Dan is het ineens wansmaak inderdaad...quote:
Wat kost het nu allemaal
MIjn basis tarief per uur is 200 euro. Ze bevat nog niet eventuele extra kosten en ook niet de kosten voor een half uur of voor meerdere uren. Als je hier vragen over hebt moet je maar contact met me opnemen dan kan ik je hier meer over vertellen.
Extra kosten bestaan uit:
Trio M/M, 100 eur extra
gaat dat naar gewicht?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan is het ineens wansmaak inderdaad...
Zelfs ooit geregistreerd om 11:36, dit kan geen toeval zijn!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Twee van die zitzakkenNee, bedankt. Dit soort tieten hebben dan ook absoluut niet de natuurlijke voorkeur bij mannen. Eerder bij fetisjisten.
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
Zou het?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zelfs ooit geregistreerd om 11:36, dit kan geen toeval zijn!![]()
[ afbeelding ]
oh wat mooi!quote:
Ik ben geen impalaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:03 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
oh wat mooi!![]()
Ik denk dat ik sex met je wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die reactie's HAHA!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:44 schreef FOOOZZZZ het volgende:
Hier staat alles over haar
http://hookers.nl/showthread.php?t=18688
Dan nemen we toch ff een hoer?quote:Mijn vriendin heeft geen grote borsten en laat me al helemaal niet klaarkomen in haar mond. Dat is m´n grootste fantasie, maar het voegt gewoon niet om dat bij je eigen vriendin te doen. Toch een beetje behoorlijk vrouwonvriendelijk.
Vandaar dat ik een prostituee zocht om dat een keer mee te maken.
Deze ziet er inderdaad heel lekker uit met knal grote borsten en een lekker hoofd om je op los te laten.
Eerst heb ik haar in allerlei standen genomen. Lekkerst is inderdaad op z´n hondjes, nadeel vind ik is dat ze geen geluid maakt. Alleen als je heel hard gaat hoor je af en toe een beetje "oe", maar meer niet.
Met klaarkomen heb ik haar hoofd naar m´n lul gedirigeerd. Op haar knieen tussen m´n benen. Best wel vreemd, toen ik begon te spuiten zat ze met m´n lul in haar mond en haar lippen erom heen te wachten op de lading. En die kreeg ze. Ik voelde me 4 volle ladingen in haar mond lozen. Gatverdamme wat een walgelijk idee eigenlijk, maar onzettend heerlijke ervaring om eens mee te maken.
Ik heb voor massage een 10 ingevuld. Dat was voor een tieten massage. OOOOHHHH.
http://www.tophookers.net(...).php?products_id=825quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Die reactie's HAHA!!!
[..]
Dan nemen we toch ff een hoer?![]()
![]()
ff in de verwarring hierquote:Wat is er mogelijk: in principe is alles mogelijk behalve lesbisch gedoe, grieks, en foto/video
Wat kan beslist niet: lesbisch, grieks, foto/video
"Wat is er mogelijk: in principe is alles mogelijk behalve lesbisch gedoe, grieks, en foto/video"quote:Op zaterdag 5 juli 2008 07:07 schreef Het_hupt het volgende:
Zo'n helder lichtje is toch ook weer niet:
[..]
ff in de verwarring hier
Tieten zijn ondergewaardeerd, kontjes associeer ik met poep.quote:
Whohoho, en die satéprikkers eronderquote:
Waar komt je obsessie voor dunne benen vandaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:18 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Whohoho, en die satéprikkers eronder
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Waar komt je obsessie voor dunne benen vandaan?
Kun jij niet oprotten met je Italic?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Waar komt je obsessie voor dunne benen vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |