quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
ben 22, heb met 1 partner het bed gedeeld en hoop toch heel erg dat het er nooit meer zullen worden. Ik zou ook niet blij worden als ik nog geen partner had, en een man zou vinden die er meer dan 5 heeft gehad, brrrr..... dan zou ik er toch ook nog eens goed over moeten nadenken of ik daar wel mee verder kan..... Gelukkig heb ik het nu goed getroffen en hoef ik me er ook niet druk over te maken
Ik vrees dat je jouw kansen al aardig aan het verspelen bent met jouw gebruikersnaam.... (te zien aan haar persoonlijke website. Goed, een hamster is nog geen cavia, maar het komt al in de buurt).quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:35 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, dus ze bestaan nog gewoon. Ik werd al wanhopig dat dit soort vrouwen niet meer bestonden, althans niet meer in Nederland. Klasse! Dan heb ik toch nog kans op een succesvolle relatie in een hele hele heeeeele verre toekomst.
Maar dan wel als een echte man tot die tijd er flink op los neuken. Voor mannen is dat natuurlijk anders...quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:35 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, dus ze bestaan nog gewoon. Ik werd al wanhopig dat dit soort vrouwen niet meer bestonden, althans niet meer in Nederland. Klasse! Dan heb ik toch nog kans op een succesvolle relatie in een hele hele heeeeele verre toekomst.
whoa, en je bent -afgezien van je verschrikkelijke broeken- hartstikke leuk. best knap, ik zou verwachten dat je zaad als ontbijt nam.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
ben 22, heb met 1 partner het bed gedeeld en hoop toch heel erg dat het er nooit meer zullen worden. Ik zou ook niet blij worden als ik nog geen partner had, en een man zou vinden die er meer dan 5 heeft gehad, brrrr..... dan zou ik er toch ook nog eens goed over moeten nadenken of ik daar wel mee verder kan..... Gelukkig heb ik het nu goed getroffen en hoef ik me er ook niet druk over te maken
Alsof elke man een aap is die indruk maakt op vrouwtjesapen door mannelijk en stoer te doen. Mannen zien vrwouen gewoon als hun seksspeeltje dat niemand aan mag raken en wat zij in elk gat vol mogen spuiten en tweedehands is als iemand anders er al mee gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:41 schreef Adolecens het volgende:
Ik denk dat het vooral met de mannelijkheid en verhoudingen uit de oertijd heeft te maken (refereer ik graag aan) Mannen wilden een vrouw om voor te zorgen, indruk op te maken en de vrouw laten zien dat ze de sterkste krijger uit de roedel had en verwachtte van die vrouw dan onvoorwaardelijke liefde, welwilligheid, vruchtbaarheid en een schone grot met een lekker bordje vers mammoetvlees en zeker geen testritjes op andere (misschien in zijn ogen wel stoerdere) krijgers uit de roedel
![]()
Volgens mij is er in al die duizenden jaren weinig veranderd
En dat is geen apen gedrag?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Alsof elke man een aap is die indruk maakt op vrouwtjesapen door mannelijk en stoer te doen. Mannen zien vrwouen gewoon als hun seksspeeltje dat niemand aan mag raken en wat zij in elk gat vol mogen spuiten en tweedehands is als iemand anders er al mee gespeeld heeft.
Waar haal je die lulkoek vandaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Alsof elke man een aap is die indruk maakt op vrouwtjesapen door mannelijk en stoer te doen. Mannen zien vrwouen gewoon als hun seksspeeltje dat niemand aan mag raken en wat zij in elk gat vol mogen spuiten en tweedehands is als iemand anders er al mee gespeeld heeft.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:55 schreef MASD het volgende:
[..]
whoa, en je bent -afgezien van je verschrikkelijke broeken- hartstikke leuk. best knap, ik zou verwachten dat je zaad als ontbijt nam.
Toch vraag ik me af of dat nou wel zoveel met man-vrouw te maken heeft. Is het niet meer gewoon dat je van jezelf weet en begrijpt hoe je aan dat hoge aantal bedpartners komt, en er bij een ander eerder een oordeel over hebt? "De splinter in andermans oog...."quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:41 schreef Adolecens het volgende:
Toch, als ik een vrouw leer kennen en die gaat mij vertellen dat ze 36 kerels voor mij heeft geneukt... Pffff... ja, dan voel ik diezelfde hypocrietheid opkomen! 36?!?!Ik vind 10 al veel dan...
Lees de fuckign topic dan? Continu wordt er hier door mannen in bepaalde bewoordingen gezged dat ze geen gebruikte vrouw willen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Waar haal je die lulkoek vandaan als ik vragen mag?
Heu....60.....Dan ben je echt wel een slet hoor (= een feit). En trouwens wat is er mis met sletjes? Als je het gewoon durft toe te geven dat je een slet bent dan is er toch niks aan de hand? Ik heb alleen een hekel aan vrouwen die voor de buitenwereld ophouden dat ze "netjes" en "beschaafd" zijn terwijl ze ondertussen met Janalleman erop los zitten te neuken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:44 schreef Puccini het volgende:
Ik ben zelf nog maar 21 en realiseer me dat ik een hoog aantal bedpartners heb gehad (namelijk acht) voor mijn leeftijd. Ook ik was onzeker, maar vooral op zoek naar spanning: nieuwsgierig waar dat zou eindigen.
De meeste mensen om mij heen hebben minder bedpartners gehad, maar dat verandert niets aan dat ik zelf niet het gevoel heb dat ik een 'slet' ben geweest. Ik ken ook een meisje die heeft er meer dan 60 verslonden. Dat zou ik niet trots vermelden. Maar ook haar vind ik geen slet. Das war einmal. Het is al gebeurd en je er nu druk over maken is zo zinloos.
Oh, die knurften hier.... Je moet maar zo denken: Beggars can't be choosers. Komen ze zelf ook nog wel achter.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Lees de fuckign topic dan? Continu wordt er hier door mannen in bepaalde bewoordingen gezged dat ze geen gebruikte vrouw willen.
Als ik mag vragen: met hoeveel vrouwen heb jij geneukt?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:31 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Heu....60.....Dan ben je echt wel een slet hoor (= een feit). En trouwens wat is er mis met sletjes? Als je het gewoon durft toe te geven dat je een slet bent dan is er toch niks aan de hand? Ik heb alleen een hekel aan vrouwen die voor de buitenwereld ophouden dat ze "netjes" en "beschaafd" zijn terwijl ze ondertussen met Janalleman erop los zitten te neuken.
Zestig in één keer??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:44 schreef Puccini het volgende:
Ik ken ook een meisje die heeft er meer dan 60 verslonden. [...] Das war einmal.
Je kunt toch uit die post wel afleiden dat hij maagd is?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik mag vragen: met hoeveel vrouwen heb jij geneukt?
Is dat realistisch denk je? Die mannen waar ik het over had zijn inmiddels 35+ en het nog steeds niet zatquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:28 schreef Lips het volgende:
Als mijn partner al veel bedpartners heeft gehad heb ik er denk ik eerder vertrouwen in dat hij dat geslet nu ook wel heeft gehad (iemand schreef hier al zoiets maar dan beter verwoord).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop