Dat dusquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je gaat pissen kan je daarna nog veel lekkerder slapen
Aahjaa snel pissen en dan heb je het ijskoud en dan na het pissen snel je bed weer induiken en dat is dan zo heerlijk warm dat je 2 keer lekkerder ligtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je gaat pissen kan je daarna nog veel lekkerder slapen
Sterkte en veel geluk gewenst TSquote:Keuzes maken
Een goede beslissing wordt altijd op het juiste moment genomen
Heeft u moeite met het nemen van de juiste beslissingen? Bent toe aan een volgende stap in uw leven? U leert deze dag zowel intuïtieve als rationele keuzes te maken, vanuit een optimale balans tussen hoofd en hart.
Albert Sonnevelt neemt u in deze dagworkshop mee in het proces van de juiste keuze maken. U leert onderscheid te maken in de verschillende gebieden van uw leven. U gaat begrijpen dat u zich 80% van de tijd bezighoudt met zaken die maar weinig bevrediging geven. Het geheim is om de 20% te ontdekken waar alle positieve resultaten te verkrijgen zijn. U gaat ervaren welke drijvende emotionele krachten er aan elke keuze vooraf gaan. Hij leert u het verschil tussen rationele en intuïtieve beslissingen. Hierdoor krijgt u een betere grip op uw leven.
Inschrijven: 0418 - 515 782
Zijn motto: U w toekomst wordt gevormd door het juiste moment van de keuze….
Albert leert u om de signalen van die juiste momenten tijdig te herkennen, waardoor uw leven voortdurend in de optimale stroom blijft.
Dit programma is voor iedereen die:
voor een belangrijke keuze staat op het gebied van relatie, werk, gezondheid, financiën of persoonlijke ontwikkeling
het gevoel heeft geleefd te worden door de waan van de dag
het optimale uit zijn/haar leven en de toekomst wil halen
Voor meer info: Download PDF
Ik wil een workshop volgen | Ik wil een workshop organiseren
Ook en als je net gepist hebt ligt het altijd heel lekker op je buik omdat je blaas dan leeg isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahjaa snel pissen en dan heb je het ijskoud en dan na het pissen snel je bed weer induiken en dat is dan zo heerlijk warm dat je 2 keer lekkerder ligt
Ik ben er voor je als je er echt ff doorheen zit hoor schatjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:38 schreef moonmovies het volgende:
bedankt voor al die tips, deze helpen me echt om door zware perioden zoals deze te komen
Gewoon zittend plassen, kun je lekker doorslapen!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:25 schreef moonmovies het volgende:
Dan lig je zo héééérlijk te slapen rond 10 uur 's ochtends.Je geniet van je warme bedje, en je hoort zachtjes door het raam de vogeltjes fluiten
.
Uiteindelijk wordt je langzaam wakker, om je om te draaien, en weer verder te slapen![]()
En dan plotselings kom je voor een moeilijke beslissing te staan, je moet pisse.
Of je moet je warme bedje uit, en lekker die blaas legen. Of je blijf lekker onder de wol liggen, maar je moet nodig zeiken, en het ophouden totdat je niet meer moe bent en je ook werkelijk je bed uitwilt![]()
klacht: Keuzes moeten maken in de vroege morgen
quote:
Ga nou naar die workshop van Albert! Het is voor je eigen bestwil!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:09 schreef moonmovies het volgende:
Het gaat er om dat je weer uit je bed moet, terwijl je lekker wilt slapen
Je gaat toch niet vreemd?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben er voor je als je er echt ff doorheen zit hoor schatje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |