Ja zat ik ook aan te denken waarom ze van Verdonk naar het CDA gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:48 schreef Daniel1976 het volgende:
Waarom stijgen die kut gristenen en de party van de belasting? Achja de Nederlander krijgt de regering die ze verdient.
kut land kut mensen. Wat doe ik hier nog? Oja ik kan hier niet zo makkelijk weg.
zo'n opmerking kun je over ongeveer elk land maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef ethiraseth het volgende:
Elke peiling weer groeit mijn besef dat Nederland niet het juiste land is voor mij. Wat moet er van een land komen wat keer op keer het CDA blijft belonen met zetels, ondanks het wanbeleid wat ze elke keer weer uitvoeren.
Ja precies, kijk eens om ons heen. België, Frankrijk, Italië, UK, VS etc. Daar is ook zat negatiefs over te bedenken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:05 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
zo'n opmerking kun je over ongeveer elk land maken.
Dat D66 het goed doet in de peiling zegt al genoeg hoe slecht VVD TON en WILDERS het doen op Rechts.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me af hoe lang Nederland nog zo massaal CDA blijft stemmen. Misschien is de verklaring van Droef51 wel de juiste en gaat het vooral om tactische stemmers. Waar ze echter aan voorbij gaan, is dat het CDA altijd middenpartijen om zich heen zal verzamelen voor een regering. Een te kleine VVD staat dan buitenspel, terwijl het CDA echt niet in zee gaat met de PVV. TON lijkt me ook allesbehalve zeker, na het LPF-debacle.
Wij doen het op elk gebied beter dan die landenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:33 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ja precies, kijk eens om ons heen. België, Frankrijk, Italië, UK, VS etc. Daar is ook zat negatiefs over te bedenken.
Hoezo heb je een bijstands uitkering???quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:48 schreef Daniel1976 het volgende:
Waarom stijgen die kut gristenen en de party van de belasting? Achja de Nederlander krijgt de regering die ze verdient.
kut land kut mensen. Wat doe ik hier nog? Oja ik kan hier niet zo makkelijk weg.
Ik ben dat niet met je oneens, maar het is maar net hoe je het bekijkt. Als je bedenkt dat D66 nu drie zetels heeft en in de peilingen op 9 tot 14 uitkomt, is dat erg goed. Maar als je bedenkt dat ze er ooit 24 hadden, is er nog een lange weg te gaan. En wat de peilingen voor D66 nu uitwijzen, is nog altijd beduidend minder dan waar TON op staat. Wél denk ik dat een D66 van formaat een érg geliefde coalitiepartner zal zijn in de volgende regering. Met D66 erbij kun je alle kanten op, zo ongeveer...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:01 schreef Droef51 het volgende:
Dat D66 het goed doet in de peiling zegt al genoeg hoe slecht VVD TON en WILDERS het doen op Rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |