abonnement Unibet Coolblue
pi_60157635
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:22 schreef okee6 het volgende:

[..]

En de mentaliteit had ik het niet over
Daar gaat het toch juist over

Of iemand uiterlijk toneel aan het spelen is, is iets heel anders.
pi_60157880
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:48 schreef wimderon het volgende:

[..]

Daar gaat het toch juist over

Of iemand uiterlijk toneel aan het spelen is, is iets heel anders.
Ik houd er ook niet van als iemand uiterlijk toneel speelt, dat is ook slechte mentaliteit. Martin heeft daar geen last van, geen toneel, altijd alles onder controle in zijn normale doen.
pi_60158163
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 01:14 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik houd er ook niet van als iemand uiterlijk toneel speelt, dat is ook slechte mentaliteit.
Maar daar gaat de hele discussie waar je op reageert toch niet over
pi_60158387
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 01:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

Maar daar gaat de hele discussie waar je op reageert toch niet over
Waar zie je mij op discussie reageren? tong80 vond het jammer hoe ik me Krajicek herinner. Dat noem ik geen hele discussie. We zagen het anders, nou prima.
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:58:38 #280
165633 eriksd
The grand facade...
pi_60160271
terug naar Hem aub
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:06:23 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60160380
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:20 schreef okee6 het volgende:

[..]

In die tijd kon je niet alles live via tv of internet volgen, maar wat jij suggereert is geschiedsvervalsing. Krajicek kon ook "Come on..." klagen en dan een zuur gezicht trekken in plaats van het racket kapot te slaan. De toernooien dat zijn serve volley goud waren zijn te tellen. Het is zelfs zo extreem dat als je het hebt over 'het toernooi van de geslagen backhand' hebt, dat men weet welk dat was. Een god zoals Martin was hij absoluut niet.

Mooie prestaties geboekt, maar toch niet in alles een heer gebleven. Daar zijn in de tennisgeschiedenis diverse betere voorbeelden van.
Leg eens uit waarom het geschiedenisvervalsing is
"De toernooien dat zijn serve volley goud waren, zijn te tellen. Ja hoor, 17 gewonnen toernooien en 9 verloren finales. 411 wedstrijden op ATP gewonnen en 219 verloren. Alles is te tellen tegenwoordig.

Alsof het zo belangrijk is dat je een geslagen backhand hebt. Als de slicebackhand beter werkt is dat toch prima? Ik hoor nooit iemand praten over Steffi Graf die niet eens een backhand kon slaan. Heeft het ook wel redelijk gedaan.

Federer is ook niet in alles een heer geweest. Tegenwoordig is hij de beste, dat laat hij zien en daar gedraagd hij zich naar, maar voor die tijd heeft hij ook met rackets lopen gooien en negatief lopen gedragen.

Krajicek is zeker niet altijd een heer gebleven. Dat hij een scheidsrechter nooit een hand gaf vond ik niet kunnen (later wel verbeterd trouwens) en dat hij vrouwen koeien noemde was ook niet echt geweldig, maar voor alles is wel wat te zeggen (hij had trouwens wel gelijk )

In het algemeen is Krajicek gewoon ondergewaardeerd. Iemand die zo veel gepresteerd heeft moet je koesteren en niet (zoals in nederland) zo becritiseren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:09:37 #282
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60160425
Waarom is uiterlijk toneel niet mooi?
Ik vind het prachtig om te zien dat Safin op Wimbledon een bal het stadion uit slaat omdat hij staat te knoeien en een keer schreeuwen als een bal fout gaat, of goed vind ik ook heerlijk. Dat hoort gewoon bij sport. Je moet emotie kunnen zien, niet weg stoppen en dan je achterover laten vallen als je gewonnen hebt. Vuistjes tijdens wedstrijden enzo vind ik mooi.

Hij is daar ook een held in trouwens

Je kunt het trouwens ook overdrijven. Met rackets gooien vind ik not done omdat je je niet moet beperken tot het beschadigen van materiaal...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:12:04 #283
165633 eriksd
The grand facade...
pi_60161530
Het beschadigen van het publiek is dan wel weer ok
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_60161809
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60162087
Mooi filmpje. Ik heb verder die wedstrijd niet gezien, maar het zag er best attractief uit. Hoewel ze natuurlijk maar 5 rally´s laten zien.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_60163460
Gisteren zochten ze Martin Willem uiteraard op voor een item in het Sportjournaal. Z'n belangrijkste woorden: 'ik ga nu mijn bovenlichaam verder trainen en gezond blijven eten.'
That's all folks!
pi_60163518
Martin had de hele week een radiodagboek zullen doen voor MM magazine, jammer.
pi_60174508
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

dude, ga eens heel snel je mond spoelen!

Met het gebash bedoelt Tong denk ik ook meer in het algemeen. Krajicek krijgt totaal niet de waardering die hij zou moeten krijgen. Als je zo lang in de top10 staat, een Grand Slam en Key Biscane gewonnen hebt (samen met nog een sloot andere toernooien), dan heb je niet een negatieve instelling hoor...

En lees harde ballen maar eens idd
Harde ballen zal ik eens proberen te gaan lezen.

Zal best hard getrained hebben en is ook vaak terug gekeerd naar zware blessure aan schouder maar ik bedoelde meer de houding op de baan. Je kunt best veel titels winnen maar de houding op de baan kan alsnog overkomen op een manier die negatief overkomt en dus niets uitstraalt.

Kon overigens het spel van Krajicek vroeger ook vaak waarderen maar dat kwam omdat het een Nederlander is dus was ik supporter als Nederlander. Zou het een speler uit een ander land zijn geweest dan zou ik me waarschijnlijk ergeren aan de service die zowat alles bepalend is in zijn spel zonder echt andere goede slagen te hebben. ( volley-fouten maakte hij immers ook in grote regelmaat)

Topic gaat over verkerk dus ik hou mezelf stil vanaf nu.
Genieten is toegestaan!!!
pi_60176093
quote:
Bogtstra dolblij met hereniging
AMERSFOORT - Tjerk Bogtstra deelde dinsdag de pijn van Martin Verkerk. Die scheurde in de derde set van een toch al slopende partij tegen Edouard Roger-Vasselin zijn enkelbanden. Daardoor is zijn rentree als coach van Verkerk even uitgesteld.

Martin Verkerk (r) en teamcaptain Tjerk Bogtstra werkten eerder samen in het Davis Cup-team. FOTO ANP/TOUSSAINT KLUITERS
Tranen vloeiden bij Verkerk. Niet zozeer vanwege de fysieke pijn, vooral vanwege de jaren vol blessure- en ander leed die hij kende tussen zijn winst in Amersfoort in 2004 en zijn rentree dit jaar.

Niettemin heeft Bogtstra, per 1 augustus aangesteld als Verkerks persoonlijke coach, veel vertrouwen in een geslaagde comeback. Ook nu hij zijn dienstverband begint met een geblesseerde pupil, die op z’n vroegst in september weer wedstrijdfit is.

,,Dit is vreselijk voor Martin,’’ aldus Bogtstra. ,,Maar hij vergeet heus niet dat hij op de goede weg is. Buitenstaanders onderschatten van hoe ver hij moest komen én waar hij nu al is. Verder terugkeren is moeilijk, maar ik geloof er in.’’

Ook Bogtstra (42) maakt de komende tijd zijn rentree op het hoogste tennisniveau. Hij werkte na zijn pijnlijke ontslag als Davis Cup-captain in 2006 onder meer als relatiemanager bij autofabrikant Pon. Daarna trad hij bijna in dienst van voetbalclub Heerenveen als spelersbegeleider. Maar toen voorzitter Formsma opstapte, verloor Bogtstra onmiddellijk zijn draagvlak.

Maar eigenlijk, zegt hij eerlijk, miste hij de tenniswereld. ,,Zo’n commerciële functie als die bij Pon is niet mijn droom. Dat heb ik geleerd. Mijn ambitie ligt in de sport. Ik zie erg uit naar m’n terugkeer.’’

Om die reden komt de keuze voor Verkerk vanuit zijn hart. ,,Martin benaderde me een jaar terug ook al. Toen was het moment niet juist. Ik had mijn werk en hij was qua conditie nog niet ver genoeg. Nu maakt Martin echt een kans. Hij is fysiek en mentaal veel opgeschoten. ’’

Als eerste wil Bogtstra, jarenlang coach van Jan Siemerink, dat Verkerk ‘weer als een professional gaat leven’. De komende weken zoekt hij een vaste oefenlocatie, stelt hij een dagelijks trainingsschema op en stelt hij een begeleidingsteam samen. ,,Een goede basis is immers het belangrijkste.’’

Bogtstra komt niet volledig in dienst van Verkerk, met wie hij als Davis Cup-captain een hechte band opbouwde. Hij reist niet naar alle buitenlandse toernooien mee, omdat hij in Nederland wil blijven werken met een talentvolle jeugdspeelster. ,,Bovendien heb ik een gezin met een dochter van tien.’’

Toch stelt de coach - niet zelf in Amersfoort omdat hij de Vierdaagse van Nijmegen wandelt - ambitieuze doelen. ,,Op den duur is de top-100 absoluut mogelijk. Maar we moeten realistisch zijn. Martin staat nu rond de 300. Dat is dus zijn niveau. Hij moet in kleine stappen omhoog.’’

En op die weg is Bogtstra de juiste compagnon, vindt hij zelf. ,,Ik ben recht door zee, geen type dat met een speler meepraat. Martin moet ook dingen doen die hij niet leuk vindt en heeft dan een begeleider nodig die eerlijk is.

,,Martin wil echt heel graag. Maar nu hij steeds met mooie teksten in de media komt, worden zijn prestaties natuurlijk extra nauwkeurig bekeken. Daarin ligt de uitdaging. Want, laat ik duidelijk zijn, het wordt gewoonweg knetterhard werken. Lukt dat, dan heeft Martin nog zeker drie mooie jaren voor zich.’’
pi_60179890
mooi filmpje kz...kippenvel en een traantje..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60179922
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60181511
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60185200
quote:
Hey hey hey, leuk filmpje en al. Maar heb je mooi zonder mijn toestemming mijn ontwerp gebruikt. Ik kan me een soort gelijk geval herinneren met ene heer Wilders.
Maar vooruit, ik zal het als een compliment zien.

Wil je nu ook een shirt met dat ontwerp? (ik blijf gewoon proberen hoor...)
// www.geboortejaarshirts.nl //
Vette prints met een geboortejaar naar keuze.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:43:44 #294
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_60185338
Wat moet het kosten dan JYNX?
Dan wil ik het wel op een roze shirt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_60187361
Nu hebben we natuurlijk net geen roze shirts op voorraad. Kan als nog wel, maar dan moet je wel wat geduld hebben. Een normaal t-shirt met de Koning Martin erop voor 14 euro denk ik. Das dezelfde prijs als alle 1kleurige prints op mijn site. Das inclusief BTW maar exclusief verzenden dan. En absolute topkwaliteit uiteraard
Hier wat voorbeeldjes van shirts die ik gedrukt heb met mijn broeder:
http://www.flamingpenguin.nl/cool-t-shirts.nl/productfotos.htm
// www.geboortejaarshirts.nl //
Vette prints met een geboortejaar naar keuze.
pi_60187372
Wel met zweetprint neem ik aan?

En kun je shirts regelen Jynx?
That's all folks!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:21:59 #297
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_60187745
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:06 schreef -Jynx- het volgende:
Nu hebben we natuurlijk net geen roze shirts op voorraad. Kan als nog wel, maar dan moet je wel wat geduld hebben. Een normaal t-shirt met de Koning Martin erop voor 14 euro denk ik. Das dezelfde prijs als alle 1kleurige prints op mijn site. Das inclusief BTW maar exclusief verzenden dan. En absolute topkwaliteit uiteraard
Hier wat voorbeeldjes van shirts die ik gedrukt heb met mijn broeder:
http://www.flamingpenguin.nl/cool-t-shirts.nl/productfotos.htm
Hoe lang is het wachten daarop? En welke kleur roze? Dus met verzendkosten iets van 18 euro?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:24:09 #298
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_60187795
Oh ja:
De nieuwe Verkerk?
Hij is wel een slijter!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:06:31 #299
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_60190505
@Jynx:

Die bedrukking, kan die ook achterop het shirt? En binnen wat voor termijn? Lijkt me mooi om binnenkort met zo'n shirt een potje te spelen, maar wil eigenlijk wel wat details op het shirt.

Zoals gezegd, de bedrukking op de rug, en dan voorop een klein borsttekstje in de trant van Martin=God oid
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:46:30 #300
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_60191457
Ik wil 2 van die shirts... als ze 14 euro zijn....

Eentje voor mezelf en eentje voor de winnaar van de XL tennisgame
Ik wil hem echter niet in het roze
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')