Maar in Nederland zijn ze wel erg bekend..maar goed, ik neem aan dat ze in de andere landen even duur zijn...quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:36 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vond 32,50 ook aan de hoge kant. Snap eerlijk gezegd ook niet dat ze zo duur zijn. Zo populair zijn ze volgens mij in Europa niet eens?
In België (Antwerpen trouwens, misschien interessant voor degene die in het zuiden wonen) maar 24 euroquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar in Nederland zijn ze wel erg bekend..maar goed, ik neem aan dat ze in de andere landen even duur zijn...
Ok dat bevestigt mijn theorie dan welquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
In België (Antwerpen trouwens, misschien interessant voor degene die in het zuiden wonen) maar 24 euro
Ben bang dat ik die niet helemaal kan samenstellen...en zie het nog niet op internet staan.quote:
Dondantequote:Op maandag 18 juni 2012 22:29 schreef Shadow_NL het volgende:
Even een kickje aangezien ze morgen in Utrecht staan (Tivoli) en woensdag in Groningen (Oosterpoort).
Via twitter kan je ook verzoeknummers doorgeven voor het openingsnummer en de afsluiter van de set.
Heb zelf in ieder geval Dondante al doorgegeven, en zou echt episch zijn als ze hem zouden spelen (wat over het algemeen ook best vaak gebeurd)
Nog meer mensen die morgen van de partij zijn?
Veel plezier man. Waanzinnige liveband.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:57 schreef Shadow_NL het volgende:
Gewoon via twitter Dondante blijven spammen met 10 verschillende accounts zodat ze hem zeker gaan spelen, en gewoon een kaartje kopen!
Wordt trouwens de eerste keer voor mij. Naar aanleiding van de American Dad aflevering geïnteresseerd geraakt in de band en na het horen van Dondante geobsedeerd geraakt
Heb echt hoge verwachtingen voor morgen, en hoop dat ze het waar kunnen maken!
Nee, niet uitverkocht. Toen in Paradiso ook niet. Daarom ga ik wellicht nog last-minute morgen. Maar het is inderdaad erg duur....quote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef -Dries- het volgende:
Is het eigenlijk uitverkocht? Ik ga niet, mij te duur..
Ja, ik was graag gegaan, maar dik 35 euro (inclusief servicekosten) vind ik eigenlijk net te veel. Volgens mij lopen de kaartjes ook niet hard. Het concert is verplaatst naar de kleine zaal, en vandaag werden op facebook nog twee kaartjes verloot.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:25 schreef IAmKloot het volgende:
wel belachelijke prijzen voor deze band 33,50 in groningen...
Dat zijn pas mooie prijzenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:28 schreef IAmKloot het volgende:
betaalde in 2003 9 euro voor my morning jacket in Vera
Verplaatst naar de kl. zaal is vanwege de verbouwing van de grote zaal (die moest per heel snel gesloten worden omdat er asbest was gevonden). Maar belachelijk duur inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:38 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ja, ik was graag gegaan, maar dik 35 euro (inclusief servicekosten) vind ik eigenlijk net te veel. Volgens mij lopen de kaartjes ook niet hard. Het concert is verplaatst naar de kleine zaal, en vandaag werden op facebook nog twee kaartjes verloot.
Ik ben op 1/3 weggegaan, was moe en niet mijn muziek. Ik denk dat de fans het wel goed vonden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef Norrage het volgende:
Iemand ze nou nog live gezien? En hoe was het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |