Wow, wat is er toch mooie software als je even verder kijkt. Thanks voor de tips!quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:21 schreef Aaargh! het volgende:
Bijvoorbeeld het schrijven van de tekst zijn betere applicaties: WriteRoom of Scrivener
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:26 schreef Resco het volgende:
Tvp
Ik vermoed dat er toch wel meer dan 7.000 nerds zijn in NLquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:11 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij gaat het helemaal niet zo storm lopen op 11 juli hier. De gemiddelde consument zal het een zorg zijn, dat er een paar nerds op wat fora elkaar gek zitten te maken wil nog niet zeggen dat ze op 1 dag al die iPhones er doorheen gaan jagen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:32 schreef LoggedIn het volgende:
ik denk eigenlijk dat er wel meer dan 100.000 mensen zijn die 11/12 juli een iphone willen scoren?
100.000 vind ik dan wel weer een flinke schatting... maar denk dat je zeker van enkele tienduizenden mag spreken ja.. als t-mobile een eerste order van 50k heeft gedaan is het iig niet misquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:32 schreef LoggedIn het volgende:
ik denk eigenlijk dat er wel meer dan 100.000 mensen zijn die 11/12 juli een iphone willen scoren? Als je ziet wat een enorme hype het is..
De échte nerds herken je natuurlijk nog steeds aan hun eerste generatie iPhone's met zilveren brushed alu achterkant ipv dat neppe plastic.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef djnospinzone het volgende:
leuk man een telefoon die iedereen heeft
alto alertquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef djnospinzone het volgende:
leuk man een telefoon die iedereen heeft
Mwoch, de HTC Diamond had ook een nachtelijke verkoop en totale leegverkoop in 1 dag toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:23 schreef djnospinzone het volgende:
Ja ik zie niet zo'n zooi coltruidrollenvangers voor de winkel gaan liggen voor een nokia N96 of wel?
Nokia besteed er ook nauwelijks aandacht aanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:23 schreef djnospinzone het volgende:
Ja ik zie niet zo'n zooi coltruidrollenvangers voor de winkel gaan liggen voor een nokia N96 of wel?
Hier dusquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:26 schreef CrustyClown het volgende:
Heeft er hier iemand trouwens snel een lijstje met alle landen waar de 3G zal worden uitgebracht. Dacht het lijstje wel eens gezien te hebben, maar kan hem nergens meer vinden
Nee, en alle eerdere reservaties zijn afgezegdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:40 schreef ChrisFO het volgende:
Is het nou wel of niet mogelijk om hem te reserveren bij de T-mobile shops? Zoja dan ga ik zo ff langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |