Is AstroTV net zoiets als Fok! [R&P] dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:44 schreef senesta het volgende:
...Of kreeg je het gevoel dat je werd 'overspoeld' door tips en meningen zonder je eigen vraag te kunnen stellen of verhaal te kunnen doen? ..
En waar is het stukje 'eigen verantwoordelijkheid' gebleven!?! Mensen die hun heil zoeken bij Astro tv / elke willekeurige charlatan die wonderen belooft met dubieuze praktijken verdienen het gewoon om opgelicht te worden!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:56 schreef McNasty het volgende:
Ik heb het wel eens gezien en ik heb me behoorljik geergerd aan die oplichtster die leugens aan een huilende vrouw verkocht. Dit is nog verwerpelijker dan CallTV.
Er staat ook nog een oproepje in TRUquote:Op maandag 7 juli 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
Zou deze oproep niet beter op zijn plek zijn in TRU?
Handig.quote:
Er zijn ook mensen die Jamba ringtones aanschaffen.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:28 schreef zwaaibaai het volgende:
Die donkere krullenbol is een keer in Deventer geweest, voor de "not another dr Phil show". Dat is een comedy show die tussen kerst en oud-en-nieuw te zien was in het Burgerweeshuis in Deventer. Zij werd gevraagd tijdens deze show of zij kon Yomanda-en op de Deventer moordzaak. Of Ernst Louwers het idd gedaan had, dat soort dingen. Uiteraard kon zij geen uitsluitsel geven.....
In mijn ogen is het volledig nep. Ik snap alleen niet dat mensen hier in lopen.
Eensch.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En waar is het stukje 'eigen verantwoordelijkheid' gebleven!?! Mensen die hun heil zoeken bij Astro tv / elke willekeurige charlatan die wonderen belooft met dubieuze praktijken verdienen het gewoon om opgelicht te worden!Klaar.
Maar blijven ze binnen die kaders? Je kan ook smsen en dan krijg je persoonlijk antwoord, geschreven door één van onze spirituele medewerkers. Je moet alleen maar 1 van de aangegeven steekwoorden gebruiken, zoals LIEFDE, RELATIE of TOEKOMST; betekent dus gewoon dat het een standaard smsje is, lijkt mij.quote:Zolang de 'oplichting' binnen de kaders van de wet gebeurt en er geen dwingende, bedreigende of andere enge, seksueel misbruik achtige sessies aan te pas komen gaan ze hun Goddelijke gang maar!
dat dus.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:56 schreef McNasty het volgende:
Ik heb het wel eens gezien en ik heb me behoorljik geergerd aan die oplichtster die leugens aan een huilende vrouw verkocht. Dit is nog verwerpelijker dan CallTV.
>> Truth is een adresje verder.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:17 schreef Re het volgende:
of users die wel eens de hulp hebben ingeroepen van tarot kaarten of andere esoterische media
Astro TV word ook vaak benaderd door mensen die persoonlijke problemen hebben of vragen over relatie's en dergelijke en dat kan ook prima in R&P.quote:
Ik doelde meer op de tarot.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Astro TV word ook vaak benaderd door mensen die persoonlijke problemen hebben of vragen over relatie's en dergelijke en dat kan ook prima in R&P.
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:03 schreef longinus het volgende:
Ik zap er wel eens voorbij, tegenwoordig hebben ze ook VIPS van hoge kwaliteit
PS, ik heb dat niet nodig, als ik mijn toekomst wil weten open ik hier een topic over en dan krijg ik nuttigere adviezen zoals, tyf door een bushokje , ga dood, leer spellen, get a life. Daar kan ik wat mee
Kan me ook voorstellen dat Astro TV die bellers zelf regelt. Als je als kijker steeds ziet dat mensen bellen durf je zelf waarschijnlijk ook beter.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:12 schreef Karammel het volgende:
Ik kan echt genieten van dit programma.
De beller heeft absoluut geen inbreng. Men belt op, hoeft vervolgens alleen een naam te zeggen en dan gaat meneer de professional een omschrijving van je geven. Het mooie van deze man is is dat hij heel algemene praatjes ophoudt. Deze praatjes verpakt hij in mooie woorden en laat hij heel specifiek klinken. Vervolgens gooit hij er af en toe nog wat vaag gereken tussendoor of andere vage thermen.
En wat blijkt? De meeste mensen zijn dolgelukkig als blijkt dat de omschrijving 100% klopt. Niemand lijkt ook met een bepaald doel te bellen. En wanneer de beller er toch iets persoonlijk weet te vertellen of te vragen komt er weer een algemeen praatje overheen. Altijd pakt hij er ook positieve of sterke eigenschappen uit. Niemand zal hij neerzetten als een total failure.
Wat een held. Ik zou eigenlijk willen solliciteren bij dit programma. Ik vind het echt prachtig. Ook mooi om te zien dat de meeste mensen heel tevreden ook weer ophangen. Het klopte allemaal precies !
Dat denk ik ook ja, gewoon wat mensen die vanuit de studio zelf bellen.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat Astro TV die bellers zelf regelt. Als je als kijker steeds ziet dat mensen bellen durf je zelf waarschijnlijk ook beter.
Ben bang dat je net te laat bent.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:09 schreef F04 het volgende:
Lijkt mij wel leuk om daar te solliciteren. Via een chat geld verdienen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |