Hoezeequote:
Nou nee. Hoewel ik het topic waarin ze elkaar te lijf gingen, niet heb gelezen. Te lui voor.quote:
Top Gear?! Wat dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:38 schreef Berkery het volgende:
Ik wil wel even opbiechten dat ik niet zo'n filmkenner ben maar dat die naam toevallig weer eens voorbij kwam in Top Gear
Had iets met cool en uncool te maken. Kristin Scott Thomas is blijkbaar de favoriete actrice van de heren.quote:
Voor zover ik het begrijp, was het dat ook... maar ik heb het dus niet gelezen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:44 schreef qonmann het volgende:
ik dacht dat topic een geintje was, soort onzin topic
Vast niet, daarom quoot ik het maar even.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:47 schreef Berkery het volgende:
Laffer wilde al langer op zwart maar liet zich telkens weer overhalen. Dan maar zo, heeft ie vast gedacht. Maar dit mag ik als ex-mod vast niet zeggen.
Pas maar op! Straks maken ze jou als straf nog ONZ-moderator.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:47 schreef Berkery het volgende:
Laffer wilde al langer op zwart maar liet zich telkens weer overhalen. Dan maar zo, heeft ie vast gedacht. Maar dit mag ik als ex-mod vast niet zeggen.
Of Forum-adminquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Pas maar op! Straks maken ze jou als straf nog ONZ-moderator.
Rij ze morgenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga een poging doen om te slapen. Morgen 400 km rijden en m'n autoradio is stuk![]()
Trusten
Ik had in MEN ooit eens binnen een half uur een reactie van een mod (Laffer!), en dat om half een 's nachts.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Mod zijn lijkt me sowieso een straf![]()
Bij MEN kijken ze toch één keer per week of er nog wat is?Net als in dit subforum
Dát was nog eens een rel, toen jij je blauwe kleurtje kwijtraakte. Mên, dat liep echt geweldig uit de hand, zelfs pyl werd geband, meen ikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:55 schreef fotoloog het volgende:
Als ex-mod zijnde ,kan ik jullie vertelllen dat Laffer morgen gewoon weer blauw is..
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:57 schreef Berkery het volgende:
Ik had in MEN ooit eens binnen een half uur een reactie van een mod (Laffer!), en dat om half een 's nachts.
quote:Maar zolang je niet zoveel kutusers hebt valt modden wel mee.
Ik wil het ook wel zeggen, als je dat prettiger vindt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Of quote. Straks komt Arcee binnenvallen om te zeggen dat ik spelfouten maak.
Toestanden.....quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dát was nog eens een rel, toen jij je blauwe kleurtje kwijtraakte. Mên, dat liep echt geweldig uit de hand, zelfs pyl werd geband, meen ik
Plaspauze zeker.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:57 schreef Berkery het volgende:
Ik had in MEN ooit eens binnen een half uur een reactie van een mod (Laffer!), en dat om half een 's nachts.
Arme pyl.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Dát was nog eens een rel, toen jij je blauwe kleurtje kwijtraakte. Mên, dat liep echt geweldig uit de hand, zelfs pyl werd geband, meen ik
Maar het ging er wel hard tegen hard?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:00 schreef wyccie het volgende:
En dat topic is gewoon onzin.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Jango Reinhardt.
Wat wyccie zegt. Zij moet dus het volgende plaatje posten.quote:
Geenzins. Je had de voornaam wel goedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Wat wyccie zegt. Zij moet dus het volgende plaatje posten.
Nee, niet eens doodsbedreigningen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Maar het ging er wel hard tegen hard?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:12 schreef Berkery het volgende:
Django is die zigeunergitarist. Dit is een amerikaanse komiek die een paar jaar geleden nog speelde in een reclame voor Pearle...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |