abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59859098
Ons plan is om net buiten de stad in een F1 hotel te zitten en dan met de metro naar het centrum te gaan.
Echter is lyon mij nog iets te onbekend.
Weet iemand bij welke metro station je moet uit stappen om in het centrum te komen ?
Ons start metro station zal parilly zijn.
en wat is eigenlijk leuk is om in 1 dag te doen ?

tevends zoek ik een leuk restaurand voor de avond om te eten.
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
pi_59859342
Hier kun je de metrostation van Lyon bekijken: http://www.urbanrail.net/eu/lyo/lyon.htm

Hier is ook nog wel een mooi kaartje te vinden: http://carto.metro.free.fr/metro-lyon/

Verder kan ik je helaas niets vertellen over Lyon, maar hier en hier is nog genoeg te vinden.

[ Bericht 61% gewijzigd door OA op 03-07-2008 10:05:12 ]
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_59865993
Bezoek:

La Fourviere en geniet van het uitzicht vanaf La Fourviere

Ga dan naar Les Theatres Romain en loop daarvandaan naar beneden, langs alle huisjes in het Vieux Lyon gebied, naar le Cathedral de st. jean.

Ga daarvandaan naar de rivier, en steek hem over, nu kom je in de buurt van Place Bellecour en daarvandaan mag je het zelf weten, je zit nu in het commerciele centrum van Lyon. Er zijn wat museums in de buurt, of neem een tram naar het park daar (tete d'or geloof ik), waar je mooi kan wandelen in de zomer, daar zit ook het hoofdkwartier van INTERPOL btw

Of ga wat langer in Vieux Lyon rondhangen!
  Moderator donderdag 3 juli 2008 @ 16:10:26 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59868836
Ik zou dat hele F1-hotel laten voor wat het is en lekker een hotel in die stad nemen. Die F1-hotels zijn de hel op aarde.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_59872183
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zou dat hele F1-hotel laten voor wat het is en lekker een hotel in die stad nemen. Die F1-hotels zijn de hel op aarde.
wat zijn dan jou sugesties voor een goede low budget hotel.
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:17:24 #6
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_59872397
Lyon is erg mooi en qua restaurants super. Het wordt wel de gastronomische hoofdstad van Frankrijk genoemd, dus verkeerd kun je het niet snel doen. Een specifiek restaurant kan ik je niet aanraden, maar zou er wel voor kiezen om daar dus echt Frans te gaan eten, hoe regionaler hoe beter.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator vrijdag 4 juli 2008 @ 08:03:02 #7
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59881398
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:06 schreef daanski82 het volgende:
wat zijn dan jou sugesties voor een goede low budget hotel.
F1-hotels zijn truckerhotels langs de grote wegen met zelfreinigende douches en toiletten. Heel veel is veel beter dan dat. Nu heb ik zelf nog nooit in Lyon overnacht, dus ik kan zelf niks aanraden. Gelukkig hebben we http://www.hostelworld.co(...)86a45dadcb135b08ca5c

Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')