Oh jaquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat bij iemand anders doet betekent dat : Ik wil je hier en nu!
good to knowquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat bij iemand anders doet betekent dat : Ik wil je hier en nu!
* rulerofdeath gaat San bij de volgende meet in de handpalm kriebelenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE gaat vriendin bij de eerste beste gelegenheid kriebelen
zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kriebel mijn vriend heel vaak in zijn handpalm, vind ie lekker
, maar daar was ik me niet van bewust.
veel plezierquote:
Moet ik ook nog doenquote:
Jaa preciesquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kriebel mijn vriend heel vaak in zijn handpalm, vind ie lekker
, maar daar was ik me niet van bewust.
maar je kent ze nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jaMaar de gelijkenis is duidelijk lijkt me!
me 2, ouders op vakantie, ff wat bijvullen in de kastquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen
Pa en ma zijn weg en ik heb wel honger zo...
zonder eten zitten is ook al zowat. vooral als je geld ervoor hebtquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen
Pa en ma zijn weg en ik heb wel honger zo...
de kast heb je de eerste dag al leeggevretenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
me 2, ouders op vakantie, ff wat bijvullen in de kast
Doe maar niet, word ik geil van.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath gaat San bij de volgende meet in de handpalm kriebelen
of ie je SERIEUS neemt of dat ie je serieus NEEMT? hahah[/quote]quote:[quote]nu ik weet wat het betekend (en mijn vriend ook)
kan ik het wel eens gaan testen
kijken of hij me dan serieus neemt.... (maar word voor ons beide eerste keer.... dus moeten even aftasten nog alles)
ik hou niet van subtiliteitquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa precies
Aan het oor likken en in het gezicht blazen hebben dezelfde betekenis lees ik net... Nou doe mij de handpalm maar, veel subtieler
Ik bedoel meer, dat het zo voor anderen niet zo veel opvaltquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hou niet van subtiliteit
snap die hints toch niet
* rulerofdeath schrijft opquote:
quote:Hahaha, ik moet zo lachen om dat topic...
[..]
of ie je SERIEUS neemt of dat ie je serieus NEEMT? hahah![]()
![]()
dat klopt. maar als iemand daar ineens veel geiler uit de doppen van gaat kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat het zo voor anderen niet zo veel opvalt
Jaaa oke... maar dan nogquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt. maar als iemand daar ineens veel geiler uit de doppen van gaat kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |