Rko's uitdelen is echt kut op de 360quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:08 schreef Wessiej het volgende:
Wie er wat RKO's krijgen online met de 360 versie?
Ik bedoelde ook buiten de game zelf om... Door JoepTuub enzo erachterkomen dat hij om die reden The Deadman wordt genoemd is wel epic fail...quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Welke undertaker verhaallijn? Deze die je in deze game hebt zijn allemaal verzonnen voor het spel hé
En sowieso fail je hard door niet naar WWE te kijken.
Y2Jquote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef Dragorius het volgende:
Create-A-Wrestler icm Create-a-alles en nog wat is hip!
Ben blij dat ik t via dit forum weer allemaal heb leren kennen, heb het wel gemist die vette fun met de worstelaars
Oh en... Y2J 4 President obv
Echte bazen weten dat Kennedy eindbaas isquote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef Wessiej het volgende:
En niemand kiest Mr. Kennedy of MVP, matige shit
Spel blijft vet in de MP, met zijn 2en een royal rumble doen, 28 man uitschakelen en dan tegen elkaar, arr.
ja, ja, nee, neequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:53 schreef motherflocker het volgende:
Is het spel de moeite waard als je niet meer helemaal in to the scene bent?
Volg het worstelen al een aantal jaar niet meer..
Is de verhaallijn wel boeiend genoeg? En kun je nog steeds keuzes maken wie je aanvalt, wat je zegt tijdens interviews etc?
quote:Op maandag 15 december 2008 21:13 schreef Wessiej het volgende:
Download Pack 1
Available for Xbox LIVE Marketplace for Xbox 360
Price: 400 Microsoft Points
Evan Bourne - playable Superstar
Ted DiBiase, Jr. - playable Superstar
Charlie Haas - playable Superstar
Chris Jericho - alternate attire
Nu te download, MY GAWD.
Staat op wwe.com, staat alleen bij 'soon'quote:Op maandag 15 december 2008 23:02 schreef renwan het volgende:
Waarom dan posten? Nu maak je me blij met een dode vogel
Toen ik voor het eerst speelde (SVR07) op een PS2 moest ik er aardig aan wennen. Vanaf '08 zijn er veranderingen doorgevoerd waardoor ik weer moest wennen maar sinds dat gelukt is vind ik het allemaal wel meevallen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:32 schreef Enchanter het volgende:
Hoe is de besturing van dit spel , toen ik vroeger een PS2 en een Gamecube had , vond ik de worstelspellen op de Cube altijd veel leuker dan op de PS2 , vanwege de (simpele maar effectieve) besturing.
[Centraal] Pro-Wrestling topic #48 Iemand moet het doenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:50 schreef Dragorius het volgende:
Stom kutspelNu ben ik weer zo into WWE dat ik weer DVD's enzo heb gekocht en iedere dag de game speel
Alleen het bloeden gaat wel "vrji snel" dat is wel weer jammer... Hoeft voor mij allemaal niet zo. Laat dat maar aan de ECW over.
Brahma: Nice ava!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |