Als het maar niet die nep patat genaamd friet isquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:56 schreef Bolster het volgende:
PS-Klacht: Ik weet nog niet wat er in het pakje zit. Waarom pakken ze het altijd zo goed in?
Je kan een klacht indienen, maar of dat nut heeft.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:03 schreef Bolster het volgende:
Volgens mij was het een Oost-Europeaan. Ik kon de vodka bijna ruiken. Hij keek ook nog eens vies!
En zo lelijk ben ik niet..
Is dit nou een serieuze reactie in mijn topic?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Je kan een klacht indienen, maar of dat nut heeft.
Het is nl. voor TNT zo veel goedkoper om dit werk uit te besteden, met nette en wat mindere bezorgers van dien.
Dat bepalen wij wel. Waar zijn de foto's?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:03 schreef Bolster het volgende:
Volgens mij was het een Oost-Europeaan. Ik kon de vodka bijna ruiken. Hij keek ook nog eens vies!
En zo lelijk ben ik niet..
Hangmat dus.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:21 schreef Devlinsect het volgende:
F5 gedaan en nog weet ik niet wat in het pakket zit. Doe eens een link naar je post![]()
AUB
Niet waarquote:
Ik bespaar het andere mensen tenminste, in plaats van mijn lelijkheid tentoon te stellen in een FoBo teneinde andere mensen te laten schrikken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:23 schreef Bolster het volgende:
[..]
Hangmat dus.
[..]
Niet waarJij hebt niet eens foto's
Dat getuigt van lelijkheid.
Je maakt me hartstikke onzekerquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik bespaar het andere mensen tenminste, in plaats van mijn lelijkheid tentoon te stellen in een FoBo teneinde andere mensen te laten schrikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |