abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59865768
Ik heb er 36 en 42 waren er vereist. Nu kan ik volgend jaar alleen eerstejaarsvakken volgen.

Klacht 1: TS is een luie hond en verdient de doodstraf.
Klacht 2: Volgend jaar 1600 euro collegeld betalen voor 4 vakken.
Klacht 3: TS wilde MBO doen maar moest gedwongen een opleiding volgen op academisch niveau.
Klacht 4: TS is 21 en nog eerstejaars, falert...
pi_59865878
Heb je geen herkansingen? :/
pi_59865895
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59865940
Goede klachtenopsomming eigenlijk.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59865955
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:15 schreef Asgard het volgende:
Heb je geen herkansingen? :/
Ik had deze week 3 herkansingen. Voor 2 herkansingen moest ik een voldoende halen om door te gaan. Maar je raadt hem al, ik heb voor één vak een voldoende gehaald. Het komt door het EK, anders was ik eerder begonnen met leren ipv een dag van tevoren.
pi_59865961
Maar 42 punten hoeven halen (van de 60 neem ik aan) en dat dan nóg niet halen..

Mijn eerste jaar moest je er 55 van de 60 halen om überhaupt naar het tweede jaar te mogen, had je er minder, maar wel boven de 45 dan bleef je zitten en alles daaronder kon meteen vertrekken.
pi_59865994
toen ik nog studeerde kon je je zonder kosten inschrijven voor een 2e studie. Dan nam je een 2e studie met veel overeenkomstige vakken. Voor die vakken vroeg je vrijstelling aan aangezien je ze al bij je eigen studie gehaald had. Voor de vakken met vrijstelling kreeg je wel studiepunten..... gratis dus
pi_59866028
Je hebt nog mazzel dat je nog op je opleiding mag blijven.

Ik moest vorig jaar minimaal 40 credits halen om op de opleiding te mogen blijven (met dus een half jaar studievertraging om je resterende vakken te halen). En minimaal 52 credits om over te mogen naar het tweede jaar.

Overigens zelf gewoon P gehaald (60)
you and I ain't done Zeke!
pi_59866034
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef kortsluiting87 het volgende:
Maar 42 punten hoeven halen (van de 60 neem ik aan) en dat dan nóg niet halen..

Mijn eerste jaar moest je er 55 van de 60 halen om überhaupt naar het tweede jaar te mogen, had je er minder, maar wel boven de 45 dan bleef je zitten en alles daaronder kon meteen vertrekken.
Tja, ik ben zo iemand die altijd alles op het randje doet. Als ik 54 van de 60 moest halen zou ik rond de 54 hebben. Als ik 32 van de 60 moest halen zou ik rond de 32 hebben.
pi_59866053
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef Nr.G het volgende:
toen ik nog studeerde kon je je zonder kosten inschrijven voor een 2e studie. Dan nam je een 2e studie met veel overeenkomstige vakken. Voor die vakken vroeg je vrijstelling aan aangezien je ze al bij je eigen studie gehaald had. Voor de vakken met vrijstelling kreeg je wel studiepunten..... gratis dus
Wie is die joker in je avatar?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59866156
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:21 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Tja, ik ben zo iemand die altijd alles op het randje doet. Als ik 54 van de 60 moest halen zou ik rond de 54 hebben. Als ik 32 van de 60 moest halen zou ik rond de 32 hebben.
Dan zou ik gezien je leeftijd wat meer zelfkennis ontwikkelen en daar naar gaan handelen, want een mooie carriére lijkt me anders nog ver, ver weg.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:32:40 #13
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59866356
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_59866357
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:25 schreef kortsluiting87 het volgende:

[..]

Dan zou ik gezien je leeftijd wat meer zelfkennis ontwikkelen en daar naar gaan handelen, want een mooie carriére lijkt me anders nog ver, ver weg.
Zelfkennis heb ik wel. Ik realiseer mij al jaren dat ik een luie flikker ben en geen prioriteiten kan stellen. Nee, gebrek aan zelfkennis is niet het probleem, eerder een gebrek aan discipline.
pi_59866391
Het komt ook door het EK, plus ik werd ziek tijdens de herkansingen...
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:35:24 #16
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59866417
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:34 schreef Fakkan het volgende:
het is de schuld van anderen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_59866520
hier moet je zijn:

maar dat zal je vader ook vast wel weten
Even a broken clock is right twice a day.
pi_59866592
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:32 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Zelfkennis heb ik wel. Ik realiseer mij al jaren dat ik een luie flikker ben en geen prioriteiten kan stellen. Nee, gebrek aan zelfkennis is niet het probleem, eerder een gebrek aan discipline.
Je hebt gewoon een gebrek aan motivatie. Vind je je studie wel écht leuk is bijvoorbeeld een goede vraag om jezelf te stellen.

Je zegt dat je geen discipline hebt. De kern van motivatie en doorzettingsvermogen is je zelfvertrouwen. Vraag jezelf af wat het in je is dat je tegenhoudt, dat soort dingen.
pi_59866768
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:42 schreef kortsluiting87 het volgende:

[..]

Je hebt gewoon een gebrek aan motivatie. Vind je je studie wel écht leuk is bijvoorbeeld een goede vraag om jezelf te stellen.

Je zegt dat je geen discipline hebt. De kern van motivatie en doorzettingsvermogen is je zelfvertrouwen. Vraag jezelf af wat het in je is dat je tegenhoudt, dat soort dingen.
Ik weet wel dat als het deze studie niet wordt ik beter definitief kan stoppen met studeren. Het probleem bij mij is een gebrek aan doorzettingsvermogen. Zo zijn alle vakken die ik niet gehaald heb rechtenvakken ( publiekrecht ). Als iets in mijn ogen niet interessant is dan wil ik er geen energie in steken. De echte criminologievakken, waaronder het gevreesde statistiek ( dubbel aantal studiepunten waard), heb ik allemaal in één keer gehaald met overtuigende cijfers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fakkan op 03-07-2008 14:54:42 ]
pi_59866789
Herkenbaar.

Maakt niets uit je moet later toch minstens 40 jaar werken dus een jaar meer of minder studeren, lekker belangrijk!
It Never Hurts To Help!
pi_59866826
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:49 schreef -Willempie- het volgende:
Herkenbaar.

Maakt niets uit je moet later toch minstens 40 jaar werken dus een jaar meer of minder studeren, lekker belangrijk!
Zo heb ik het nog niet bekeken. Het was niet de bedoeling maar ik begin serieus te worden.
pi_59866923
School stelde eisen en TS voldoet er niet aan,
van school af! lekker mbo doen
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_59866972
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:34 schreef Fakkan het volgende:
Als je ziek werd tijdens de herkansingen, ga gewoon naar de examencommissie.. en een briefje van de dokter.. en dan kom je meestal in aanmerking voor een extra herkansing.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_59867011
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:56 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Als je ziek werd tijdens de herkansingen, ga gewoon naar de examencommissie.. en een briefje van de dokter.. en dan kom je meestal in aanmerking voor een extra herkansing.
pi_59867031
Anders geef je ff de schuld aan een halfbakken EK waar geen kont aan was en een ziekte die niets voorstelde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')