moeten inspelen en jouw niveau moeten aanpassen aan de hare.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:51 schreef Knekwurst het volgende:
Ben je zo even je pimpverhaal aan het doen. Een beetje snel, omdat je nog meer te doen hebt. Snapt de chick in kwestie er geen drol van. En dan ook nog zeggen dat ik te snel praat. Je bent gewoon sloom kutwijf! Met je tieten.![]()
Klacht 1: Slome mensen
Klacht 2: MBO-volk
TS praat met chicks die MBO doen.
TS kan niet eens een iemand van het MBO inpakken met soepele praatjes
TS faalt
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:03 schreef daftme het volgende:
Phoepoe, jij bent wel de man hoor, jezelf boven MBO'ers plaatsen. Ik wed dat je in het echt niet zo'n grote bek hebt.
Je had haar een breezer moeten aanbieden, jij faalt echt hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:51 schreef Knekwurst het volgende:
Ben je zo even je pimpverhaal aan het doen. Een beetje snel, omdat je nog meer te doen hebt. Snapt de chick in kwestie er geen drol van. En dan ook nog zeggen dat ik te snel praat. Je bent gewoon sloom kutwijf! Met je tieten.![]()
Klacht 1: Slome mensen
Klacht 2: MBO-volk
TS praat met chicks die MBO doen.
TS kan niet eens een iemand van het MBO inpakken met soepele praatjes
TS faalt
Mensen die hier serieus op in gaan. Echt hoe achterlijk ben je dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:03 schreef daftme het volgende:
Phoepoe, jij bent wel de man hoor, jezelf boven MBO'ers plaatsen. Ik wed dat je in het echt niet zo'n grote bek hebt.
Achterlijk? Ik moest jouw erop wijzen dat je pi niet goed wasquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Mensen die hier serieus op in gaan. Echt hoe achterlijk ben je dan?
de pi is goed als je m afrond op 10decimalen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:18 schreef daftme het volgende:
[..]
Achterlijk? Ik moest jouw erop wijzen dat je pi niet goed was![]()
Maar jammer, ik wou de reactie erop wel zien, maar TS reageert er niet op
Maar een pi hoor je niet af te rondenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
de pi is goed als je m afrond op 10decimalen.
ja dat hoort wel anders past t niet op een beeldscherm.quote:
Niet de koffie maar de thee wasquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:32 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Klopt. Internethero enzo. Ik wou dat ik jou was.
oe. je bent een mevrouw en je rijdt motorquote:
Je hebt gelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |