EN ZO HOORT HET !quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:29 schreef afcajos het volgende:
TS zn pa schenkt meer aandacht aan zn ongeregistreerde dochter in de kelder!
je hebt een d en een t omgewisseld.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:31 schreef Luciferra het volgende:
Nee maar je moet af en toe wel kunnen communiceren met je ouders. Soms wil je gewoon eens samen eten of zo, maar zelfs dat is al een probleem
Of je wilt gewoon eens gezellig zijn en langs komen, of wat dan ook, maar nee, meneer vergeet het altijd, me kleine (half) broerttje woond daar nu, klein is ie niet meer, maar me pa vind het raar dat hij hem niet onder controle kan houden, hij loopt altijd weg blah die blah die blah, bij zijn moeder deed ie dat nooit of zo. Wat raar toch, die man is gewoon een idioot die niet eens elke avond fatsoenlijk eten heeft klaar staan. Maar dat is niet zijn schult, nee het is zijn fucking ADD
You have been post-quotedquote:Oh ja het is mijn schult dat hij zich opeens totaal anders gaat gedragen zodra hij hoorde dat ie fucking ADD had, en iets van asperge symdroom. Het is mijn schult dat hij sins dien alles daar op af schruift. Het is mijn schult dat ik het huis ben uit gezet, hij na twee weken langs zou komen en dan de afspraak is `vergeten`
Het is fucking mijn schult dat ik fucking 3 jaar depresief ben geweest, het enisgste wat fucking mijn schult is dat ik me zelf ben gaan snijden en dat ik maar telkens probeerde om weer een normaal leven met hem te beginnen zoals elke tiener van fucking 13 wilt.
Maar ach, inderdaad het zal wel mijn schult zijn dat mijn vader een imbeciel is, daarom heb ik dit topic ook gestart om van nog meer mensen te horen dat het mijn schult is terwijl ze de situatie niet kennen, dit is toch klaagbaak, hier mag ik toch klagen of niet soms
omg ben je allochtoons ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef Luciferra het volgende:
Dan niet, ik dacht dat dit gewoon een forum was waar je mocht klagen, en waar niet iedereen je direct ging beoordelen, dan niet, fuck it. Ik was gewoon down en ik wou klachen, jullie kennen de situatie niet, en ja andere mensen hebben het moelijker dan mij, maar dat betekend niet dat ik niet mag klachen omdat ie teriing leijer weer eens een kut streek geleverd heeft en niet eens kan accepteren dat het zijn eigen fout is.
Ik zal wel een vervelende dochter zijn geweest, weten jullie veel, Misschien is het wel een klootzak die niks met zijn dochter te maken wilt hebben, nog zijn andere zoon, maar enkel de ene zoon accepteerd die ooh zo veel op hem lijkt, want hij is net zo'n kut homo als hem.
Dus weet je fuck it, ik hou me mening voortaan wel voor me, en ik klaar wel ergens anders, waar men niet direct idiote opmerkingen terug hoeft te schrijven.
En dat riagg, steek lekker in je kont of zo, want riagg is naast jeugdzorg de slechte instelling waar ik ooit me heb moeten werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |