abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 juli 2008 @ 22:44:39 #1
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59876945
Bijna iedereen heeft er wel eens flink doorheen gezeten door liefdesverdriet en heeft zich toen afgevraagd of het ooit weer goed zou komen. En een hoop mensen hebben iemand verloren die ze erg lief was en blijven zitten met vragen en twijfels. Veel mensen geloven dat er leven na de dood is en een groep mensen gelooft dat antwoorden of zelfs hun hele levensloop te vinden is in een horoscoop of in tarotkaarten.

Het bestaansrecht van deze onderwerpen wil ik in dit topic in het midden laten. Feit blijft dat deze esoterische onderwerpen duidelijk weer in opmars zijn. Op diverse plekken op het internet of in de krant kun je horoscoop duidingen vinden en ook een kaartenlegging of een consult van een medium kun je tegenwoordig gewoon bestellen en in je mailbox ontvangen.

Ook op de televisie is het geen onbekend fenomeen, wie kent bijvoorbeeld niet astro TV?
Door middel van een telefoontje kun je je vragen neerleggen bij een spiritueel medewerker die vervolgens live op Televisie een antwoord of advies geeft.

En daar willen we het graag over hebben, wij van FOK! maar met name ook de makers van het televisieprogramma Netwerk zijn enorm nieuwsgierig naar de ervaringen van mensen die op zoek naar antwoorden gebeld hebben met astro TV. Heb je er wat aan gehad? Of kreeg je het gevoel dat je werd 'overspoeld' door tips en meningen zonder je eigen vraag te kunnen stellen of verhaal te kunnen doen? Ook hoor je vaak dat mensen vlak na het betreffende gesprek blij zijn met het advies maar daar naderhand op terug komen. Of misschien ben je er nu nog steeds erg tevreden over en heb je er veel aan gehad?

We willen graag jouw verhaal horen, en mocht je het lastig vinden om jouw verhaal open in dit topic te posten omdat het daar misschien te persoonlijk voor is dan kun je je verhaal ook mailen, dat kan door hier te klikken.

Dit topic is niet bedoeld voor een bestaansdiscussie of om algemene meningen te vergaren maar alleen voor ervaringen van mensen die daadwerkelijk voor een serieus advies contact hebben gehad met astroTV

[ Bericht 1% gewijzigd door senesta op 04-07-2008 01:00:28 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_59883467
-edit- dat doen we dus niet he

[ Bericht 47% gewijzigd door Re op 04-07-2008 11:21:43 ]
pi_59883572
Mijn ervaring met astro-tv is dat ik meestal de neiging krijg te schelden, vloeken en me vreselijk ergeren aan de oplichtingspraktijken die blijkbaar zomaar op tv mogen.

Als je er waarde aan hecht geld uit je zakken te laten kloppen door oplichters zou ik vooral bellen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:25:01 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59884577
OK, dus onzin en bagger wordt gelijk verwijderd tevens TVP dus...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:06:54 #5
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_59885832
Ik snap nooit zo goed wat het nut van Edward van Erp is. Ed, die man die informatie binnenkrijgt door over je naam te wrijven.
Hij beschrijft namelijk enkel jouw persoonlijkheid. Maar, wat heb je daar nou aan? Als hij nou advies zou geven, maar het blijft meestal bij een luttele 'succes'. Voelt altijd vrij zinloos aan voor mij; zou ook nooit bellen.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_59908738
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:44 schreef senesta het volgende:
...Of kreeg je het gevoel dat je werd 'overspoeld' door tips en meningen zonder je eigen vraag te kunnen stellen of verhaal te kunnen doen? ..
Is AstroTV net zoiets als Fok! [R&P] dan?

Wij van Roq Research doen een onderzoek.... en zouden graag ervaringen horen van mensen.... euhm fokkertjes.... euhm... dinges.

... en kunnen er slecht tegen als we niet mogen reageren in een topic op ons eigen subforumpje op straffe van verwijdering.

* aftelt *
twee violen en een trommel en een fluit
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:08:05 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59916817
laten we beginnen met mensen die er ooit wel eens naar gekeken hebben
  zondag 6 juli 2008 @ 11:17:32 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59922007
of users die wel eens de hulp hebben ingeroepen van tarot kaarten of andere esoterische media
pi_59942392
‘’Geldproblemen ? SMS nu naar 4747 (1,- p.o.b.)’’

Dat zegt toch al genoeg over het programma….
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:15:26 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59942570
Er alleen heel snel langs zappen telt zeker niet?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59943304
Ik heb het wel eens gezien en ik heb me behoorljik geergerd aan die oplichtster die leugens aan een huilende vrouw verkocht. Dit is nog verwerpelijker dan CallTV.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:59:11 #12
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_59943354
Ik vind het geniaal en wou dat ik op het idee gekomen was om zo mijn geld te verdienen. Ik kijk het wel eens in het kader van 'geen beter vermaak dan...' maar serieus heb ik het nooit genomen.

Het is net als geloof, Char of iets dergelijks. Als het je helpt met het verwerken van verdriet of het voorkomen van problemen... Kortom als je jezelf er lekkerder bij voelt als je antwoorden zoekt in kaarten, sterren, boeken of koffiedik. Moet je dat lekker doen!

Mijn advies is alleen wel om een dikke huid te kweken omdat je zo nu en dan eens flink zal worden uitgelachen door mij.

Ik zette het geloof en Char in één regel min of meer op dezelfde hoogte, als ik nu geen ruzie krijg...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_59943377
Zouden al die bellers wel echt zijn dan? Of overschat ik de nederlandse bevolking gewoon? Want er komt toch wel na elk gesprek heel snel weer een nieuw telefoontje...
pi_59943443
Ik zap er wel eens voorbij, tegenwoordig hebben ze ook VIPS van hoge kwaliteit

PS, ik heb dat niet nodig, als ik mijn toekomst wil weten open ik hier een topic over en dan krijg ik nuttigere adviezen zoals, tyf door een bushokje , ga dood, leer spellen, get a life. Daar kan ik wat mee
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:04:11 #15
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_59943455
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:56 schreef McNasty het volgende:
Ik heb het wel eens gezien en ik heb me behoorljik geergerd aan die oplichtster die leugens aan een huilende vrouw verkocht. Dit is nog verwerpelijker dan CallTV.
En waar is het stukje 'eigen verantwoordelijkheid' gebleven!?! Mensen die hun heil zoeken bij Astro tv / elke willekeurige charlatan die wonderen belooft met dubieuze praktijken verdienen het gewoon om opgelicht te worden! Klaar.

Zolang de 'oplichting' binnen de kaders van de wet gebeurt en er geen dwingende, bedreigende of andere enge, seksueel misbruik achtige sessies aan te pas komen gaan ze hun Goddelijke gang maar!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_59944043
Ey! Mijn Post!
  maandag 7 juli 2008 @ 11:40:15 #17
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59944207
Het is volstrekte lulkoek.

Ze zenden 3 afleveringen naast elkaar uit 's nachts, altijd herhalingen e.d.

Kan nooit wat wezen. Heb wel eens gebeld met m'n dronken kop, was effe leuk maar ik werd er niet veel wijzer van.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 7 juli 2008 @ 11:41:48 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59944241
Zou deze oproep niet beter op zijn plek zijn in TRU?
  maandag 7 juli 2008 @ 11:44:21 #19
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59944284
in de PRU lijkt me nog beter
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 11:45:41 #20
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59944309
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
Zou deze oproep niet beter op zijn plek zijn in TRU?
Er staat ook nog een oproepje in TRU
  maandag 7 juli 2008 @ 12:05:14 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59944746
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:45 schreef senesta het volgende:
Er staat ook nog een oproepje in TRU
Handig.
pi_59945165
Oh tot ergenis van vriendlief en huisgenoot kan ik er naar kijken en het erg vermakelijk vinden. Ik moet altijd zo om ze lachen. Zo overtuigd van hun eigen spiritualiteit.

Een tijd geleden stonden er op marktplaats advertenties voor mensen die spiritueel onderlegd waren. Die konden, mits je een vaste telefoonlijn hebt, van huis uit geld verdienen via de mediumtelefoon. Een soort van sekslijn, maar dan spiritueel. Had ik maar een vaste telefoonlijn..

Tevens heb ik ooit op een bedrijfsuitje tarotkaarten laten leggen. Ik ben erg sceptisch over deze zaken en gaf de geestenwereld de kans om via dat medium zich aan mij te openbaren en mij te overtuigen. Met mijn gezicht op neutraal en geen nuttige bruikbare antwoorden gevend op haar gegis, ben ik tot de conclusie gekomen dat kaartleggen e.d. volstrekt onzin is. Of was mijn levensenergie op dat moment te zwak..?

Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_59945330
Die donkere krullenbol is een keer in Deventer geweest, voor de "not another dr Phil show". Dat is een comedy show die tussen kerst en oud-en-nieuw te zien was in het Burgerweeshuis in Deventer. Zij werd gevraagd tijdens deze show of zij kon Yomanda-en op de Deventer moordzaak. Of Ernst Louwers het idd gedaan had, dat soort dingen. Uiteraard kon zij geen uitsluitsel geven.....

In mijn ogen is het volledig nep. Ik snap alleen niet dat mensen hier in lopen.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_59945426
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:28 schreef zwaaibaai het volgende:
Die donkere krullenbol is een keer in Deventer geweest, voor de "not another dr Phil show". Dat is een comedy show die tussen kerst en oud-en-nieuw te zien was in het Burgerweeshuis in Deventer. Zij werd gevraagd tijdens deze show of zij kon Yomanda-en op de Deventer moordzaak. Of Ernst Louwers het idd gedaan had, dat soort dingen. Uiteraard kon zij geen uitsluitsel geven.....

In mijn ogen is het volledig nep. Ik snap alleen niet dat mensen hier in lopen.
Er zijn ook mensen die Jamba ringtones aanschaffen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  maandag 7 juli 2008 @ 13:37:31 #25
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_59946839
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En waar is het stukje 'eigen verantwoordelijkheid' gebleven!?! Mensen die hun heil zoeken bij Astro tv / elke willekeurige charlatan die wonderen belooft met dubieuze praktijken verdienen het gewoon om opgelicht te worden! Klaar.
Eensch.
quote:
Zolang de 'oplichting' binnen de kaders van de wet gebeurt en er geen dwingende, bedreigende of andere enge, seksueel misbruik achtige sessies aan te pas komen gaan ze hun Goddelijke gang maar!
Maar blijven ze binnen die kaders? Je kan ook smsen en dan krijg je persoonlijk antwoord, geschreven door één van onze spirituele medewerkers. Je moet alleen maar 1 van de aangegeven steekwoorden gebruiken, zoals LIEFDE, RELATIE of TOEKOMST; betekent dus gewoon dat het een standaard smsje is, lijkt mij.
Er wordt meer van die onzin verteld door de mensen op tv. Van mij mogen de belspellen weer terug, vond ik veel vermakelijker en uiteindelijk spreek je hetzelfde domme volk aan.

En natuurlijk: Wytske
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  maandag 7 juli 2008 @ 13:46:28 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59947085
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:56 schreef McNasty het volgende:
dat dus.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_59947321
quote:
Op zondag 6 juli 2008 11:17 schreef Re het volgende:
of users die wel eens de hulp hebben ingeroepen van tarot kaarten of andere esoterische media
>> Truth is een adresje verder.
Lambo of Rekt
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 14:26:12 #28
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59948012
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

>> Truth is een adresje verder.
Astro TV word ook vaak benaderd door mensen die persoonlijke problemen hebben of vragen over relatie's en dergelijke en dat kan ook prima in R&P.
  Official ESF Kreviewer maandag 7 juli 2008 @ 14:36:23 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59948238
Ik bel ongeveer 1x per week met Astro Tv en ik moet zeggen dat ik er heel veel aan heb. De adviezen zijn altijd heel erg nuttig en daardoor kan ik mijn leven veel beter plannen.
Zonder Astro TV zou mijn leven een stuk minder eenvoudig zijn.

Groetjes,

Krea.
pi_59948888
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Astro TV word ook vaak benaderd door mensen die persoonlijke problemen hebben of vragen over relatie's en dergelijke en dat kan ook prima in R&P.
Ik doelde meer op de tarot.
Lambo of Rekt
pi_59951589
Ik snap die mensen ook niet die bellen. Er is wel meer tussen hemel en aarde maar denk maar niet dat ze dat door de telefoonlijn voelen. Hoe vaak hoor ik niet de uitspraak van oh je hebt buikpijn want ik voel jou pijn . Het kan vermakelijk zijn maar om het nou echt serieus te nemen.
  maandag 7 juli 2008 @ 22:29:55 #32
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_59959585
ik vind het aanzienelijk beter dan belspellen en tell-sell.
maar vind het matig hoe stom ze doen, dan stelt iemand een vraag en dan beantwoorden ze die niet maar gaan ze vaag lullen en dan is de tijd om.
dan denk ik, beantwoord in elk geval de vraag desnoods wazig
daarvoor bellen die arme mensen

ohjah ik vind het oplichterij, maar toch soms denk ik dat mensen alleen aan een woordje succes of een luidsterend oor heel veel kunnen hebben, en dat voor slecht 1,60 per minuut (ofzow)

hoewel je natuurlijk ook stichting correlatie zou kunnen bellen
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 7 juli 2008 @ 23:11:26 #33
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_59960883
Ik kan er meestal wel om lachen Bijvoorbeeld toen zo'n vrouw met droge ogen (ze leek het echte te menen) begon te vertellen dat ze in een vorig leven adviseur van Napoleon was geweest. En die presentatrice natuurlijk reageren van "goh wat interessant", je hoorde haar al bijna proesten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zero2Nine op 07-07-2008 23:17:57 ]
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 7 juli 2008 @ 23:58:09 #34
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_59962155
Hm moet er toch 'ns naar kijken, klinkt bijna net zo 'goed' als al die belspelletjes van vroeger. (als ik ziek was keek ik daar de hele dag naar, heerlijk )

M.
Hallon!
pi_59963408
Persoonlijk zou ik er nooit aan moeten denken om naar Asro TV te bellen. Ik weet dat het allemaal gezwets is en dan heeft het sowieso geen zin om mee te doen. Voor mij is het dus absoluut geen uitkomst. Als ik problemen heb zoek ik steun bij vrienden of in het ergste geval professionele hulp. Astro TV heb ik daar niet voor nodig.

Toch denk ik dat het wel goed is dat er zoiets bestaat. Of het ook op TV uitgezonden moet worden is een andere vraag, maar dat de mogelijkheid tot zulke diensten er is is goed. Ik ben er van overtuigd dat veel mensen steun vinden in dit programma. Veel mensen zoeken alleen maar een luisterend oor. Men wil gewoon hun verhaal kunnen vertellen en kunnen hier bij niemand anders voor terecht. Dan is zo'n programma een uitkomst.

Ook hebben die mensen bij Astro TV de gave (als je het al zo mag noemen) om precies te vertellen wat de beller wilt horen. Als je er oprecht in geloofd hoor je vaak toch alleen maar positieve dingen. Dan blijkt ineens alles te kloppen en hangt de beller zeer opgetogen weer op. Het is soms zo makkelijk om een heel specifiek klinkend, maar toch heel breed verhaal te vertellen dat op iedereen van toepassing is. Ik ben blij dat sommige mensen hier hun heil in vinden.

*Astro TV is net begonnen.

Had het eigenlijk nooit zo gezien. Het is nog erger dan ik had verwacht. Even blijven kijken.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59963593
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:03 schreef longinus het volgende:
Ik zap er wel eens voorbij, tegenwoordig hebben ze ook VIPS van hoge kwaliteit

PS, ik heb dat niet nodig, als ik mijn toekomst wil weten open ik hier een topic over en dan krijg ik nuttigere adviezen zoals, tyf door een bushokje , ga dood, leer spellen, get a life. Daar kan ik wat mee
pi_59963700
Ik ga eens bellen met ze, interessant
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60088236
Ik kan echt genieten van dit programma .

De beller heeft absoluut geen inbreng. Men belt op, hoeft vervolgens alleen een naam te zeggen en dan gaat meneer de professional een omschrijving van je geven. Het mooie van deze man is is dat hij heel algemene praatjes ophoudt. Deze praatjes verpakt hij in mooie woorden en laat hij heel specifiek klinken. Vervolgens gooit hij er af en toe nog wat vaag gereken tussendoor of andere vage thermen.

En wat blijkt? De meeste mensen zijn dolgelukkig als blijkt dat de omschrijving 100% klopt. Niemand lijkt ook met een bepaald doel te bellen. En wanneer de beller er toch iets persoonlijk weet te vertellen of te vragen komt er weer een algemeen praatje overheen. Altijd pakt hij er ook positieve of sterke eigenschappen uit. Niemand zal hij neerzetten als een total failure.

Wat een held. Ik zou eigenlijk willen solliciteren bij dit programma. Ik vind het echt prachtig. Ook mooi om te zien dat de meeste mensen heel tevreden ook weer ophangen. Het klopte allemaal precies !
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_60096487
Geweldige om naar te kijken inderdaad, je lacht je soms echt kapot. Zo belde er laatst een vrouw op die zo'n last had van "dunne ontlasting". Ze kreeg toen als advies om maar wat meer oranje kleren aan te trekken.

pi_60098367
"Vroeger" had je belspelletjes en nu heb je Astro TV.. Waar gaat het toch heen?!
Ik heb nog nooit gebeld met die lui, ik vind het al vermakelijk genoeg om er eens even een paar minuten naar te kijken. Maar niet te lang want echt nuttig is het natuurlijk niet.

Mensen die bellen blijven altijd met een half advies zitten en er wordt alleen maar met ze meegepraat.
In de zin van "moet ik die stap nemen naar een andere baan?". Dan is het antwoord niet ja of nee, maar doe wat er in je opkomt. Dat is toch geen advies! Dat had diegene vantevoren ook wel kunnen bedenken.

Als de vragen iets te moeilijk worden gaat het medium ook direct algemener praten en probeert hij/zij het onderwerp een andere wending te geven. Zo was er laatst iemand die wat wilde weten over geldzaken en zijn werk en voordat diegene zijn echte vraag kon stellen ging dat medium al een algemeen praatje houden over werken en geld.

Ik zou m'n geld niet uitgeven aan een belletje met zo'n medium want alles wat zij vertellen had je zelf wel kunnen bedenken. Ergens denk ik wel dat labiele mensen wel wat aan die lui kunnen hebben, die zullen zo'n medium misschien als steuntje-in-de-rug zien ofzo.

Wat ik het allerergste vind, waardoor mijn geloof in die lui direct al vervliegt, zijn al die reclames tussendoor dat je met al je problemen kan sms'en en dat het 1 euro per ontvangen bericht kost..
Voorbeeld: ‘’Geldproblemen ? SMS nu naar 4747 (1,- p.o.b.)’’ (wat PBateman1978 al zei).

Nouja, hopelijk gaat ook dit snel van de buis en komt er eens echt iets nuttigs voor terug!
  maandag 14 juli 2008 @ 16:12:43 #41
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_60099267
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:12 schreef Karammel het volgende:
Ik kan echt genieten van dit programma .

De beller heeft absoluut geen inbreng. Men belt op, hoeft vervolgens alleen een naam te zeggen en dan gaat meneer de professional een omschrijving van je geven. Het mooie van deze man is is dat hij heel algemene praatjes ophoudt. Deze praatjes verpakt hij in mooie woorden en laat hij heel specifiek klinken. Vervolgens gooit hij er af en toe nog wat vaag gereken tussendoor of andere vage thermen.

En wat blijkt? De meeste mensen zijn dolgelukkig als blijkt dat de omschrijving 100% klopt. Niemand lijkt ook met een bepaald doel te bellen. En wanneer de beller er toch iets persoonlijk weet te vertellen of te vragen komt er weer een algemeen praatje overheen. Altijd pakt hij er ook positieve of sterke eigenschappen uit. Niemand zal hij neerzetten als een total failure.

Wat een held. Ik zou eigenlijk willen solliciteren bij dit programma. Ik vind het echt prachtig. Ook mooi om te zien dat de meeste mensen heel tevreden ook weer ophangen. Het klopte allemaal precies !
Kan me ook voorstellen dat Astro TV die bellers zelf regelt. Als je als kijker steeds ziet dat mensen bellen durf je zelf waarschijnlijk ook beter.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_60099397
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:12 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Kan me ook voorstellen dat Astro TV die bellers zelf regelt. Als je als kijker steeds ziet dat mensen bellen durf je zelf waarschijnlijk ook beter.
Dat denk ik ook ja, gewoon wat mensen die vanuit de studio zelf bellen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_60099416
Ik blijf er weleens hangen tijdens het zappen
pi_61321566
Lijkt mij wel leuk om daar te solliciteren. Via een chat geld verdienen.
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:10:00 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61321574
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:09 schreef F04 het volgende:
Lijkt mij wel leuk om daar te solliciteren. Via een chat geld verdienen.
Ben bang dat je net te laat bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')