Heb je gerold of geproptquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nah, ik ga m´n tas in pakken, en dan naar Tilburg. K heb net een slaapzak gekocht, maar ik krijg hem niet mere in het hoesje..
Yeah right, heb jij mijn Supertech Lidl TV gezien?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:38 schreef beunkster het volgende:
Steer, wat je moet met een betere dvd-speler: die klinkt beter. En geeft beter beeld.
Mjah, oké. Dan heb je gelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yeah right, heb jij mijn Supertech Lidl TV gezien?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yeah right, heb jij mijn Supertech Lidl TV gezien?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:02 schreef AKnynke het volgende:
Zo. tas gepakt, benen geschoren, ik ben klaar voor een weekend Holland!
als ik wat speciaals mee moet nemen moeten jullie het nu gillen, ik ga over een uur van huis weg..
ik hoef nog maar 2,5 week te werken. En nog iets langer dan een maand en ik verhuis naar Zweden!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook weekend pfoe, ik heb net op mijn werk uitgerekend dat ik nog 'maar' 10 weken hoef te werken, en dan hebben we vakantie
Laatste zeer korte thuisvakantie was in mei
Ik denk dat ik op mijn wenkbrauwen het vliegtuig ga nemen
Spannend hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik hoef nog maar 2,5 week te werken. En nog iets langer dan een maand en ik verhuis naar Zweden!
Preciesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:21 schreef AKnynke het volgende:
eerst gerold, want zo heb ik het altijd geleerd. Nu gepropt, want ik lees overal op inet dat dat veel beter is. En dan past het zowieso!
In het vliegtuig hoef je toch alleen maar te slapenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook weekend pfoe, ik heb net op mijn werk uitgerekend dat ik nog 'maar' 10 weken hoef te werken, en dan hebben we vakantie
Laatste zeer korte thuisvakantie was in mei
Ik denk dat ik op mijn wenkbrauwen het vliegtuig ga nemen
herkenbaar, hoe moe ik ook kan zijn , door vertragingen ofzo, ik slaap echt niet in een vliegtuig... Hooguit wat dommelen maar zelfs dat is al fantastisch als ik dat meemaakquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:38 schreef octopussy het volgende:
als je kan slapen in een vliegtuig ja. Ik heb er grote moeite mee, ook in de auto of in de bus. Ben meestal ook kapot als ik op de vakantiebestemming aankom
Daar heb ik gelukkig geen last van. En Bluezz waarschijnlijk ook niet, ik gok dat zij in het vliegtuig kan slapen als een babyquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:38 schreef octopussy het volgende:
als je kan slapen in een vliegtuig ja. Ik heb er grote moeite mee, ook in de auto of in de bus. Ben meestal ook kapot als ik op de vakantiebestemming aankom
U zei wodka??quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:47 schreef AKnynke het volgende:
Ladies,
Zal ik een fles vodka meenemen? Heb er eentje (matige kwaliteit) in m'n vriezer liggen, en in m'n eentje drink ik dat spul toch niet...
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Daar heb ik gelukkig geen last van. En Bluezz waarschijnlijk ook niet, ik gok dat zij in het vliegtuig kan slapen als een baby
Heh Beunk wat moeilijk voor jou en P. Waar is oom aan heengegaan? Hartaanval ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:58 schreef beunkster het volgende:
Veel plezier Nynke!
Hmm hier ff niet zo goed bericht... we hebben zojuist gehoord dat een oom van mijn vriendin plotseling is overleden vanochtend om half vier, toen ie bezig was zijn marktkraam op te bouwen. 58 jaar
Beunkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:58 schreef beunkster het volgende:
Veel plezier Nynke!
Hmm hier ff niet zo goed bericht... we hebben zojuist gehoord dat een oom van mijn vriendin plotseling is overleden vanochtend om half vier, toen ie bezig was zijn marktkraam op te bouwen. 58 jaar
Correct. De reden waarom ik nauwelijks meer zalm eet. Bijna alle zalm is tegenwoordig kweekzalm.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Smaakt kweekzalm trouwens minder naar zalm dan wilde zalm? Een beetje smaaklozer?
Als je niet teveel door bedden heen zakt, zal je dat vast wel lukken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje geeft iedereen een stuk taart en zingt: Lang zal ik leven!
Jep. Bijna al het zalm komt tegenwoordig gekweekt uit Noorwegen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Correct. De reden waarom ik nauwelijks meer zalm eet. Bijna alle zalm is tegenwoordig kweekzalm.
Als je in een echte viswinkel bent kan je het verschil ook goed zien: wilde zalm is veel dieper rood dan kweekzalm en smaakt veel meer naar zalm dan die doorgekweekte meuk.
Borissiequote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:40 schreef borisz het volgende:
Jep. Bijna al het zalm komt tegenwoordig gekweekt uit Noorwegen.
Ik las ooit ergens eens.. dat juist die kweekzalm eten enzo niet erg gezond is?? Er zou iets met de vis zijn een stofje niet goed ofzo? Zou dat een fabeltje zijn of toch nie? geen idee meer waar ik dat nu vandaan had.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Jep. Bijna al het zalm komt tegenwoordig gekweekt uit Noorwegen.
Ik heb nog niks staan qua honkbalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
BorissieGa je ook nog naar het honkbal in H'lem? We hebben een kaart over voor de finale op zondag
Dus als je interesse hebt
Dank jullie allen, ik kan jullie verzekeren dat het ons goed doet om de meelevende reacties te lezen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heh Beunk wat moeilijk voor jou en P. Waar is oom aan heengegaan? Hartaanval ofzo?
Je voelt dan dat je leeft, zeg ik altijd maarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
Bedankt Octopussy!
Bluezz, na heuvelop en heuvelaf lopen in de vakantie voelen m'n knieen veel ouder, lol!
Wai habben aug ain webertquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Gefeliciteerd krak!
Ik heb geBBQ'd in Duitsland.
Niet dat dat dan opeens zo anders BBQ-t, maar tóch!
Auf ein Weber überigens!
Een snelle google levert op dat als je maar gevarieerd eet een stukje zalm niet ongezond is. Maar er wordt wat stoffen toegevoegd aan het eten van de zalm dat als je het teveel van binnen krijgt dat het dan niet goed voor je is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik las ooit ergens eens.. dat juist die kweekzalm eten enzo niet erg gezond is?? Er zou iets met de vis zijn een stofje niet goed ofzo? Zou dat een fabeltje zijn of toch nie? geen idee meer waar ik dat nu vandaan had.
Had toen zoiets van huh!
Nou ik weet het ook niet meer wat het verhaal nu was.
Jeujtje, dringend advies tot een gesloten kist? Dan moet t wel eh.... schokkend zijn... Sterktequote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dank jullie allen, ik kan jullie verzekeren dat het ons goed doet om de meelevende reacties te lezen.
Ja, inderdaad een zwaar hartinfarct.
Zojuist hebben we gehoord dat we hem niet meer kunnen zien (we wilden er dinsdagavond voor de tijd nog even naar toe gaan, het is in de buurt van Gouda namelijk, dus een eindje rijden) aangezien de kist op zeer dringend advies van de begrafenisondernemers reeds gesloten is voordat zelfs zijn eigen vrouw hem nog maar heeft kunnen zien... verschrikkelijk.
Edit: en wat ook nog wel meeweegt is dat in januari ook al plotseling een oom van haar onverwacht is overleden...
Neprel.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Vriendin beste vriend zwanger gemaakt... vertellen of niet?
Relletje ; krea en laffer geband
[ afbeelding ]
Twee goede vrienden die met medeweten van een Admin een zogenaamd relletje beginnen.quote:
Dat is best lamequote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Twee goede vrienden die met medeweten van een Admin een zogenaamd relletje beginnen.
1 wordt geband de ander zogenaamd uit z'n mod-functie gezet.
Die gebande kan al weer posten.
Tja..niet echt geloofwaardig, maar goed voor het aantal posts in de vakantietijd.
Bratwurst.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef krakkemieke het volgende:
Bedankt Duderinnetje!
Nog nieuwe bbq recepten?
* lever, arm en grote teen opraapt van grond en bij Dude's stapel legtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:40 schreef Vork het volgende:
Hey, leef ik nog?
Of je zoekt even waar het hart ligt of zo!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* lever, arm en grote teen opraapt van grond en bij Dude's stapel legt
Het contrast in die ene zin is: Niets.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:46 schreef Vork het volgende:
Oja en beunkster nog veel sterkte voor jullie beiden en krakkemieke uiteraard nog gefeliciteerd.
En ik wil niets horen over het contrast in die ene zin.
God we zijn je moeder niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:48 schreef Vork het volgende:
Had dan niemand me even kunnen waarschuwen dat mijn werkschoenen te versleten bleken te zijn en ik gewoon nieuwe had moeten kopen?
Mogelijkerwijs SHE.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:52 schreef Vork het volgende:
Oh, nou, wie is dan eigenlijk wel de moeder van God?
Ja zoiets, daar zal het dan wel weer op uitkomen.quote:
Beunksterquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:33 schreef beunkster het volgende:
Ik ga nog maar even een stukje film kijken en dan naar bed.
Bedankt allemaal en laters!
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:32 schreef krakkemieke het volgende:
Mindermutsig, ik was toevallig jarig.. En het klinkt alsof je heel erg goed bezig bent en gaAt slagen!
Leuke verjaardag gehad?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:32 schreef krakkemieke het volgende:
Mindermutsig, ik was toevallig jarig.. En het klinkt alsof je heel erg goed bezig bent en gaAt slagen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |