is enschede een 'grote stad' ?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
heb het even nagevraagd vandaag in een tmobile shop maar die aantallen voor tmobileshops gelden alleen voor de grotere steden, de kleinere krijgen er dus ook gewoon maar rond de 10
Top 1-25 Inwoneraantalquote:
Dan ga je nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:04 schreef shroomer het volgende:
Hoelaat gaat iedereen in de rij staan dan?
Ik zit te denken aan rond half 9ik hou echt niet van zulke dingen.
Ik heb mijn slaapzak alvast ingepakt...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:04 schreef shroomer het volgende:
Was dat bij T-Mobile ook maar zo...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:58 schreef SKa_BoSS het volgende:
Telfort abootje? Toch een iPhone? ==> http://www.iphoneclub.nl/(...)er-14-juli-opzeggen/
In twee jaar tijd kan er vast wel weer het e.e.a. gewijzigd wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:10 schreef Jarno het volgende:
Mja, het laatste wat T-Mobile zal doen is nu haar voorwaarden wijzigen vrees ik.
Ik smeek Vodafone bijna om ook iets in de voorwaarden te wijzigen: een klein tariefswijzigingetje ofzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:58 schreef SKa_BoSS het volgende:
Telfort abootje? Toch een iPhone? ==> http://www.iphoneclub.nl/(...)er-14-juli-opzeggen/
Ja, dat is inderdaad wel tragisch. Als je nu net een T-Mobile abonnement hebt afgesloten waarvoor je 10 euro per maand betaalt voor internet, is het echt zuur.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:31 schreef Jarno het volgende:
Aan de andere kant, de verhouding PIT/iPhone is nu wel érg scheef. Als PIT gebruiker krijg je gewoon helemaal niks voor veel meer geld. Je zou denken dat daar wel iets in zou moeten veranderen binnenkort.
Ach, het kán suffer. Ik had zelfs PIT Plus afgesloten omdat dequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel tragisch. Als je nu net een T-Mobile abonnement hebt afgesloten waarvoor je 10 euro per maand betaalt voor internet, is het echt zuur.
Nee, het is toch maar GPRS, maar ik had met PIT ook prima uit de voeten gekund dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:36 schreef Tijn het volgende:
Ach, je zit ten minste te iPhonen. En bovendien kan de 1G toch niet veel sneller dan dat het net op via het mobiele netwerk, toch?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:04 schreef shroomer het volgende:
Wat is er nou zo zuur aan dan? Ik heb net een N78 met PIT gekocht..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel tragisch. Als je nu net een T-Mobile abonnement hebt afgesloten waarvoor je 10 euro per maand betaalt voor internet, is het echt zuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |