Oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:55 schreef evert het volgende:
corstiaan de vries is inmiddels overleden, las ik ook al elders. mooi werk maakte hij. niet verrassend maar wel heel mooi
Prachtigquote:
Zeg dat wel. Wat wil je ook, met zo'n markante kopquote:
Bedanktquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:32 schreef Adelante het volgende:
http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=pjwrbDsHnHUVGHC#
Hanneke is al 69 jaar hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
Hanneke Groenteman heeft echt een oude kop gekregen
Lijkt wel op een paus ofzo. Erg koud idd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef Bostonian het volgende:
Ik vind die 1e schilderij 'eng'. Alsof hij heel koud en afstandelijk is.
Henny huilt al als je hem voor laat gaan bij de kassa's.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:53 schreef tong80 het volgende:
Wel een compliment voor de kunstenaar dat ie moet huilen.
Ja, dat ligt aan jouquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:03 schreef Bostonian het volgende:
Weer was de 3e het mooist. Of ligt dat aan mij?
Wel dat het een jankerd is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Huisman zo'n bange ouwe man is.
Als ik daar op klik krijg ik niks te zienquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:32 schreef Adelante het volgende:
http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=pjwrbDsHnHUVGHC#
Twee van de drie leken idd voor geen meter. Het doek dat ze koos, vond ik erg geestig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:52 schreef Adelante het volgende:
Beetje waardeloze schilderijen van Brigitte Kaandorp vanavond
Vond ik ook nergens op lijken. Die derde was wel aardig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Twee van de drie leken idd voor geen meter. Het doek dat ze koos, vond ik erg geestig.
Daar gaan wij donderdag naar toe naar Hilversum.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:46 schreef Bostonian het volgende:
Ik was dinsdag in het Beeld & Geluid museum in Hilversum en alle doeken van het 2e seizoen waren daar tentoongesteld. In het echt is het toch anders. De schilderij die Wendy toen koos met al dat hout is echt supermooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |