Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik was al bang dat je tosti's verbrand waren.
Ik wist niet dat ze dat nog deden, ik hoop zo dat er eentje dat ooit bij mij probeert.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:36 schreef B_ernd het volgende:
En nadat ik dit gezegd heb, wil ik de deur dicht doen. Steekt ze haar voet er tussen.
Nee, ze hebben tegenwoordig stalen neusenquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:57 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat nog deden, ik hoop zo dat er eentje dat ooit bij mij probeert.
Volgens mij krijg ik die deur toch wel dicht.
Dat dacht ik ook, maar wat een spectaculaire wending van het verhaal hequote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik was al bang dat je tosti's verbrand waren.
Kan ik niet ik zit op me werk. wil je er ook een voor mij maken?!?!?!?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:25 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik ook. * gaat spongebob tosties bakken *
Wij hebben een tosti apparaat op het werk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Kan ik niet ik zit op me werk. wil je er ook een voor mij maken?!?!?!?
Daar past mijn brood nooit onder. ding is veesltekleinquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:25 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik ook. * gaat spongebob tosties bakken *
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:36 schreef B_ernd het volgende:
(...)
Ik zeg: "Maar mijn ouders zijn niet thuis"
(...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
En wij hebben stalen punten onderaan het hoekje bij de deurquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, ze hebben tegenwoordig stalen neusen
Zoiets?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:11 schreef Genius-F het volgende:
Vanochtend stond hier ook zo'n kankerjehova voor de deur
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
EDITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De geboortedatum in m'n profiel klopt dus wel.![]()
Maar het was wel een leuke postquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:49 schreef B_ernd het volgende:
[..]
EDIT
De geboortedatum in m'n profiel klopt dus wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |