Draag maar iets bij in plaats van die verkapte TVP's te plaatsen. Dan blijft het een leuk topic.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:51 schreef Radjesh het volgende:
Tof topic.
Bedoel je deze uitbreiding?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:
De Rickroll blacklist van Adblock Plus is ook wel een aanrader trouwens.
Oh wauw, die wil ik!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef heiden6 het volgende:
Goed topic. Ik gebruik al een hele tijd onder andere IE Tab, Gmail Manager, AdBlock, DownloadHelper, PDF Download. Ga er nu een paar uit dit topic proberen. Ben na een paar weken wel gestopt met Stop! Hammertime.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bedoel je deze uitbreiding?
http://www.blocklist-files.tk/
Ik zag het. Is daar geen extension voor? UndoBlondeQuoting 3.5 beta?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben geloof ik een beetje in de war met kwooten.
Daar kan geen programmateur tegenop, geloof me.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zag het. Is daar geen extension voor? UndoBlondeQuoting 3.5 beta?
Dat doe ik zomaar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar kan geen programmateur tegenop, geloof me.
Da's leuk als je je te pletter verveelt maar valt mi niet echt onder 'must have' .. ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:16 schreef Luco het volgende:
Kent iemand StumbleUpon?
Je geeft je voorkeuren op, en met een simpele klik op de knop krijg je een willekeurige website te zien, binnen jouw voorkeuren!
StumbleUpon!
Mwha, ik neem aan dat veel mensen zich wel te pletter vervelen, of Fok zat zijn... Ik vind het in ieder geval een leuke add-on!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Da's leuk als je je te pletter verveelt maar valt mi niet echt onder 'must have' .. ?
Zeurpietjequote:Op woensdag 9 juli 2008 14:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Da's leuk als je je te pletter verveelt maar valt mi niet echt onder 'must have' .. ?
Met Nightly tester tools kan je wel een lijstje met versienummers naar je clipboard kopieren, echt exporteren zou idd handig zijnquote:Adblock Filterset.G Updater 0.3.1.3
Adblock Plus 0.7.5.5
AVG Safe Search 8.0 [DISABLED]
Download Statusbar 0.9.6.3
DownloadHelper 3.1.1
Googlepedia 0.5.3
GooglePreview 3.11
IE Tab 1.5.20080618
Java Console 6.0.05
Nightly Tester Tools 2.0.2
NoScript 1.7.6
qtl 11
ReloadEvery 3.0.0
Tab Scope 0.2.2.8
United States English Dictionary 3.0.3
Woordenboek Nederlands 2.1.1
Yet Another Smooth Scrolling 2.0.10
Onder Windows:quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:26 schreef Impry het volgende:
Is er ook een add-on of handige manier waarmee je al je extensies in één keer op een andere locatie kan installeren? (liefst met zelfde voorkeursinstellingen ook nog)
Dat vond ik dus echt een waardeloze addon maar ik schijn een van de weinigen te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:13 schreef Impry het volgende:
Mouse Gestures zijn wat mij betreft onmisbaar! Eenmaal daar aan gewend wil je echt niet meer zonder.
Hier worden ook een aantal voorbeelden gegeven: http://www.mousegestures.org/?language=nl
Werkt echt super en is werkt bij mij prima met FF3.
Verder een prima topic!
Ik heb m niet geprobeerd, maar t lijkt me ook niks.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat vond ik dus echt een waardeloze addon maar ik schijn een van de weinigen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |