Het is en blijft inferieur aan bier uit fles of tapquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik had je op een ander forum toch al eens gezegd dat ik 't eerst in een glas schenk, en dat dat dan verder geen negatieve nasmaak aan zich heeft!..
Tot aan de streepjescode... Dan besef je dat het bocht eerste klas isquote:Ik moet zeggen dat Schulten bräu best goed te doen is, hoor! Mits koud, doch net niet bevroren!..![]()
Na mijn verjaardag!..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:06 schreef misteriks het volgende:
dus je vader koopt marginaal alcoliekerbier voor z'n zoons verjaardag ??!![]()
![]()
zou mezelf in zo'n geval meteen laten onterven , hoewel, er valt waarschijnlijk niets te erven
Dat vond ik stiemem wel grappig.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:43 schreef nattermann het volgende:
Jammer van dit
[..]
maar voor de rest kan ik je klacht redelijk begrijpen. Dat stuk over bier bedoel ik dan he.
Conclusie TS is gewoon een pauperquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:37 schreef Metalfreak het volgende:
Ik had je op een ander forum toch al eens gezegd dat je niet aan blikbier moest beginnen
Blikbier
Grolsch(koop dan lekker Limburgs bier...
)
Schultenbrau![]()
![]()
![]()
Nee, dat zou ik natuurlijk nooit kennen doen!..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:23 schreef freddygonzales het volgende:
Ik zou mijn vader een paar flinke tikken geven als ie mij kwam "verassen" voor mijn verjaardag met twee traytjes schultenbrau. De brutaliteit om daarmee aan te komen zettenIk noem dat disrespect!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |