uma guma, keihard bij de cremarie van mijn zus, dat is mega muziek. haar muziek.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:14 schreef Prisonbreaker het volgende:
Wish you were here - Pink Floyd
"How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Running over the same old ground.
What have you found? The same old fears.
Wish you were here"
je hebt smaak,zie 16 posts boven jouquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:14 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als het gitaar solo begint @ 3:50![]()
Ik vond het al zo raar dat ie nog niet genoemd wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je hebt smaak,zie 16 posts boven jou
Probeer ook eens 'Op een dag komt alles goed', dat is pas een kippenvelnummer!quote:Op zondag 13 juli 2008 00:31 schreef Loedertje het volgende:
Let vooral op Jan rot en de overschakeling naar de oudjes op de tribune, die gezichtjes..die uitdrukkingen..
Jan Rot in den beginne
Die is idd geweldig.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:39 schreef Pietmans het volgende:
Ik heb het topic niet helemaal door genomen. Maar nummers waar ik echt kippenvel van krijg zijn:
* Deep Purple - Child in Time
Wtf. Ik zet dat nummer op, klik 2 sec later in dit topic op de volgende pagina, staat dit nummer hierquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Let niet op de beelden aubJaren geleden voor het eerst gehoord en toen gezegd dat dit best op mijn begrafenis/crematie (dunno yet) gedraait mag worden... en ik sta er eigenlijk nog wel achter.
Celtic Destiny - Gealic Morn
Daar voeg ik 'The Noose' aan toequote:Op dinsdag 9 september 2008 17:55 schreef rood_verzet het volgende:
Ik weet niet heel zeker of dit de officiele videoclip is, maar het nummer is iig wel erg mooi:
Zeker mooiquote:Op woensdag 17 september 2008 18:07 schreef TLC het volgende:
Niet zozeer kippevelmuziek, maar wat een geweldig nummer vind ik dit![]()
![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 22:53 schreef PrincePolly het volgende:
Dank je, hier nog zo'n allerbeste:
Doet me denken aan toen ik voor het eerst GTA Vice City opstartequote:Op maandag 15 september 2008 22:27 schreef PrincePolly het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |