abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60160486
Anna! Wat een mooie foto.

Memmel, wat lastig dat jij je zo voelt, 2 weken duren dan heel erg lang. En dan ook Anna nog die niet helemaal lekker in haar velletje zit.

Vivi, het is al veel gezegd, maar als ik het zo hoor dan doe jij echt heel veel met Dean!
Verder vind ik jou als een hele lieve mama overkomen. Ik zou er zelf ook wel zo een willen hebben.
Hier ook last van die schuldgevoelens maar vaak ook over andere dingen. Dingen als: doe ik het wel goed genoeg? Ben ik wel lief genoeg voor hem? Geef ik hem niet teveel straf?

Damian heeft ook wat nieuws.
Als hij straf krijgt, dan moet hij even op de gang zitten met de deur dicht. Eerder resulteerde dat in een brulpartij van verdriet. Nu de laatste week begint hij vaak hard te lachen en zegt hij: dada mama! En maar driftig zwaaien. Moeilijk om dan je lach in te houden.
Hij begint nu af en toe ook met 2 woorden te spreken. Dingen als dada mama, mama boem boem (dan is hij gevallen).
Erg leuk om te horen.
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:15:34 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60160514
Hans Klokje
en die foto van Anna is heel erg
Memmel

Brent begrijpt sinds kort dat 'Nee' betekent dat je moet ophouden met wat je doet of van plan bent. Als hij het woord nee alleen al hoort trekt ie al een dikke lip. De hele dag door. Vermoeiend hoor...
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:37:02 #228
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60160884
Devin! Zo zijn er hier ook al flink wat luierdoekjes de asbak in gegaan...

Vanmorgen lagen we op bed, manlief was vrij en ik had geen zin om er al uit te gaan, horen we een beetje gemompel door de babyfoon en ineens: ppppppapa.
Ik zei: nou, je hoort wie ze roept: eruit jij!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:27:51 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60163191
Appelsap, wat lief dat je dat zegt, dank je .

Anna en Elmo
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:09:37 #230
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60165522
Er ligt er eentje de sirene uit te hangen
Vanochtend lag hij net 10 minuten in bed toen er hier recht boven geboord werd. Het hele huis trilde ervan, meneer werd wakker en weigerde langer in bed te blijven.
Hij was daarna zo stuntelig de hele tijd. Steeds omvallen en zich stoten, gewoon hartstikke moe dus. Ik had hem al 2 keer in bed gelegd maar hem er toch weer uiteghaald omdat hij wilde spelen en nu lijkt hij dan eindelijk de "uit"-stand gevonden te hebben en is het stil!
Kan hij mooi even slapen voordat ik hem over 1 1/2 uur naar mijn moeder breng omdat ik weer eens extra moet werken.
Leuk hoor, allemaal collega's die op vakantie zijn terwijl het loeidruk is op het werk
.... met gevoel voor drama....
pi_60187719
Lieve foto Yppy, wat een tenger meisje is Anna of niet?

Appelsap, leuk om te merken hoe ze zich nu vooral qua taal gaan ontwikkelen he
Meike begint ook steeds meer te kletsen. Deze week zat ze bij me op de fiets wat te jammeren, waarop ik zei: "meike je gaat toch niet huilen? " waarop ze antwoordde: "nie huilen!"
Ik vond het wel heel knap!
Ze is fan van Laa-Laa en Mimi (ieniemienie)

Kersjes, irritant die mensen die boren als je kind ligt te slapen! (of grasmaaien of whatever) soms gaan me de haren overeind staan maar denk ik even later: yeah why not? het is 14.00 u smiddags, niet eens een belachelijke tijd ofzo. En gelukkig slaapt Meike overal dwars doorheen (meestal)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:38:55 #232
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60188193
Dat is lastig Kersjes. Die kleintjes weten niet dat het 'goed' voor ze is om te gaan slapen. Zo moeilijk om dat duidelijk te krijgen. Anna slaapt gelukkig graag, meestal is ze blij als ze naar bed gaat. Misschien ook omdat Elmo daar is.

Memmel, dat klinkt bekend. Hier is dat na het eten, dan vraagt J. wie de vla/yoghurt moet halen. Geheid dat ze "mama!" roept.

Ze is inderdaad best tenger Karin, zie je ook goed op een foto uit het uilenpark waar we vorige week waren.

Zo is ze altijd geweest, in het begin kreeg ik daar veel opmerkingen over bij het CB, maar inmiddels niet meer. Ze groeit wel volgens een rechte lijn, dus nu is het best.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60188469
Arme kip! heeft ie het overleefd?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:10:38 #234
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_60189049
Yppy, Lotte is ook tenger, maar wel lang. Ik heb ze er nog nooit over gehoord...
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:23:50 #235
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60189433
Haha, Anna en de kip!

Simon is bij de peutergroep geweest op het kdv en het ging erg goed. Ik had er zelf best tegenop gezien, maar hij stond zo blij boven te zwaaien (daar zitten de peuters) dat ik meteen om was! Over een tijdje gaat hij definitief!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:26:56 #236
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60189523
Jaja, groter groeiende kindjes.... Maud zie ik ook met de dag zo onderhand veranderen. Het baby is er af en ze begint meer en meer op Fleur te lijken.... alleen qua karakter niet..... de ondeugd straalt er letterlijk vanaf. Mijn boef.... zal volgende week voldoende foto's maken om het juiste bewijs te lever

Anna, wel lief doen met de kip...

Slapen gaat hier nog redelijk goed (klopt nu heeeeeeeel hard af) je weet immers maar nooit met de wet van Fok
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:27:23 #237
94046 PM-girl
pi_60189537
Simon is trouwens helemaal fan van zijn eigen videobeelden
Het filmpje van de Efteling, of van de vakantie, eindeloos kijkt hij ernaar! Zo leuk wanneer hij dan het gesprek opnieuw gaat meedoen (ik vraag ergens op een filmpje: hoe doet de hond/paard/kip/leeuw etc.)
*
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:30:59 #238
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60189637
Oooooooooh ja dat doet me eraan denken. Fleur had vroeger een foto-boekje met foto's (hahaha) van ons en de rest van de familie. Nu heeft Maud het. Zo heerlijk om te zien dat ze mensen ook vanaf foto's herkent. En het enthousiasme als ze papa ontdekt. Heerlijk. Zit ze in d'r eentje in de gang (geen last van Fleur) lekker te bladeren en zo af en toe hoor je dan Papaaaaaa of OOOOOpa. En heeeeeeeeel sporadisch een mama?

Wordt tijd dat ik de foto's ga updaten. Want de foto's van neefjes en nichtjes zijn niet meer up-to-date....
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:42:19 #239
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60189923
De kip vond het grappig, die bleef achter het hekje staan kijken. Anna rent btw niet eens naar de kip, maar naar nichtje die om het hoekje stond.

Dat is leuk, Simon die naar zichzelf kijkt. Anna vind dat ook zo leuk. Als ik dan het fototoestel kijk, wil ze steeds foto's zien, dus foto's maken lukt niet. Ze zit een halve tel stil en dan komt ze kijken.

-edit-
Helemaal vergeten! Jetske gaat vandaag naar het volgende topic. Veel plezier daar en tot over een maandje!

[ Bericht 16% gewijzigd door YPPY op 18-07-2008 15:18:15 ]
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:43:50 #240
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60191400
Jetske.... tot over een paar maanden..... pffff time flies.....
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:39:04 #241
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60192683
Jeetje ja, Jet ook al 2! Nou dan begint voor ons het grote aftellen ook hoor! Nog 3,5 maand

Dag dag Jetske!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:49:04 #242
94046 PM-girl
pi_60196923
Sjee, Jetske gaat ook over! Tot over een tijdje,
Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad!

Rocka, 2,5 maand nog voor ons dus!
*
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:56:26 #243
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60197040
Jetske heeft een heerlijke dag gehad, ze was zooooo jarig! Ze heeft gestraald, gezongen, taart gegeten, kadootjes opengemaakt, nog meer gezongen, pannenkoeken gegeten, trampoline gesprongen, ijs gegeten en nog meer gestraald. Wat was ze jarig, voorbeeldig en superlief
Ze is nu een echte "gote meid" dus allemaal. Ik zie jullie weer in de peuter topics
Lekker douchen!
pi_60197067
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60197122
dag Jetske!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:01:54 #246
94046 PM-girl
pi_60197133
Leuk Sjak!

Mag ik even pimpen met mijn stoere dreumes? We waren een boekje aan het lezen, waarin allemaal boerderijdieren stonden. Het varken lag - uiteraard - in de modder. Op zijn kop, met de poten de lucht in.
Simon draait acuut het boekje om, om zo het varken weer op de grond te laten staan
*
pi_60197770
Sjak van harte met je grote meid

Slimme Simon
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_60197780
Simon weet heel goed hoe het moet! Knap!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:42:51 #249
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60197794
Dag Jetske!

Slimme Simon, leuk is dat.
Storm heeft weer allemaal dingen bijgeleerd op vakantie. Peugeot zei hij ineens steeds. Wij snapten er niks van. Peugeot? Hoe komt ie daar nou weer bij?! Helemaal aan het eind van de dag, dacht ik ineens: misschien zegt ie wel bonjour!! Dus ik vroeg hem "bonjour"? Jaaaaaaaaaaa! Straalde hij. Ein-de-lijk begreep ik hem!!! En hij roept het nu nog naar de vakkenvullers in de Appie.

In Avignon heeft hij 'sur le pont' op repeat gezongen (een half uur lang) en onder de douche constateert hij: "ikke poemel! Mama niet" en toen ik later vroeg: "papa en Storm zijn jongens, want papa en Storm hebben...." sprak hij slim "boek aan!" Geweldig. We hebben om zoveel dingen gelachen en hij is echt heel erg leuk en lief en drammerig en leuheuk!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:01:39 #250
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60198099
Sugar, wat een heerlijk ventje is die Storm!

Dag Jetske En nog gefeliciteerd!

Chacama, vanaf welke leeftijd begonnen je meiden interesse te krijgen in foto's kijken?
Devin vindt er niks aan, het kan hem net als de TV of videobeelden totaal niet boeien.
Hmmm, misschien moet ik ook maar eens zo'n foto-albumpje voor hem maken. Bladzijden omslaan vindt hij namelijk erg leuk
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')