Maar Jack Bauerquote:Op zondag 21 september 2008 16:35 schreef Technoviking het volgende:
Vond hem slecht en ranzig.
Films die een gebrek aan kwaliteit compenseren met gore is niet mijn soort film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:Tis een remake, ik neem aan dat zoiets ook niet in het origineel voorkwam. Daarbij denk ik dat als ze dat wél gedaan zouden hebben dat ze weer beschuldigd zouden worden van "amerikaans bloedvergieten".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde her en der trouwens ook vragen over het einde, maar dat is natuurlijk zo klaar als een klontje, net als in veel aziatische films."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:Nee kinderen vermoorden in films staat in de US gelijk aan een X rating. Rambo was hierop een uitzondering omdat dit blijkbaar iets toevoegde aan de gruwelijke scenes en het verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch zie ik kinderen in films graag bruut vermoord worden, aangezien ze meestal de meest irritante karakters zijn.http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
I second that. Er gaan maar weinig kinderen dood in horrorfilms, of films in het algemeen. Tenzij het een actiefilm is om de held een trauma/wraakmotief te geven. Bijv. Punisher, Death Wish, Savior etc.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Toch zie ik kinderen in films graag bruut vermoord worden, aangezien ze meestal de meest irritante karakters zijn.
Dank voor de uitlegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee kinderen vermoorden in films staat in de US gelijk aan een X rating. Rambo was hierop een uitzondering omdat dit blijkbaar iets toevoegde aan de gruwelijke scenes en het verhaal.
Toch zie ik kinderen in films graag bruut vermoord worden, aangezien ze meestal de meest irritante karakters zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Houd zoiets toch lekker misterieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch, die vliegende oma is echt een no go.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:55 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb hem gezien en ik vond de film tof totdat er opeens een vliegende oma in de film voorkwam
2 mooie scenes waren die met de kaaken dat alle spiegels uit elkaar spatten
Ook was het einde tof toen die gast erachter kwam dat hij niet in de echte wereld zat
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:08 schreef Theodesperado het volgende:
Ik vond de film wel gaan tot het moment datIdd, ze hadden beter de film kunnen eindigen nadatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Houd zoiets toch lekker misterieus.
Postal!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
I second that. Er gaan maar weinig kinderen dood in horrorfilms, of films in het algemeen. Tenzij het een actiefilm is om de held een trauma/wraakmotief te geven. Bijv. Punisher, Death Wish, Savior etc.
Wel jammer, het zou een film als Saw een stuk interessanter maken als er ook een paar koters aan stukken werden gescheurd.
Misschien tijd voor een europese verfilming van het leven en de werken van Dutroux, mét expliciete scènes? Al die rondborstige blonde screamqueens heb ik nou wel gezien, net als de cliché neger die het hooguit redt tot de eerste twee scènes. Het wordt tijd voor wat stevig kindermisbruik in de bioscopen!
...hmm, beetje offtopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |