krijg kankerquote:From: marliekkalter@hotmail.com
To: annemaaaike_@hotmail.com; brenda.feijen@hotmail.com; carriehandbalmeisje@hotmail.com; corrinne_love_katja@hotmail.com; daisyhorse@hotmail.com; ellengiesen1995@hotmail.com; elroyvoorstok@hotmail.com; emma_antonissen@hotmail.com; eppo-s@hotmail.com; eric_tuc@hotmail.com; esmadarar@hotmail.com; esme.spijker@hotmail.com; esther_verdonk@hotmail.com
Subject: FW:
Date: Sat, 28 Jun 2008 20:46:24 +0000
From: marliekkalter@hotmail.com
To: kamawe@live.nl
Subject:
Date: Sat, 28 Jun 2008 20:43:36 +0000
het bericht dat je moet sturen :
Het is raar maar hat werkt ! Wil je het portret zien van je ware liefde ? stuur dan het bericht aan 10 personen en gaat op deze site :
http://patatina-val.ifrance.com/liefde.html
Je zal het portret zien van het persoon dat van je houd. je zal verrast zijn
(het portret is 90% betrouwbaar)
HET WERKT ECHT !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank 14.gif heb ik weer wat te doen vanavond jeweetzelfquote:From: marliekkalter@hotmail.com
To: annemaaaike_@hotmail.com; brenda.feijen@hotmail.com; carriehandbalmeisje@hotmail.com; corrinne_love_katja@hotmail.com; daisyhorse@hotmail.com; ellengiesen1995@hotmail.com; elroyvoorstok@hotmail.com; emma_antonissen@hotmail.com; eppo-s@hotmail.com; eric_tuc@hotmail.com; esmadarar@hotmail.com; esme.spijker@hotmail.com; esther_verdonk@hotmail.com
WTF IS DEZE SHIT? TS is zelf 20 en heeft een vriendin van 13 jaar?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:09 schreef mirved het volgende:
ellengiesen1995@hotmail.com;
13jaar dus. Hoe jonger hoe naïever.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:12 schreef Renzoku het volgende:
[..]
WTF IS DEZE SHIT? TS is zelf 20 en heeft een vriendin van 13 jaar?
quote:kamawe@live.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:08 schreef Armoed het volgende:
[..]
Dank 14.gif heb ik weer wat te doen vanavond jeweetzelf
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:00 schreef mirved het volgende:
Thx ik ga ze allemaal toevoegen en neuken voor 1 breezer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |