abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60000768
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
ben 22, heb met 1 partner het bed gedeeld en hoop toch heel erg dat het er nooit meer zullen worden. Ik zou ook niet blij worden als ik nog geen partner had, en een man zou vinden die er meer dan 5 heeft gehad, brrrr..... dan zou ik er toch ook nog eens goed over moeten nadenken of ik daar wel mee verder kan..... Gelukkig heb ik het nu goed getroffen en hoef ik me er ook niet druk over te maken

Ja hoor, dus ze bestaan nog gewoon. Ik werd al wanhopig dat dit soort vrouwen niet meer bestonden, althans niet meer in Nederland. Klasse! Dan heb ik toch nog kans op een succesvolle relatie in een hele hele heeeeele verre toekomst.
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:45:34 #102
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_60000955
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:35 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ja hoor, dus ze bestaan nog gewoon. Ik werd al wanhopig dat dit soort vrouwen niet meer bestonden, althans niet meer in Nederland. Klasse! Dan heb ik toch nog kans op een succesvolle relatie in een hele hele heeeeele verre toekomst.
Ik vrees dat je jouw kansen al aardig aan het verspelen bent met jouw gebruikersnaam.... (te zien aan haar persoonlijke website. Goed, een hamster is nog geen cavia, maar het komt al in de buurt).
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_60001238
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:35 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Maar dan wel als een echte man tot die tijd er flink op los neuken. Voor mannen is dat natuurlijk anders...
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:01:08 #104
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_60032033
quote:
Thx voor de link! Ik worstel persoonlijk ook al lang met dit fenomeen.
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:55:25 #106
165512 MASD
Music is dead.
pi_60032142
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
ben 22, heb met 1 partner het bed gedeeld en hoop toch heel erg dat het er nooit meer zullen worden. Ik zou ook niet blij worden als ik nog geen partner had, en een man zou vinden die er meer dan 5 heeft gehad, brrrr..... dan zou ik er toch ook nog eens goed over moeten nadenken of ik daar wel mee verder kan..... Gelukkig heb ik het nu goed getroffen en hoef ik me er ook niet druk over te maken
whoa, en je bent -afgezien van je verschrikkelijke broeken- hartstikke leuk. best knap, ik zou verwachten dat je zaad als ontbijt nam.
Long live music.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:41:49 #107
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_60032969
Grappig topic

Ik weet nog toen ik een jaar of 20 was en ik een vriendin kreeg, waar ik tegenop keek, ze was bloedmooi, ik was barkeeper en wilde indruk op haar maken. Heb een verhaal gehouden dat ik met wel 20 partners het bed had gedeeld... Ik vond dat stoer en het maakte me ongrijpbaar dacht ik... Als ik zoveel bedpartners had gehad, dan moest ze wel heel goed haar best doen, wilde ik mijn aandacht bij haar houden

Inmiddels ben ik iets ouder (31) en zit ik op de 36 bedpartners... (heb mijn little black book nog wel) Nu vind ik dat zelf veel en ben er ergens dus niet trots op. Heb een aantal vaste relaties gehad, die een aantal jaar hebben geduurd, ben op mijn 17e begonnen met het hele gebeuren, maar als je dan terug rekent, kom je uit op een gemiddelde van zo'n 4 bedpartners per jaar... Is dat dan weer veel?? Als je zegt dat je bijna 4 bedpartners per jaar hebt, in je vrijgezelle leven, valt het wel weer mee vind ik.

Toch, als ik een vrouw leer kennen en die gaat mij vertellen dat ze 36 kerels voor mij heeft geneukt... Pffff... ja, dan voel ik diezelfde hypocrietheid opkomen! 36?!?! Ik vind 10 al veel dan... En weer terugrekenend, stel je voor dat ze ook een aantal jaar een vaste relatie heeft gehad, zou ze misschien uitkomen op 1 partner per jaar... Dat lolletje gun ik haar dan ook wel weer

Ik denk dat het vooral met de mannelijkheid en verhoudingen uit de oertijd heeft te maken (refereer ik graag aan ) Mannen wilden een vrouw om voor te zorgen, indruk op te maken en de vrouw laten zien dat ze de sterkste krijger uit de roedel had en verwachtte van die vrouw dan onvoorwaardelijke liefde, welwilligheid, vruchtbaarheid en een schone grot met een lekker bordje vers mammoetvlees en zeker geen testritjes op andere (misschien in zijn ogen wel stoerdere) krijgers uit de roedel

Volgens mij is er in al die duizenden jaren weinig veranderd

edit: typefouten...

[ Bericht 1% gewijzigd door Adolecens op 11-07-2008 09:17:02 ]
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:47:24 #108
106955 BB_Koning
pi_60033050
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:41 schreef Adolecens het volgende:

Ik denk dat het vooral met de mannelijkheid en verhoudingen uit de oertijd heeft te maken (refereer ik graag aan ) Mannen wilden een vrouw om voor te zorgen, indruk op te maken en de vrouw laten zien dat ze de sterkste krijger uit de roedel had en verwachtte van die vrouw dan onvoorwaardelijke liefde, welwilligheid, vruchtbaarheid en een schone grot met een lekker bordje vers mammoetvlees en zeker geen testritjes op andere (misschien in zijn ogen wel stoerdere) krijgers uit de roedel

Volgens mij is er in al die duizenden jaren weinig veranderd
Alsof elke man een aap is die indruk maakt op vrouwtjesapen door mannelijk en stoer te doen. Mannen zien vrwouen gewoon als hun seksspeeltje dat niemand aan mag raken en wat zij in elk gat vol mogen spuiten en tweedehands is als iemand anders er al mee gespeeld heeft.
bb_koning.hyves.nl
pi_60033214
Ik ben volgens velen een sletje. Ik ben er niet trots op maar ik schaam me er ook niet voor. Aantal bedpartners van mannen maak ik me echt niet druk om. Als het er veel waren, schrijf ik iemand niet direct af als relatiemateriaal, ik hou het in mijn achterhoofd. Mensen die ondanks een duidelijk nee toch proberen mij op te geilen (en ook wel eens succes hebben), die schrijf ik wel af. Verder zijn de moraalridders die zelf rond mogen sletten en dat niet accepteren van een mogelijke partner ook wel types waar ik voor relaties snel op afknap. Verder mannen met een partner, daar moet ik niks van hebben. Eigenlijk alles dat in mijn ogen hypocriet oogt op dat vlak, die overweeg ik zelf niet voor relaties.

We zijn er nog niet met de emancipatie. Maar de heersende seksuele moraal is volgens mij erg achterhaald, hoewel ik weet dat die van mij ook wel behoorlijk afwijkt van de rest.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 01:12:28 #110
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_60033438
Ik denk dat je vooral moet relativeren en niet enkel naar een getalletje kijken. Ik relativeer bij mezelf en ook bij vrouwen en dan valt het allemaal wel meer mee... En hey, ik heb er ook lol van

Ik las ergens een post van een grietje wat 14 of 15 ofzo was en er al 5 in een jaar versleten had, kijk, dat vind ik een ander verhaal, maar dan meer vanuit het oogpunt, ga eens met je barbies spelen en begin pas met dat sexgeneuzel, als je weet wat het inhoudt in plaats van elkaars piemeltje en kutje befriemelen en het wel "lollig" vind.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:18:17 #111
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_60035504
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:47 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Alsof elke man een aap is die indruk maakt op vrouwtjesapen door mannelijk en stoer te doen. Mannen zien vrwouen gewoon als hun seksspeeltje dat niemand aan mag raken en wat zij in elk gat vol mogen spuiten en tweedehands is als iemand anders er al mee gespeeld heeft.
En dat is geen apen gedrag?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:30:22 #112
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60035665
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:47 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Waar haal je die lulkoek vandaan als ik vragen mag?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:46:16 #113
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60035855
mijn vriendin en ik zitten beiden even hoog wat betreft aantal partners dus das makkelijk.
(alleen is zij wel 5 jaar jonger dan mij).

in het begin vond ik het nog ebst een moeilijk idee dat er anderen (allemaal bekenden van mij) met haar hadden gerollebold. maar inmiddels maakt het me niks meer uit en ben ik blij dat ze voor mij ook al wat ervaring heeft opgedaan, dan wordt ze daar in ieder geval niet nieuwsgierig naar!
pi_60040296
Ik ben zelf nog maar 21 en realiseer me dat ik een hoog aantal bedpartners heb gehad (namelijk acht) voor mijn leeftijd. Ook ik was onzeker, maar vooral op zoek naar spanning: nieuwsgierig waar dat zou eindigen.
De meeste mensen om mij heen hebben minder bedpartners gehad, maar dat verandert niets aan dat ik zelf niet het gevoel heb dat ik een 'slet' ben geweest. Ik ken ook een meisje die heeft er meer dan 60 verslonden. Dat zou ik niet trots vermelden. Maar ook haar vind ik geen slet. Das war einmal. Het is al gebeurd en je er nu druk over maken is zo zinloos.

Ik kan me wel laten intimideren door het aantal bedpartners dat mijn liefje heeft gehad, vooral angstig om mijn eigen prestaties. Maar dat kun je toch eigenlijk ook niet aan een meetlat leggen? Iedereen is anders, en hoeveel je er gehad hebt zegt eigenlijk ook niets over hoe goed je bent.
Eerder zou ik het moeilijk vinden wanneer mijn partner weinig bedpartners heeft gehad. Dan heb je natuurlijk grote kans dat die nog eens op ontdekkingstocht wil gaan, een tocht die ik inmiddels heb volbracht en afgesloten.

"Only for luv" zegt mijn vader altijd. Alleen voor de liefde in bed duiken met iemand. Daar ben ik het inmiddels mee eens. Het betekent zoveel meer, is zoveel intenser. Ja, seks is maar seks, maar het kan meer zijn dan dat. Dat soort seks, dat is waar ik nu voor ga. En dan maakt mijn verleden eigenlijk nog weinig uit.
Happiness never comes in the way that we imagine.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:49:18 #115
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60040399
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:55 schreef MASD het volgende:

[..]

whoa, en je bent -afgezien van je verschrikkelijke broeken- hartstikke leuk. best knap, ik zou verwachten dat je zaad als ontbijt nam.
zzz
pi_60040446
Ik heb het er nooit met mijn partner over gehad hoeveel het er zijn. Van hem boeit het me ook niet, nu is nu.
Wat ik dan weer wel belangrijk vind is om er zeker van te zijn dat je geen soa's overdraagt.

Ik denk dat het ook heel verschillend is of je relaties gehad hebt, hoelang die duurden etc.
Als je vanaf je 20e vijf jaar vrijgezel bent, en daarvoor drie jaar een relatie gehad hebt, zit de kans er dik in dat je meer bedpartners hebt gehad dan als van je 20e tot je 23e een relatie hebt gehad bijvoorbeeld...

Het idee dat een one night stand niet met wederzijds respect zou kunnen vind ik ook tamelijk kinderachtig.

En ja, ik heb heus ook wel goeie vrienden met wie ik nooit seks heb gehad!!! :p
pi_60040959
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:41 schreef Adolecens het volgende:
Toch, als ik een vrouw leer kennen en die gaat mij vertellen dat ze 36 kerels voor mij heeft geneukt... Pffff... ja, dan voel ik diezelfde hypocrietheid opkomen! 36?!?! Ik vind 10 al veel dan...
Toch vraag ik me af of dat nou wel zoveel met man-vrouw te maken heeft. Is het niet meer gewoon dat je van jezelf weet en begrijpt hoe je aan dat hoge aantal bedpartners komt, en er bij een ander eerder een oordeel over hebt? "De splinter in andermans oog...."

Volgens mij valt het wel mee met die 'beperkte emancipatie' als in dat een man stoer is als ie veel vrouwen heeft gehad en een vrouw een slet als ze veel mannen heeft gehad. Ik ken een paar mannen die hier in het horecawereldje erg bekend zijn en die de halve stad hebben gehad. Die wordt door geen enkele vrouw in mijn omgeving serieus genomen als mogelijke partner. Wel als mogelijke bedpartner, maar dat heb je met 'sletvrouwen' precies hetzelfde: een keer er overheen, prima, maar een relatie, mwah.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:25:58 #118
106955 BB_Koning
pi_60041311
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:30 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Waar haal je die lulkoek vandaan als ik vragen mag?
Lees de fuckign topic dan? Continu wordt er hier door mannen in bepaalde bewoordingen gezged dat ze geen gebruikte vrouw willen.
bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:28:20 #119
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_60041376
Is het niet zo dat iedereen die hier roept dat hun partner niet veel partners gehad mag hebben zelf ook weinig partners heeft gehad? En dat dus mensen met veel verschillende partners (wat veel dan ook moge zijn) er ook makkelijker over denken

Het zal mij echt compleet een zorg zijn hoeveel bedpartners mijn partner heeft gehad. Aan de andere kant zou ik het juist niet prettig vinden als het er maar 3 ofzo zijn! Als mijn partner al veel bedpartners heeft gehad heb ik er denk ik eerder vertrouwen in dat hij dat geslet nu ook wel heeft gehad (iemand schreef hier al zoiets maar dan beter verwoord).
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_60041442
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:44 schreef Puccini het volgende:
Ik ben zelf nog maar 21 en realiseer me dat ik een hoog aantal bedpartners heb gehad (namelijk acht) voor mijn leeftijd. Ook ik was onzeker, maar vooral op zoek naar spanning: nieuwsgierig waar dat zou eindigen.
De meeste mensen om mij heen hebben minder bedpartners gehad, maar dat verandert niets aan dat ik zelf niet het gevoel heb dat ik een 'slet' ben geweest. Ik ken ook een meisje die heeft er meer dan 60 verslonden. Dat zou ik niet trots vermelden. Maar ook haar vind ik geen slet. Das war einmal. Het is al gebeurd en je er nu druk over maken is zo zinloos.

Heu....60.....Dan ben je echt wel een slet hoor (= een feit). En trouwens wat is er mis met sletjes? Als je het gewoon durft toe te geven dat je een slet bent dan is er toch niks aan de hand? Ik heb alleen een hekel aan vrouwen die voor de buitenwereld ophouden dat ze "netjes" en "beschaafd" zijn terwijl ze ondertussen met Janalleman erop los zitten te neuken.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:33:14 #121
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60041487
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Lees de fuckign topic dan? Continu wordt er hier door mannen in bepaalde bewoordingen gezged dat ze geen gebruikte vrouw willen.
Oh, die knurften hier.... Je moet maar zo denken: Beggars can't be choosers. Komen ze zelf ook nog wel achter.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:33:46 #122
106955 BB_Koning
pi_60041510
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:31 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Heu....60.....Dan ben je echt wel een slet hoor (= een feit). En trouwens wat is er mis met sletjes? Als je het gewoon durft toe te geven dat je een slet bent dan is er toch niks aan de hand? Ik heb alleen een hekel aan vrouwen die voor de buitenwereld ophouden dat ze "netjes" en "beschaafd" zijn terwijl ze ondertussen met Janalleman erop los zitten te neuken.
Als ik mag vragen: met hoeveel vrouwen heb jij geneukt?
bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:39:23 #123
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60041674
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:44 schreef Puccini het volgende:
Ik ken ook een meisje die heeft er meer dan 60 verslonden. [...] Das war einmal.
Zestig in één keer??
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_60041721
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Als ik mag vragen: met hoeveel vrouwen heb jij geneukt?
Je kunt toch uit die post wel afleiden dat hij maagd is?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60041827
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:28 schreef Lips het volgende:
Als mijn partner al veel bedpartners heeft gehad heb ik er denk ik eerder vertrouwen in dat hij dat geslet nu ook wel heeft gehad (iemand schreef hier al zoiets maar dan beter verwoord).
Is dat realistisch denk je? Die mannen waar ik het over had zijn inmiddels 35+ en het nog steeds niet zat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop