abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:18:14 #26
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61750797
oh ja, op een regenachtige zondagmiddag kijkt het makklelijk weg hoor
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 21 september 2008 @ 08:57:59 #27
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_61793879
Gisteren gezien, ik vond 'm tof
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_61802279
Heb hem gisteren ook gezien. Vond hem echt slecht....
pi_61802323
Vond hem slecht en ranzig.

Films die een gebrek aan kwaliteit compenseren met gore is niet mijn soort film.
pi_61825833
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:35 schreef Technoviking het volgende:
Vond hem slecht en ranzig.

Films die een gebrek aan kwaliteit compenseren met gore is niet mijn soort film.
Maar Jack Bauer . Ik wacht wel op de dvdrip.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_61852846
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 24 september 2008 @ 14:48:46 #32
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_61877695
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis een remake, ik neem aan dat zoiets ook niet in het origineel voorkwam. Daarbij denk ik dat als ze dat wél gedaan zouden hebben dat ze weer beschuldigd zouden worden van "amerikaans bloedvergieten".

Ik hoorde her en der trouwens ook vragen over het einde, maar dat is natuurlijk zo klaar als een klontje, net als in veel aziatische films.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_61905910
Ik vond deze film wel vet! Had hem gister avond gezien. Begin vond ik wel een beetje gaar en vooral nep, maar toch ben ik blij dat ik em gezien heb
  donderdag 25 september 2008 @ 15:14:35 #34
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61905933
Ik vond het een flutfilm, zonde van je geld om hier naartoe te gaan.
Zowel ik als het meisje naast me, zijn halverwege de film in slaap gevallen .

.
KuikenGuppy
  zondag 28 september 2008 @ 09:52:59 #35
16874 creno
born this way
pi_61965316
Ik vond hem langdradig en de film was het net niet.

The Ring en the Grudge zijn als remake beter !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_61966787
Ik heb hem gezien, maar daar was ik acheraf niet echt blij mee
pi_62228202
Gister gezien, ik moet zeggen; het is wel de engste film die ik sinds drie jaar in de bios heb gezien. Kan ook komen doodat er gister maar acht mensen in de hele zaal zaten .
SPOILER
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:02:31 #38
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62228317
De film was wel aardig. Het aardige aan de film was dat het plot voor mij iig eens wat nieuws was. Ipv de standaard horror/thriller scenarios van groepje mensen in middle of nowhere...
Ik vond het camera werk een beetje middelmatig maar door de verhaal opbouw en de sfeer werd dit wel goed gemaakt.
Het einde vond ik interessant maar niet zo zeer bevredigend.

Al met al:
Sfeer: 8/10
Verhaal: 7/10
Gore: 3/10 (Sorry er zat slechts een goede gore scene in)
Spanning: 6/10
Totaal: 7,5/10
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:05:18 #39
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62228413
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
SPOILER
Nee kinderen vermoorden in films staat in de US gelijk aan een X rating. Rambo was hierop een uitzondering omdat dit blijkbaar iets toevoegde aan de gruwelijke scenes en het verhaal.
Toch zie ik kinderen in films graag bruut vermoord worden, aangezien ze meestal de meest irritante karakters zijn.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:00:58 #40
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62229881
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:05 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Toch zie ik kinderen in films graag bruut vermoord worden, aangezien ze meestal de meest irritante karakters zijn.
I second that. Er gaan maar weinig kinderen dood in horrorfilms, of films in het algemeen. Tenzij het een actiefilm is om de held een trauma/wraakmotief te geven. Bijv. Punisher, Death Wish, Savior etc.

Wel jammer, het zou een film als Saw een stuk interessanter maken als er ook een paar koters aan stukken werden gescheurd.
Misschien tijd voor een europese verfilming van het leven en de werken van Dutroux, mét expliciete scènes? Al die rondborstige blonde screamqueens heb ik nou wel gezien, net als de cliché neger die het hooguit redt tot de eerste twee scènes. Het wordt tijd voor wat stevig kindermisbruik in de bioscopen!

...hmm, beetje offtopic
pi_62229936
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:05 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Nee kinderen vermoorden in films staat in de US gelijk aan een X rating. Rambo was hierop een uitzondering omdat dit blijkbaar iets toevoegde aan de gruwelijke scenes en het verhaal.
Dank voor de uitleg
En het hoeft niet persé voor mij, kindjes vermoorden, maar deze film vròeg er gewoon om!
Het mooi kotsende meisje.
pi_62229985
Ik had er meer van verwacht. Zaten veel fouten in en had toch meer spanningselementen verwacht. Schrikmomenten waren ook minder dan verwacht.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_62257937
Ik vond de film wel gaan tot het moment dat
SPOILER
Houd zoiets toch lekker misterieus.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:13:50 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62258088
Ik heb 'm een paar weken terug gezien en vond 'm erg lachwekkend. Geloof niet dat dat helemaal de bedoeling was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62258093
Ik vond de film ontzettend bout.
SPOILER
pi_62367170
Ik heb hem gezien en ik vond de film tof totdat er opeens een vliegende oma in de film voorkwam
2 mooie scenes waren die met de kaak en dat alle spiegels uit elkaar spatten
Ook was het einde tof toen die gast erachter kwam dat hij niet in de echte wereld zat
pi_62421862
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:55 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb hem gezien en ik vond de film tof totdat er opeens een vliegende oma in de film voorkwam
2 mooie scenes waren die met de kaak en dat alle spiegels uit elkaar spatten
Ook was het einde tof toen die gast erachter kwam dat hij niet in de echte wereld zat
Eensch, die vliegende oma is echt een no go.
Lang geleden dat ik zoiets belachelijks heb gezien.
BlaBlaBla
pi_62634389
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:08 schreef Theodesperado het volgende:
Ik vond de film wel gaan tot het moment dat
SPOILER
Houd zoiets toch lekker misterieus.
Idd, ze hadden beter de film kunnen eindigen nadat
SPOILER
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:50:00 #49
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_62635712
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:00 schreef Elegy het volgende:

[..]

I second that. Er gaan maar weinig kinderen dood in horrorfilms, of films in het algemeen. Tenzij het een actiefilm is om de held een trauma/wraakmotief te geven. Bijv. Punisher, Death Wish, Savior etc.

Wel jammer, het zou een film als Saw een stuk interessanter maken als er ook een paar koters aan stukken werden gescheurd.
Misschien tijd voor een europese verfilming van het leven en de werken van Dutroux, mét expliciete scènes? Al die rondborstige blonde screamqueens heb ik nou wel gezien, net als de cliché neger die het hooguit redt tot de eerste twee scènes. Het wordt tijd voor wat stevig kindermisbruik in de bioscopen!

...hmm, beetje offtopic
Postal!!!
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_65509347
Daarnet even op DVD gekeken. Ik wist niet dat Jack de woorden fuck en shit kende

Anyhoo, van mij had de film ook mogen eindigen na de ontploffende spiegels. En hij is dus van plaats gewisseld met die demoon in de spiegels ofzo? Wat is de clou daarvan?
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')